Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Daniella » 24 Loka 2011, 23:48

Pienellä viiveellä nyt, mutta Teretulemasta vaan tänne Tiuku!! Hihhih ^^
Ai noinko niitä saippuakuplia tehdään!? Mä oon aina vaan tyrkänny sinne veden ja pesuaineen sekaan sokeria vaan! JESS, täytyy koittaa :D kiitollinen <3
Haikailen Princessiä tänne takaisin, oli niin maailman ihanin peli menossa sen enkelikreivinpojan kanssa, että <3 rakkautta ensisilmäyksellä, se ja meizin Adriana neitokainen olisi ollut niin perfektionaalinen yhtälö <3
Että tämmöinen purkaus :D ~ympäristöhiljaisuus, kinos~ xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Loka 2011, 23:54

Jaa no stalkkerimme, enhän minä sitä voinu tietää O.o en seuraa toisten sähköposteja :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 08:58

Mihin se sokeri vaikuttaa siinä saippuakuplaseoksessa? Mää kun oon aina pelannut vaa vedelle ja pesuaineilla.

Jea, pääsin viimein taas yhdestä työstäni eroon ja alkoi pelottamaan lukion rehtorin ovela virne kun se sanoi että seuraava jobini kun vaan jaksan ja mulla on aikaa niin liittyy lukion ulkoasuun *____* Joudun kuitenki maalailemaan jotain seiniä, kiitti vaa! >(

Ja mun piti tänää pysytellä pois koneelta .. ja pyh, enhän mä ny semmoseen pysty~
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 25 Loka 2011, 09:57

Voi sua. Mä täs joudun pysyttelemään poissa koneelta ja koko ajan kysymään kaveein kännyä ja mennä sillä nettii. Siks oon pystyny vastailee kaikille. Hähää! Löysin eilen koneeni minne äiti sen oli piilottanu, mut en pyty menee sille salaa ku koko ajan on silmät selän takana... =_=° Ärsyttävää..
Nya

ViestiKirjoittaja Tiuku » 25 Loka 2011, 10:44

Tiuku tuli kertomaan olevansa pian 20 mutta henkisesti ikuinen lapsi :3

Hitto kun ärsyttää nyt olla töissä ja selailla puhelimella nettiä, kone olis vieressä mut sitä saa käyttää vain duuni hommiin :x
Tiuku

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 11:53

Täälläkin yksi ikuinen lapsi ilmoittautuu mukaan kaartiin! \o/

Muakin ärsyttää olla töissä, koska olen niin toimettomana täällä. Aika maleksii eteenpäin kun ei ole mitään tekemistä .. piti maalata tänään muttaku ei ollu fiilistä siihenkään, niin päätin sitten vallottaa koneen itselleni käyttöön täksi päiväksi. Mikäs tässä uutta hahmoa suunnitellessa~

EDIT// Voi miksi minulla on tapana kirjoittaa pitkiä luonteita hahmoilleni *____* Vai johtuuko se siitä, etten vaan osaa lopettaa kirjottamista. D8
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 25 Loka 2011, 13:59

Tervetuloa vaa joukkoon minunkin puolestani.

Ja Aksulla on melko söpö avatar :3
Mohnake

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Loka 2011, 14:51

Mää oon hyvä keksimään lähes kaikkea mun hahmoni luonteeseen ja ulkonäköön sun muuhun mutt asitten kun saan näppäimistön eteeni niin ei siihen ruutuun synny minkäänlaista tekstiä -.- tosin jaksaisin kyllä kirjottaa tooooosi paljon >:) varokaa vaan, jonain päivänä tulee pari a4 kokosta tekstiä hahmon esittelyyn!

Jaa no voiko mua nyt sanoo lapselliseks? En osaa leikkiä kuplilla sun muilla, mielikuvitusta kyllä riittää ja se siirtyy sitten paperille, mutta sit sitä ei riitä mihinkään muuhun?.. Leikin viimeks sukulaisen kaa joka on nyt 7 ja siitäki on neljä vuotta...
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 15:19

Arvatkaa mitä spottasin! Täällähän oli valmishymiö :D Ei mitään että siinä ois mikään virus Tiuku tai mitään sellasta, mutta harva vaan käyttää niitä. Ja tosiaan myöhäiset tervetulotoivotukset koska oli kokeita niin en ehtnyt koneelle tulla, ja samat sanat kuin Crimillä ja muilla. Nähdään jskus pelienkin merkeissä ;)

Mä en jaksa keksiä mitään ihmeellistä hahmoilla. Varnefindon ja Lelaca nyt on ihmeet jotka mulle on siunattu ja Randystä tuli puolihullu Agnan ja mun pelissä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 15:40

Valmishymiö! Pallopää! Missä! AMMUN SEN! *kaivaa haulikon taskusta*

Hei ketkä ovat huomanneet että Crim on saanut Markiisin arvon ja moderaattorin oikeudet! Wihiiiii~ \o/ Tarkka silmäni valvoo tästedes keskustelujanne! <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Loka 2011, 16:52

Mää katoin alhaalta et ketkä on paikalla ekana oli Crimson sit jäin tuijottaa sitä hetkeksi, ihmettelin et mikä siinä on sit tajusin et se on vihiree eli moderaattori, ajattelin vaan et herranjestas :D

Ja mää vihaan valmishymiöitä, ne ei oo nii hyviä ku tälläset :D *Kaivaa Crimin vieressä konekiväärin + maahan viereen tuo äkkiä kanuunan*
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Loka 2011, 18:47

Ja Aksulla on melko söpö avatar :3

Niin on <3 Pusheen ftw.

Ah, en taaskaan hukkunut uimahallissa. Vaikka pariin kertaan vedin vettä henkeen ): Oh well, elossa olen. Vaikkakin en niin elossa, että ropeihin pystyisin vastailemaan.
Pahoittelenkin näin yleisesti pulinassa kaikkia kanssa pelaajia. Jos ette jaksa vastauksia odottaa, niin en pistä pahakseni jos pelit poikki pistätte. Tavoitteena kuitenkin olisi tällä viikolla vastailla, jahka mielentila paranee ja aikaa liikeää kiireiltä =3=

Yay Crim ftw. Tuli kyllä niin hieno perustelu moden paikan suhteen, että ei voinu kieltää. I trust you now, do not fail me Starscream.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Tiuku » 25 Loka 2011, 19:04

Tiuku kiittää :3

ja kamala valmishymiö olikin, eww O.o pelailen oikein mielelläni näin uutena tulokkaana mahdollisimman monen kanssa jotta pelitaidotkin palautuisivat mieleen joskus ^^

mie suunnittelen yhden kivan vanhan hahmoni muokkaamista ja herättämistä henkiin, tosin se on paperilla jollain tavoin samanlainen kuin Efu mutta miespuolinen ja pelissä onneksi iiiihan eri tyyppinen.. en edes muista missä sillä aikoinaan pelasin mutta voi kun sitä tuli nyt ikävä, oli meinaan yksi kivoimmista hahmoista pelata :F
Tiuku

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 19:13

Aksu alkaa oppia, miten uidaan. Hienoa! Suotta pelkään että kuningas hukkuisi. KAUAN ELÄKÖÖN KUNINGAS! ny halun kattoo leijonakuninkaan

Muttakun se oli vaan semmoinen .. semmoinen semmoinen minkä minä kuvittelin että sen pitäisi olla ja kirjoitin siihen vaan niinkuin asiat onnnh~ ! No problem Megatron. And for your good co-operation I'll get everybody to stop eating your Energon! o7

Kyllä mulla on sinnikäs kaveri. Olin vessassa pläräämässä silmätippoja itselleni, enkä siinä ohessa sitten kuullut että puhelimeni soisi yläkerrassa tai joku hakkaisi ovea toisaalla. No sitten alkaa kuulua vähän mielenkiintosempaa kolinaa, joka hiljeni kuitenki aika nopeesti - tässä vaiheessa aloin miettimään yrittikö joku murtautua sisään, että apua millä mä sitä mojautan, jos pesäpallomaila on pihalla. Kävelen takaisin ylös ja kohta kaveri koputtaa YLÄKERRAN IKKUNAAN ETTÄ MORJENS. Tää oli kiivenny palotikkaita pitkin ylös, huhheijaa. Oliko edes hieman wtf olo tuossa äsken o.o
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 19:15

Oioi miespuoliset hahmot on kyllä so tah bra. (Huomatkaa poikaporukkani :D)

Crimson! Onnittelut ja kumarrukset ja aplodit!

'Ja niistä valmishymiöistä... *Vetää esiin singon*

Ja Aksu.. Starscream ei epäonnistu koskaan, se on paras ja faktoissa Megatron epäonnistui tehtävässään voin todistaa että se varmasti failasi Decepticonit jajajaja..... (Miten niin puolueellista puhetta?)
Ainiin ja minulla on kesken se "Starscream läimii Megatronia" kuva :D
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut