Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Valvojat: Ivy, Agna
Kirjoittaja Nya » 26 Loka 2011, 12:09
Mysli on hyvää, mut syön sitä tooosi vähä! Koska oikeasti (en pidä siitä..) Muhahaa...
-
Nya
-
Kirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 13:26
Mysli on hyvää jugurtin kanssa~ .. muuten en itsekään sitä syö. Ja kaikkein paras mysli on se missä on niitä mansikan paloja! >8O
KUKA SAIKAAN TULEVAN HAHMONSA KUVAN VALMIIKSI! Jesss, edistyksellistä - vaikkei koulun piirtopöytä ollutkaan aivan mieluinen, niin sain kaikesta huolimatta mukavaa jälkeä aikaiseksi. Nyt tahtoisin vielä Kittyn tänne foorumille takaisin. Tietääkö kukaan milloin hän olisi palailemassa? >:
-
Crimson
-
Kirjoittaja Nya » 26 Loka 2011, 13:30
Eipäs ole hajuakaan. Eiku hetkinen! Kittyhän istuu tossa mun vieressä ja hörppii teetä!? Tai sitten se oli mun mielikusvitus Kitty... Voi eii alanko mä nyt seota? >;X
-
Nya
-
Kirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 13:34
Seotaan kaikki. Yhdessä~ <3
-
Crimson
-
Kirjoittaja Nya » 26 Loka 2011, 13:37
Voimme siis hienosti aloittaa tämän sekoilun... Hihihihii
-
Nya
-
Kirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 13:39
Ou jee jo vain. Antaa palaa *3*
Kylläpäs on nälkä. Vois varmaan käydä tänään kaupassa ja ostaa ruokaa. Eilen kun ei kaapissa ollut mitään laitettavaa, vaikka kovasti uskoin, että siellä olisi jotain leukojen väliin pistettävää - mutta ei, kuvittelin vain. Mitähän sitä tekis ruuaksi~
-
Crimson
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 26 Loka 2011, 13:45
Ruoka~
Hei muuten! Tuli mieleen et Crim on melkein kuningas :oo
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 13:48
Ruoka nam, kun et ole muutamaan päivään syönyt kunnolla mitään ;____;
Mutta mähän olen - oman rajaprovinssini hallitsija täällä keskustelualueella! Valtikkani tosin hukkui, tekisikö joku minulle uuden? >;
-
Crimson
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 26 Loka 2011, 13:54
Voi sua~ ;__;
Joo, mä voin tehdä sulle uuden. *ottaa kepin, tunkee sen toiseen päähän salibandy pallon ja laittaa siihen timantteja* Olkaa hyvä teidän korkeutenne :3
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 13:59
Tännään pitää parantaa tavat ja jaksaa kokkaa jotain .. jotain tulista ja nannaa <3
*ottaa uuden valtikkansa vastaan* No mutta tämähän on vallan mainio! Ja terpeleen hieno! Kiitän.
-
Crimson
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 26 Loka 2011, 14:10
Hihi :3 Hyvä että tykkäät siitä. Nya tekee sulle kohta kruunun ^^
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 14:14
Oh my gosh~ .. kruunu kuuluu kyllä Aksulle. En mä nii kingi vielä oo että kruunua voisin päässäni pitää *3* .. valtikka riittää, voin sillä huitoa sitten kaikkea!
-
Crimson
-
Kirjoittaja Nya » 26 Loka 2011, 14:16
*Ottaa pahvii leikkaa siitä kruunun näkösen ja liimaa päät yhteen. Tökkii muovisia jalokivua pahviin ja kiroilee ku ne ei taho pysyy. Spreijaa kultasella maalilla ja ojentaa Crimsonille.* Ollos hyvä oi kuningas. Kruununne. Vai pitäisikö tehä myös Aksulle? :)
-
Nya
-
Kirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 14:21
Nyt tartten enää batman viitan niin olen täydellinen! Dädädädädädädädä BATMAAAAN!
Ja tee myös Aksulle. Paljon hienompi ja paljon koreampi kruunu. Sitten valtiattaremme on iloinen!
Mutta tämä lähtisi tästä - sinne kauppaan. Palailen asiaan iltapäivällä uudestaan! Täydellä mahalla ja virkeällä tuulella. \o
-
Crimson
-
Kirjoittaja Nya » 26 Loka 2011, 14:41
*Teki kullasta oikean jalokivi kruunun.* Aksulle. Nya kunnioittaen. Hehehe.
-
Nya
-
Paluu Keskustelut