Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 26 Loka 2011, 19:44

Juuh >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Loka 2011, 20:43

Ah, jotenkin hyvä olo kun sain luonteenkin hahmolleni kehitettyä.

Yritän muuten saada kaverini tänne, koska se on kiinnostunut tästä
paikasta ja kyselee jatkuvasti että miten täällä menee.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Loka 2011, 20:54

^ Kuukkelin?

Tilanneraportti: Meitsi piirtää ryhmäkuvaa.
Ja itekkin yleensä vastailen mielentilan mukaan, plus tiedän että joissakin peleissä on melkein oikeuskin viivytellä hieman jos vastapuolen pelaajalla on menoja tai vastailu on muuten verkkaista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Loka 2011, 20:58

Sí Agna, Kuukkelia.

Kuulitko jo muuten siskosein että harkitsen nimenvaihtoa X)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Loka 2011, 21:47

DS:lle löytyy ainoastaan Diamond ja GB Colorille Yellow. Joskus omistin Silverin, mutta vaidoin sen pois, sääli sinänsä. Olisi kyllä kova juttu omistaa Black tai White niin ei tarvitsisi miettiä, että pitäisi kerätä yli 300:n pokemonin tiedot :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2011, 22:48

En oo jaksanu Whitea pelata yhtään, vaikka sen omistan. Ihan kakkoja pokemoneja siinä, minun mielestä ): Joten tyydyn pelaaman HGta.

Uuh, lisää liittyjiä. Go my minions, grow my army.
Mistä nimi Kuukkeli on tuttu. Oliko täällä joskus joku sen niminen?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Loka 2011, 08:31

Eipä oo kuukkeli, tai tämä mun kaveri kuukkeli, ollut täällä koskaan, mutta kyllä minä sen tänne saan houkuteltua. Luultavasti.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 27 Loka 2011, 08:58

Multa löytyy koneelta white, mutta pakko myöntää ettei iskeny muhun ollenkaan se. Pokemonit oli tylsiä ja sitä rataa - mielummin pelaan Diamondia tai Goldia kuin nuita uudempia *3*

Viime yönä tuli nukuttua lähes 10 tuntia \o/ .. edistyksellistä siinäkin mielessä, että tuota yötä ennen nukuin kolmena yönä yhteensä saman verran.

Si vois vaikka vastailla peleihin, jos vaikka inspiraatio antas myöten~
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Loka 2011, 10:50

Noh.. Minä en ole nukkunt pitkään aikaan hyvin, ku kaiken maailman jutut pukkaa tulemaan päälle. ... -_- Olen joka päivä vähän liian yli pirtee ku en oo nukkunu kunol

Kaikki on ihan mullin mallin. Voisi sanoa että horjun koulun käytävillä ku zompi. (Noeii) Terveisiä vaan multa koko tälle käyttäjälaartille!
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 27 Loka 2011, 11:58

Mä taas suurinpiirtein vaivun seisaaltaankin jo uneen. Tässä koneellakin välillä aina pää painuu kiinni näppäimistöön ja sillon tekis mieli vaan nukahtaa niille sijoilleen. Kahvi on pelastukseni <3

Kaksi tuntia oon jo opiskellut värioppia tässä ja jumitan siinä, kun en muista lämpimien ja kylmien sävyjen lyhenteitä >8( ne oli jotain kp ks juttuja, muttakun ei. Kai mun täytyy luovuttaa niiden osalta, ja tarkistaa ne kotoa kun en saata niitä mistään netistäkään löytää.
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Loka 2011, 14:00

Lotdow kirjoitti:harkitsen nimenvaihtoa X)

Haista sinä mursu sanonkos mikä.

Ja Aksu, mun muistiin ei oo ainakaan ketään Kuukkelia piirtynyt, tiedä sitten onko joku muu lintulaji seikkaillut täällä joskus.

KOKEET OVAT OHI! Jes! Tää tuntuu vapaudelta kerrassaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 27 Loka 2011, 14:34

Eipä Kuukkeli sano mullekkaan mitään.

Olipas lärvi tänään mustana, kun olin käynyt kipinäsuihkussa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 27 Loka 2011, 16:31

Tähän väliin mun pitää sanoa: Kestävät kuplat saa shampoon avulla ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Loka 2011, 17:59

Jaa-a, tuossahan tuo istuu mun vieressä ja seurailee mitä me täällä pölistään ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 27 Loka 2011, 18:06

Kuinka voi olo olla enää turhauttavampi. Kaks tuntia tyhjänpalttina istunu koneella, en oo tehny mitään, en osaa päättää mitä musaa kuuntelen ENKÄ TIEDÄ MITÄ ALKAISIN TEKEMÄÄN. Tekisi mieli vaan painua pehkuihin - nyt heti~ .. mutta ko en tahdo tästä yöstä samanlaista kun viime yöstä, että heräilen sitten keskellä yötä enkä saa enää unta.

Tähän väliin mun pitää sanoa: Kestävät kuplat saa shampoon avulla

Äkkiä testaamaan!
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut