Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 20:32

Nonih~ .. TULIHAN SE SIELTÄ! Mutta tuosta hymystä en pidä. Korjaa se pois naamaltasi tai muuten korjaan pärstävärkkiäsi ITSE vähän uuteen uskoon! >3

OOOOH! SHOW MEH SHOW MEH SHOW MEEEEH!
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 21:00

I will... *Väntää naamansa peruslukemille ja huokaisee helpotuksesta*

Tulossa tulossa.... Hetikun saan sen ladattua Photobucketiin...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 21:04

Muahahahaa, täydellistä.

Tuskin pysyn housuissani, en malta odottaa! >:
Toivottavasti se on täällä, kun tulen saunasta. Aah, sauna, varmaa jään sinne ikuisuudeksi koska mulla on niin perkeleen kylmä <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 21:10

*Poistuu hiljalleen takavasemmalle*

Edit: jotta siitä tulisi edes vähän vaikuttavampi väritän sen. Ei mene kauaa, se on täällä kun tulet saunasta!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 21:32

Hui, missclick ja meinasin vahingossa poistaa Lotdowin viestin x_____x
Mun täytyy ny oppia tähän, etten yksinkertasesti vaan voi enää klikkailla mistä sattuu D8

MUTTA SE EI OLE TÄÄLLÄ! SE KUVA! LOTSCREAM!
Tulin saunasta - oli nannaa - sulin jäästäni, joka minua on tänään ympäröinyt siitä lähtien kun tulin kotiin. Tahtoisin käydä hakemassa alhaalta leivän, muttakun siellä on kylmä, koska en osaa lämmittää takkaamme >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Loka 2011, 21:38

Ja taas nää samat hullut täälä pälpättämässä? :D Oottakaas.. Eiku en uskallakkaan kirjotta jos kirjotan sen väärin joten vaikenen asian suheen ;__;

Tjaa naapuristako oli sittenkin kyse*lähtee kävelemään pois päin potkien tyhjää limsatölkkiä* Tjaa no se on ihan sama sillä ei mull aoo uteliaitakaan naapureita :D Tjaa taas vaan höpöttelen täs omiani ku ei oo parempaakaan tekemistä, tv:stä ei tuu mitään, odottelen ropeen vastauksia, höpötän tässä ihan turhaa ja taidan kohta lähteä jos jotain parempaakaan tekemistä täältä ei löydy -.-' :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 21:39

GASP! Uhh.... Asia on nyt sillä tavalla että se kuva on.... tulossa, eh. *tekee ympyrää jalallaan maahan*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 21:43

Ja taas nää samat hullut täälä pälpättämässä?

Ainahan me! Tai ainakin minä *3*

GASP! Uhh.... Asia on nyt sillä tavalla että se kuva on.... tulossa, eh.

Ei kiirettä! .. ellei sisäinen shockwaveni päätä riehaantua. D8>
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Loka 2011, 21:44

Ei jeesus teiän juttujanne! Oikeasti! Tjjaa no ei täältä löytyny parempaakaan tekemistä ku minä tässä höpötän, tuskin kukaan ees jaksaa lukea mun viestejä ku niisä ei oo mitään järkeä ja ja ja ja... Oon ihan sekasin ;__; Bye bye, minun osaltani koska ei oo ees ropea mihin vastata ;__; ja mää väitän että Crimin ja ja Lotdowin jutut on sit epäselviä...tsiisus, oon han sekasi! x__X
EDIT: hei jakso Crim lukea mun viestin alun ainaki,siis ku se lainas mun tekstistä... edistystä mulle, en oo enään yhtä tyhmä!Heei mutta miks Lot lähti?
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 21:48

Olen epäselvä. Nyt. Ja tulen aina olemaan. Minusta ei tarvitse ottaa selkoa, ellei aivan välttämättä tahdo. *3* Suosittelen kyllä ottamaan, olen mielenkiintoinen persoona vaikka itse sen sanonkin.

Mutta byeh jos todella olet lähdössä! \o
JA LUIN KYLLÄ KOKO VIESTISI DEMINTTY! Mullei vaan ollut erillistä kommentoitavaa jälkimmäiseen x)
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Loka 2011, 21:53

Minä koitan irrottaa takalistoni tuolista jos pystyisin, ja mietin kyllä itekki et miten mun viestin loppu osaan voi kommentoida ku selitän siinä vaan kuinka tyhymä oon :D
persoonani on tyhmän oloinen ja tylsä ja en nyt itekkää tiiä mitä tässä vielä teen ku olispitäny lähteä aikoja sitte! >.< pakko myöntää, Aksu on luonut koukuttavan paikan, Aksu on ainainen paholainen tavalla jos toisellakin :D
Ja nyt kun lähen nii pitää poistaa sivarihissa että systeri ei tiiä et oon ollu sen koneella :D Byeeh sinullekin Crim!
niin ja muutes alan tästä lähtien kutsuu Lotdowia Lot nimiseks koska tuntuu tyhmältä ku muiltta mulle on niin sanotut lemppari nimet ja Lotille ei ollu =.= jäin taas höpöttää tänne -.-
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 22:01

Se on täällä herrani ShockCRIMwave! *Syvä kumarrus*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Tiuku » 25 Loka 2011, 22:02

Umm umm.. Kuinkakohan nopeasti tänne uskaltaisi laittaa uuden hahmon? O.o pian oon väkertänyt tuon yhden esittelyn ja tahtoisin kauheesti päästä pelaamaan sillä taas pian ^^
Tiuku

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 22:03

Viikko pitää aina vähintää odottaa Tiuku ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 22:06

Kuinkakohan nopeasti tänne uskaltaisi laittaa uuden hahmon?

Vähintään viikko, ennenkuin lisäät uuden hahmon. Sitä ennen on ihan turha mennä liittymisvieraskirjaan monkumaan, näin olen ymmärtänyt.

Sainko mää nyt uuden arvonimen! Pitääkö mun pyytää Aksua vaihtaan mun titteli Markiisista Shockwaveksi~ *3*

EDIT// Jaha, Lotscream oli nopeampi 8'<
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut