Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Loka 2011, 15:12

Lällälieru >:D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Loka 2011, 22:59

Nauroin tuolle lällälierulle vaikkei siinä edes sinänsä mitään hauskaa ollut.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Loka 2011, 23:03

:D Jotta, sain kuvan väritettyäkin ja nyt tässä teen jotain suttutöitä taas. Voisinpa luoda tänne gallerian kun ois kai pari julkaisukelpoitsa kuvaa tallennettuna.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 29 Loka 2011, 00:00

Miks ei. Se olis hyväkin idea. Ventus, Niki ja mä pidettiin halloweenpikkubileet. Meillä ja nyt noi kaks nukkuu tos ja mä oon vaa täs Ventuksen kännyl... Luvalla tietenkin! Hehehee.
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 29 Loka 2011, 00:11

Pidä hauskaa :D Minäkin tästä lampsin tuonne nukkumaan. See ya! o/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Loka 2011, 15:24

Tänään oli Leenun tuleva mamma katsomassa tyttöä. Hyvin meni Leenun puolesta ja itse ihminenkin vaikutti todella vastuuntuntoiselle koiranomistajalle.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Loka 2011, 16:34

Mumumu :3 Syönpi salaattia~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Loka 2011, 10:51

Hyvin meni Leenun puolesta ja itse ihminenkin vaikutti todella vastuuntuntoiselle koiranomistajalle.

Awwwh, no toivottavasti kaveri saa hyvän uuden kodin Mohnis! \o/

Eläimistä puheenollen, kyllä säikähdin äsken aikas paljon, kun kissani päätti tunkea päänsä keittiön tuoleissa olevien selkänoja kaiteiden lävitte JA jäi siihen tottakai jumiin. Aloin tässä, kun tuolilla istuin näpyttelemässä viestiä että mitä tyhmää mahdoin eilen tehdä KOSKA ALKOHOLI ASD, niin ihmettelemään että mikä show keittiössä on meneillään kun kissa alkoi pitää aika kovaa ääntä. Käännyn katsomaan niin heti ensimmäisenä syöksyn pitelemään kissaa paikoillaan ettei kaataisi tuolia tai vahingoittaisi itseään, nopea tilanne päivitys, ja sitten siinä vähän aikaa mietin ja kääntelin reppanan päätä. Ohjauksen kanssahan se sitten lopulta siitä irtosi ja pahasti rääkäisi päästessään irti. Ja kyllä, olin valmis hakemaan sahan vajasta ja pistämään tuolin palasiksi! Että tälläsiä sydämen tykytyksiä tälle aamulle >:

Mitäs muiden päivään?
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Loka 2011, 11:44

Ja kyllä, olin valmis hakemaan sahan vajasta ja pistämään tuolin palasiksi!

Crimson! THE HERO OF THE CATS!

Haluun takas nukkumaan. Paljon kello nyt ees on? Vihaan kellojen siirtämistä.

Hihhiii, jouluvisan valmistelut alkanu~
Visailusta ja kisailusta puheen ollen, ei taida tämä synttäri kuva kisa päästä mihinkään. Onko kukaan edes osallistumassa enää? Jos ei niin peruutetaan koko kisa, turha sitä pitää jos ei kuvia tule.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Loka 2011, 15:04

Ite meinasin ainaskin osallistua, jos se nyt siis pidetään o__o Oli vaan koeviikko takana ja piirros on vasta luonnosvaiheessa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Loka 2011, 19:15

Crimson! THE HERO OF THE CATS!

Indeed!

Jaa pitäisi varmaan alkaa värjäämään hiuksia. Sinimusta väri tuli pitkästä aikaa ostettua. Päädyin tähän valintaan siinä vaiheessa kaupassa, kun tahtomaani mustaa ei ollut purkin purkkia hyllyllä >8( Ja minullehan ei kelpaa kuin yksi ainoa musta väri <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Loka 2011, 21:51

Ite meinasin ainaskin osallistua, jos se nyt siis pidetään

Kisa pidetään, jos saadaan vähintään kolme osallistujaa.

Crim, tuun yöllä nuija nukuttamaan sut ja teen sulle blondauksen. HOHOHOHOHOO.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Loka 2011, 21:53

Mäkin olen tulossa piirrustuskisaan mukaan. Kehdatkaakin keskeyttää, niin olen tehnyt kaksi tuntia putkeen turhaan sitä kuvaa >:(
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Loka 2011, 22:05

No hyvä kuulla, että osallistujia löytyy ainakin yhdestä suvusta! Sitten vielä kun varmistuis vielä edes yksi kilpailija.. Oh well, onhan tässä vielä aikaa kylläkin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Loka 2011, 22:10

Noniin kansalaiset, vipinääkinttuihin ja kynät käteen! :D
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut