Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Loka 2011, 22:11

Crim, tuun yöllä nuija nukuttamaan sut ja teen sulle blondauksen. HOHOHOHOHOO.

EI ONNISTU! Koska hiukseni on niin puhki mustaksi värjätyt ettei näihin pure mitkään värienpoistotkaan enää. Tuli todettua se jo kampaajalla <3
.. Demoninen veri joka suonissani virtaa ei salli hiusteni enää vaalentua! Kohta pitäis käydä vissiin tämä väri huuhtomassa pois päästä, etteivät hiukset tipu aivan kokonaan lattialle *3*

Mää voisin ehkä harkita osallistumista tuohon kisaan. Tosin .. piirtopöytäni kynään tilaamani terät uupuvat edelleen - tuskin tulevat ollenkaan, sen verran kauan tästä on kun ne tilasin, joten en tiiä millon pääsen taas koneella tuhrailemaan. Tosin voishan sitä lyijärilläkin koittaa pelata, mutta sillon kuvasta tulisi tylsä mustavalkoinen. Minä kun en värikynistä oikeen perusta~
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 30 Loka 2011, 22:54

Minäkin voisin jos jaksaisin niin osallistua kilpailuun, mutta ei vaan käsi toimi ku on kipsissä nii mahostonta O.o niin tosiaan tuli tossa kaaduttua nokalleen eilen illalla ku roskista olin viemässä ja kädet automaattisesti eteen ja nyt ranteeseen sattuu niin piip -.- ropeihinkin tulee vähemmän vastauksia....
Millon tnf synttärit on?Ja paljonko se seuraavaksi täyttää O.o oon vähän pihalla...
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Loka 2011, 22:58

Millon tnf synttärit on?Ja paljonko se seuraavaksi täyttää O.o oon vähän pihalla...

21.11 tulee täyteen jo neljä vuotta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 31 Loka 2011, 00:08

21.11 tulee täyteen jo neljä vuotta.

Huh, kyllä on paikka pysynyt pitkään aktiivisena pystyssä! Mutta sehän onkin mainion ylläpidon ja aktiivisen pelaajakaartin ansiota.

Menen nyt nukkumaan, mutta jatkakaa~ o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 31 Loka 2011, 15:12

Otetaas pienet sitten TNF:n kunniaks. Ei nyt tietenkään, vaan vasta sitten vuosipäivänä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Loka 2011, 16:08

Otetaas pienet sitten TNF:n kunniaks.

TNFän ja ihanien, aktiivisten pelaajien kunniaks. Ilman teitä, ei tämä peli pyörisi ollenkaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 31 Loka 2011, 16:56

Aksu äläs nyt vähättele itseäsi, kun kerran olet näin hienon paikan laittanut pystyyn. Ja limua tietenkin juodaan eikä mitään vahvempaa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Loka 2011, 18:48

Hyih, limua. *ottaa mehulasin*

TNF:lle, pelaajille ja mainiolle ylläpitäjälle!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 31 Loka 2011, 18:54

Tempkin on palannut keskuuteen. Reisuultaan siis ja no pakko kyllä nyt sanoa, että itse ajattelin piirrustuskilpailuun osallistua, mutta lopputulos hirvittää. ::| Ehkä sitä silti voisi jotain tuhertaa, kerta kisa on melkein kaatumispisteessä. :D Milloin olisi viimeinen päivä aikaa tuhertaa?
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Loka 2011, 19:20

naaw, johan tässä tulee tippa linssiin teidän kanssa.

ja Kisa päättyy 21.11
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 31 Loka 2011, 19:57

Loogisestikin kisä päättyyy tuolloin, mutta se joka luuli Tempin omistavan aivot, oli väärässä.
Templer

ViestiKirjoittaja Pappis » 31 Loka 2011, 20:41

Hoo, TNFän synttärit! Ihanaa<3

Aktivoiduin tänään oikein kunnolla ja vastasin KAIKKIIN peleihin, mitä mulla on! 8D Huhahaaa! Junnaan sitten taas seuraavan kuukauden.

Ja tottahan Tempillä on varmaan jonkinlaiset pähkinät siellä kuoren sisällä.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Loka 2011, 21:12

Aktivoiduin tänään oikein kunnolla ja vastasin KAIKKIIN peleihin, mitä mulla on! 8D Huhahaaa! Junnaan sitten taas seuraavan kuukauden.

GJ! Im proud of you!
elä jätä meitä!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 31 Loka 2011, 21:34

En miä teitä ihania haneja jätä! ^w^

Koulussa on vaan ollu niitä paljon puhuttuja kiireitä ja lomalla ei yksinkertaisesti vaan jaksanu ottaa itteään niskasta kiinni ja kirjottaa niitä vastauksia.... *seliseli*
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Loka 2011, 22:06

Koulussa on vaan ollu niitä paljon puhuttuja kiireitä ja lomalla ei yksinkertaisesti vaan jaksanu ottaa itteään niskasta kiinni ja kirjottaa niitä vastauksia.... *seliseli*

Aina ei voi jaksaa. Nimimerkillä hei olin hiljaisena pari kuukautta. Toisessa ropessa tosin. Ja keta on koulut/työt/menot, niin se on tunnetusti huomattavissa, että väki hiljenee.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut