Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 22:10

Tässä se on sir: http://i1116.photobucket.com/albums/k56 ... G_0768.jpg

Ja eiköhän Aksutron sinulle nimenmuokkauksen suo ;) Nyt minä painun pehkuihin ja olen huomenna lukemassa palautteet kuvastani. See ya ja hyvää yötä! o7
Lotdow

ViestiKirjoittaja Tiuku » 25 Loka 2011, 22:14

Kamalan kauan :D noei, en koskaan ennen ole tehnyt toista hahmoa kovin nopeasti minnekään mutta tuo on tosiaan hyvinhyvin vanha hahmoni ja nyt oon ihan rakastunut siihen uudestaan ja tahtoisin päästä pian kokeilemaan vieläkö pärjään sen kanssa ^^
Tiuku

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 22:15

Ou mi gosh~
No mutta tuohan on aivan terpeleen hieno! Reppana Megatron ;_____; Go Starscream! \o/

Alemmuuskompleksi, raaaaaaaah~ .. Miten mä nyt saan piirrettyä tätä uutta hahmoani! Kiitti vaa Lotscream ;____;

mutta tuo on tosiaan hyvinhyvin vanha hahmoni ja nyt oon ihan rakastunut siihen uudestaan ja tahtoisin päästä pian kokeilemaan vieläkö pärjään sen kanssa ^^

Tiedän tunteen. Mun ensimmäinen hahmo täällä vastaa lähestulkoon täydellisesti mun ihan ensimmäistä roolipelihahmoani, ja olen niin rakastunut kyseiseen heppuun että hallelujaa *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Tiuku » 25 Loka 2011, 22:43

Mikä sen ensimmäinen hahmo on.. *stalk stalk*

Meikälläkin tuo on yksi ensimmäisistä, melkein-herrasmies-rikollinen-sydäntenmurskaaja-puolihaltia jolla on enemmänkin tuuria kuin taitoa, kinda reminds me of Jack Sparrow <3
Tiuku

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 22:49

Iriador on ensimmäiseni täällä *3* .. Rakas punatukkani, SITÄ ETTE MINULTA POIS VIE NII!

Uu, kuulostaa lupaavalta. Jotenki nostalginen olo nyt kun muistelee niitä ihan ensimmäisiä roolipelauksen täyttämiä vuosia <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Tiuku » 25 Loka 2011, 22:59

Aww, iiihana <3.<3

voi ei, vähänkö tahtoisin osata piirtää hahmoilleni kuvat mutta homma katkeaa viimeistään kärsivällisyyden puutteeseen :F

voi niitä aikoja :D tosin siitä taitaa olla jo 7-8 vuotta kun itse tämän harrastuksen aloitin
Tiuku

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 23:06

Mulla taas on liikaa innostusta ja kärsivällisyyttä piirtää näitä hahmojani. En tiiä mistä se tulee, koska tavallisesti turhaudun aina jossain välissä töitäni ja sitten jätän ne kesken ja omanonnensanojaan~

tosin siitä taitaa olla jo 7-8 vuotta kun itse tämän harrastuksen aloitin

Samaa luokkaa meitsillä *3* Siitä on kaaaauan kaaaaauan kun ensimmäisen hahmoni tein~
Crimson

ViestiKirjoittaja Tiuku » 25 Loka 2011, 23:12

Mutta siun kuvat onkin hienoja! *ihan kateellinen*

Mie en ole piirtänyt ikuisuuksiin ja joskus ehkä vaivaudun kuvia tekemään otuksilleni mutta ei miulla ole nyt edes skanneria ja kamerakin on aika surkeaa laatua että se siitä hommasta ^^'
Tiuku

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 23:14

No pyh pah eipäs ylistellä kuviani siellä! >8O

Voi grrr, oon taas siinä vaiheessa, että kun alan värittämään työtäni, nii sitten mitä enemmän värejä tähän saan tungettua, niin sitä enemmän alan kuolaamaan tätä ja sitten taas en etene ollenkaan ;_____; Senkin sadisti maagini, en varmana väritä loppuun, EN~
Crimson

ViestiKirjoittaja Tiuku » 25 Loka 2011, 23:21

Mutta kun ne on hienoja ^^

jouduin lukemaan edellisen viestin joku 5 kertaa läpi ennen kuin sisäistin mitään ja kirjoittamaan sanan "hienoja" varmaan 8 kertaa ennen kuin se meni oikein, eheh taitaa olla Tiukun nukkumaanmenoaika ^^' iltakessulle ja sänkyyn paipai ----->
Tiuku

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 23:24

No sovitaan sitten niin ;_____;

Heh, kuulostaa hienolta. Meitsikin voisi lipua nukkumaan. Tuli taas viime yönä nukuttua huimat 5 tuntia, sitä edellisenä 2. Jos tänää vaikka tähtäis siihen kuuteen. Sitten väsyneenä töihin aamulla \o/
Paj paj munki puolesta~

EDIT// Ja huima nukkumisputkeni jatkuu .. viime yönä 3 tuntia unta =____=
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2011, 10:32

Varo vain Aksu, kohta Lotscream ilmestyy ikkunasi taakse ja ampuu sinua käsiaseella

Et sä mun ikkunaan yltä. Sitäpaitsi olen Sam Witwicky, komea nuori nörtti poika, joka jeesuksen tavoin osaa herätä kuolleista, käytyään eka juttelemassa Primeille. Olen voittamaton.

Tiuku, yleisissä säännöissäkin lukee, että se on se viikko ennen kuin voi hahmoa lisäillä. Jos et sitä tiennyt, niin tarkemmat ohjeet löytyy täältä~

Josko tänään olisi se suuri päivä...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 10:50

Aksu Witwicky~ *3* Varaan sinut poikaystäväkseni! Asia päätetty.

Minun suuri päiväni ei ainakaan ole tänään. Anteeksi siis kaikille joiden peleihin en ole vastannut .. meitsin inspiraatio jäi yllättävälle lomalle ja jätti päänsäryn ja väsymyksen tilallensa korvaamaan itsensä siksi aikaa. ;____;
Jos sitä vaikka ens yönä sitten ottais vähän pidemmän unet, heh~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2011, 11:54

CRIM SYÖ TÄNÄÄN ILTA MURONSA JA MENEE AJOISSA NUKKUMAAN!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 12:05

EI OLE EDELLEENKÄÄN NIITÄ MUROJA! ON VAAN SITÄ MYSLIÄ!

Mutta kyllä äiti~ ;______;
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut