Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Loka 2011, 19:15

Mun kaikki hahmot jotka mulla on ja jotka on tulossa on naisia.
Siis en vaan ossaa piirtää miestä, ja en ole mies nii en tiiä sellasta näkökulmaa ja muutenkaan en oo perehtynyt miehiin niin hyvin todellisuudessakaan -.- Tai siis.. perun jotkut sanani :D

No mistäs muusta täälä nyt on puhuttu? Ahaa Aksun hukkumisesta? :D Tuli tässä mieleen et minkäköhänlainen tää paikka ois jos täälä ei ois minkäänlaista ylläpitäjää sun muita? O.o
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Loka 2011, 19:36

Ja Aksu.. Starscream ei epäonnistu koskaan, se on paras ja faktoissa Megatron epäonnistui tehtävässään voin todistaa että se varmasti failasi Decepticonit jajajaja....

Perustan TF tietämykseni Bayn kakkoihin leffoihin ja niihin muistoihin, mitä lapsuudesta on jäänyt. Ja päällimmäinen muisto Megatronin ja Starscreamin suhteesta oli se, että SS sai turpiinsa. Si se meni siinä yhdessä leffassa vetäseen vallan Megatronilta. Siis piirretyssä leffassa. Mitä AVGNkin ylisti.

Ja Crim, kamala kaveri D: Ei saa tollalailla tunkeutua kutsumatta. Jos ovea ei avata eikä puhelimeen vastata, niin sillon pitää hiippailla pois, eikä kotirauhaa rikkoa >8[
Paitsi jos sen sinne olit kutsunut, sitten sait mitä ansaitsit!

No mistäs muusta täälä nyt on puhuttu? Ahaa Aksun hukkumisesta? :D Tuli tässä mieleen et minkäköhänlainen tää paikka ois jos täälä ei ois minkäänlaista ylläpitäjää sun muita?

Jos ylläpitäjiä ei olisi, ei tätä paikkaakaan olisi.
Jos Aksu lopettaa, niin vie Aksu myös TNFän mukanaan. Koska tämä on MINUN! MINUUUUN!
Kerran jo melkein lopetinkin, kun ei saanut rauhaa pelaamisen suhteen. "Koska vastaat?" "Mikset vastaa?" "Miks vastaat tolle mut et mulle?" "Mikset sä rakasta muo?!" "Meidän hahmot on rakastuneita, miks sä et rakasta muo?!" "Miks en voi olla sun seurustelukumppani?!"

.... hih.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 25 Loka 2011, 19:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 19:37

Oh thank you thank you Lotdow! ´U`
Mutta Starscream on vähän vallananastaja luonne, ilkeää että Crim the Markiisi rinnastetaan sellaiseen! Olenhan nyt rajakreivi, MUTTA SILTI ;_____;

Aina kun puhutaan transformerista mulle tulee mieleen se primus minkä piirsin ja se, että pitäisi jaksaa värittää se. MUTTAKUN SE ON NIIN TYÖLÄS JA MULLA ON PALJON MUUTAKIN PIIRRETTÄVÄÄ.

Vähän poltan tän talon ku kahvinkeitin yskii mulle minkä kerkeää ja toisena pistin jonku superpatterin päälle. Se on varmaa ilmi liekeissä mun tuurilla kohta, ja koska se on ulkooven vieressä, niin en pääse pakenemaan täältä vaan uppoan alukseni mukana. o7

Olis varmaan aika hassua jos ei olis minkään näköistä ylläpitoa kattomassa minkään perään.

Paitsi jos sen sinne olit kutsunut, sitten sait mitä ansaitsit!

Ei, en ollut kutsunut. Enkä varmasti vähän aikaan kutsukaan! Entäpäs jos olisin juuri tullut suihkusta ja toinen on tirkistelemässä ikkunan takana! .. Sitä paitsi se on siitä omituinen, että se tulis meille vaan pelaamaan ps2, kunnes soitettaisiin että hei tule kotiin jo *____* En tykkää~
Crimson

ViestiKirjoittaja Tiuku » 25 Loka 2011, 19:39

Mikä tahansa paikka on ihan infernaalinen kaaos ilman ylläpitäjää, believe me -.- muistan ajat rope-chateissa joissa ylläpitäjät olivat about aina poissa, trollit juhlivat eikä muut tienneet pitäisikö itkeä vai nauraa..

Mie tykkään molemmista sukupuolista mutta hahmoistani haluan löytyvän persoonallisuutta, en tee välttämättä kaikkein erikoisimpia hahmoja mutten myöskään niitä ihana-kaunis-täydellinen-paras-tappelija-hahmoja joita joka ropesta tuntuu löytyvän :F
Apua, nyt kyllä tahdon oikeesti kirjoittaa sen esittelyn ^^ miun tuli niiiin ikävä sitä otusta!
Tiuku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Loka 2011, 19:42

Ei, en ollut kutsunut. Enkä varmasti vähän aikaan kutsukaan! Entäpäs jos olisin juuri tullut suihkusta ja toinen on tirkistelemässä ikkunan takana! .. Sitä paitsi se on siitä omituinen, että se tulis meille vaan pelaamaan ps2, kunnes soitettaisiin että hei tule kotiin jo *____* En tykkää~

KAMALA D8> Eikö se tajua kun sen läsnäoloa ei kaivata? Sun pitää sanoa sille. Anna kun mä arvaan, se on ihminen joka suuttuu verisesti, vaikka esittäisit mielipiteesi mahdollisimman kiltisti?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 19:48

Anna kun mä arvaan, se on ihminen joka suuttuu verisesti, vaikka esittäisit mielipiteesi mahdollisimman kiltisti?

Kyllä. Juuri sellainen. Vaikka kuinka kiltti olisin ja sanoisin, että jou nyt en kaipaa teitsiä tänne, niin itkusilmässä tämä varmaan kävisi kurkkuuni kiinni ja kuristaisi hengiltä siinä vaiheessa. >:
Nähny sen tilanteen nii monta kertaa kun niin on käyny, millon on trampoliinilla sattunut joku pieni haveri JA SITTEN on maailmansota syttynyt käyntiin.

Oonhan mä hienovarasesti antanut ymmärtääkin ettei minua kiinnosta, muttakun ei se ei mene kaaliin sille! >8( Miksi tulla pelaamaan meille, kun voi pelata kotonakin?

Nyt se tietenkin kyylää että hei tunnistan itseni tuosta, ja huomenna saan kuulla kunniani eikä Crimiä näy enää koskaan sen jälkeen täällä. The end </3
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Loka 2011, 19:50

No siis jos Aksu ois perustanu paikan mutta jättäny jutun olematta, mutta paikassa oi skuitenkin vielä elaajia jotka pelaa ja on täälä mut ei niiku ois paikan järjestyksessä pitäjää, HYI!

Ja taas jälleen kerran olen pihalla näistä teiän jutuista! >.< Kuka on kenen kotona tirkistelemässä ku joku tulee suihkusta O.o Ketä ei oo kutsuttu mihin? Ja kuka on kutsunut kenet? Help me, kuka, kenet, mihin, missä;en kestä noita sanoja enää!
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Loka 2011, 19:55

Crim, ittellänikin on ollu tollanen kaveri. Tosin se oli sitä että hän roikkui mukana, minne ikinä meninkään. Kun sitten halusi vielä koulun jälkeen olla, niin totesin että ei, meen tekeen läksyt ja läskeileen, niin se suuttu aivan hemmetisti.
Lopulta pistin si välit poikki, koska ei siitä tullu mitään että mulle suututtiin aina kun halusin omaa aikaa >8[
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Loka 2011, 19:59

Ahaa siis kaveerauksista puhutte *vilkuttaa nolosti* :D Mulla ei varmaan oo ollu sellasia kavereita jotka koko ajan änkee perään minne meenkin.. Olen likainen pulmunen jonka kanssa ei kukaan tahdo olla!
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 19:59

Crimin naapuri, joka on kovin kiivas luonteeltaa, minua nuorempi, joka tahtoo tulla Crimin luokse pelaan ps2 vaikka voisi kotonaankin pelata. Tulee syömään herkkuni, juomaan limsani ja häiritsemään popitustani, enkä voikaan hillua alusvaatteisillani enää ympäriinsä. Hän kiipesi ikkunani alle palotikkailla tässä joku aikaa sitten ja säikäytti minut pahanpäiväisesti koputtamalla ikkunaani, joka sijaitsee ainakin 3m tuon maan yläpuolella mikä taloamme ympäröi. Ja minä en ollut kutsunut häntä tänne, silti hän on aina tulossa tänne.

*____*

Mäkin tahtoisin, olen kuitenkin liian kiltti mihinkään tommoseen. En osaa sanoa ei, en vaan osaa se on niin vaikeeta mulle - minulle jota niin symppiksenä ja kaikkien kaverina pidetään. Silti minusta puhutaan kakkaa siellä täällä ja naureskellaan selän takana ;____;
Kyseinen henkilö on kans hyvä roolipelaus kaverini, joten siinäkin mielessä on vaikeaa tosiaan pistää mitään välejä poikki tai mitään. Josta puheen ollen .. minä toin roolipelaus kulttuurin tähän naapurustoon, KYLLÄ OLEN YLPEÄ ITSESTÄNI!
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 20:05

Crimson kirjoitti:Mutta Starscream on vähän vallananastaja luonne, ilkeää että Crim the Markiisi rinnastetaan sellaiseen!

Aivan aivan, minä voin ottaa Starscreamin roolin \o/ Varo vain Aksu, kohta Lotscream ilmestyy ikkunasi taakse ja ampuu sinua käsiaseella >:D
Viimeksi muokannut Lotdow päivämäärä 25 Loka 2011, 20:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 20:09

Varo vain Aksu, kohta Lotscream ilmestyy ikkunasi taakse ja ampuu sinua käsiaseella

ShockCRIMwaven kosto on julma, jos sen uskallat tehdä! Pistän Laserbeakin nokkimaan peltisi ruttuun! >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 20:18

Ahahahahaaa! Salli minun nauraa kun Thundercracke tekee Laserbrakestasi selvää jälkeä!

Ps. Olen melkein valmis kuvani kanssa
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 20:22

Mut sittenhän mulla on vielä Driller! Laserbeakista viis, se muutenkin veljeilee animessa autobottien kanssa!

Mutta miten meinasit armaan lemmikkini pistää matalaksi >8) SITÄ ET TAPA! ET PYSTYISI SIIHEN, VAIN MEGATRON TAI FALLEN ON OIKEUTETTU SEMMOSEEN! TAI UNICRON!
Tähän malliin Driller pistää paikat remonttiin!
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 20:27

Veljeileekö? Tarkoitan niin niin tottakai!

*Katsoo kuvaa* Olen aina arvostanut viisauttasi ja voimaasi ShockCRIMwave *lipevä hymy*

Se on valmis! MUAHAHHAHAHHAAAA, siitäs saat Megatron. (Ei se ei ole niin vaikuttava miltä näyttää. Se vain merkitsee minulle paljon ^^)
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut