Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Marras 2011, 15:20

En oo lukiota käyny, joten paha sanoa. Mutta uskon kumminkin, että mitään suurempia lukioita ei voi noin yleistää. Sehän on itse henkilöstä - tässä tapauksessa opettajasta - kiinni, miten he reagoivat toisten murheisiin ja toimiin. Heilläkin on oma menneisyys, omat kokemukset ja omat murheensa, joten ei sitä myötätuntoa aina voi herua. Mutta myöskin se, jolle ei myötätuntoa heru opettajilta, voisi miettiä mitä on tullut tehtyä väärin. Jos oikeesti haluaa, että opettajat olis huomaavaisempia niin - ammattikoulun perusteella - kannattaa mennä puhumaan koulun kuraattorille tai opolle ja KERTOA mikä nyt mättää. Kun asiaan saadaan kunnon selko, avartuu myös muiden katseet ja suhtautuminen.
Jos hiljenee ja odottaa saavansa sympatiaa, niin ei sitä heru koulutuksissa, joissa ei enää ole ns. pakko opiskella. Kyllä peruskoulussa jos tunneilta oli poissa, niin lähti heti kuraattorit metsästämään ja kyselemään että mikä nyt on (no okei, ei aina...)

Ja jos ei suoraan uskalla lähestyä avunpyynnön merkeissä ketään, niin sitten sähköpostia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Marras 2011, 15:32

Koska en muka keskyty tarpeeksi koulunkäyntiin. Mun keaki arvo romahti vaan kaksi numeroa riitojen takia ja vaikeiden olosuhteidenn suhteen. Nii et se jankaa et pitäis varmaa yötä päivää lukea kouluaineita. Sit se ois varmaan tyytyväinen... Keskiarvoni on nyt 8,6 No onko paha?? Se alko melkein itkeä ku näki mun "huonon" jaksotodistuksen. Säälittävää. Se on kauheeta! Tää mun elämä! Äiti ei niiku keakity mihinkään muuhun kun mun koulun käyntiin ja numeroiden parantamiseen.

*Iso huokaus* Niih...
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Marras 2011, 15:33

No joo onhan se itse henkilöistäkin kiinni, mutta jokaisella koululla on myös omat tapansa toimia, omat sääntönsä ja muut, joita noudatetaan ja jotka myös vaikuttavat näiden henkilöiden tapaan toimia.
Jos hiljenee ja odottaa saavansa sympatiaa, niin ei sitä heru koulutuksissa, joissa ei enää ole ns. pakko opiskella.

Näinhän se on, näinhän se on.

Kertokaa toki muutkin mielipiteitänne ja muita, mutta jokatapauksessa haudataas tämä aihe nyt oikein syvään kuoppaan ja unohdetaan turhat synkistelyt ettei pulina pääse kuolemaan~

Immeiset, mitä teidän päivään kuuluu?
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 02 Marras 2011, 15:37, muokattu yhteensä 2 kertaa
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Marras 2011, 15:36

Kutakuinkin naurua koulussa kavereiden kanssa! Meillä menee aina kpvaa välitunneilla. Taidetaan kaikki olla ihan sekoavaa sakkia.
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Marras 2011, 15:42

Keskiarvoni on nyt 8,6

Nya, sanon vaan että hallelujaa. Tuohan on aivan perkuleen hyvä keskiarvo! Varsinkin jos mietitään, kun omani oli yläasteelta asti vain hieman päälle 7 lukion loppuvuosille asti~ .. En ole koskaan ymmärtänyt vanhempia jotka tahtoo lastensa pyrkivän aina täydellisyyksiin koulunumeroissa. Se on selvää jos on korkeasti koulutetut vanhemmat jotka on ollut itse jotain hikareita koulussa ja vaativat näin ollen samanlaisia suorituksia jälkipolveltaa, mutta muuten en voi sitä käsittää asd~
Ja tästä tulee taas mieleen se kuinka minulle valitettiin aina että numeroita pitäisi parantaa. En ole koskaan ollut mikään himo opiskelija ja teen asiat lähinnä niin kuin parhaaksi näen ja silloin kun on hyvä fiilis tehdä jotain. Numerot on vaan mustetta paperilla, eikä niillä tosiaan sitten lukion jälkeen näyttänytkään olevan niin hurjasti merkitystä vaikka toisin kuvittelin. Lukiodiplomini kuvaamataidostakin oli ihan turha, kun ei minnekään kelvannut </3

Sekoaminen on kivaa. Voi ko mäki voisin sitä harrastaa enemmän täällä mutta jostain syystä luulen että mut laitettaisiin jollekin pakkolomalle sen jälkee kun alkaisin kiipeillä seinillä ja hihitellä vielä enemmän itsekseni :'D
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Marras 2011, 16:16

Mä linttaan teidät kaikki omalla 9.3 keskiarvollani. Alistukaa, maakalaiset.
Mutta päälle kasin keskiarvokin on jo erittäin hyvä, ja tuntuu vähän siltä ettei niillä keskiarvoilla täällä mitään tee. Lukioonkin on niin vähän hakijoita että alaraja hipoo sitä 6.0 keskiarvoa.

Meiltä löytyy justiin sellanen "Kirjotin kaikista aineista laodatorit" -äiti mutta iskä on sit lepsumpi. Nykyään kylläkin teen töitä siks että ite haluan hyviä numeroita, enkä siks että äiti käskee. Lääkis, täältä tullaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Marras 2011, 16:19

Minä röyhistän rintaani 9.0 keskiarvolla Agnan rinnalla ^^

Tosin nyt voi laskea kun on uudet aineet koulussa, mutta kasiinkin olen tyytyväinen.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Marras 2011, 16:24

Nykyään kylläkin teen töitä siks että ite haluan hyviä numeroita, enkä siks että äiti käskee. Lääkis, täältä tullaan.

Ihailtavaa, että maailmasta löytyy vielä hyviä opiskelijoita, jotka saa hyviä numeroita omasta takaa, eikä sen takia et "yy äiti/isä käski. ihan perseestä".
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Marras 2011, 16:29

Tosiaan Lottowilta jonkin hahmosen piirrän, kosk hänen hamonsa ovat aina niin mielenkiiontoisia ja tämän Pappiksen Nionin otan myös mukaan mielelläni, koska hänen piirtämisestä tulee kyllä hauskaa, mutta valitettavasti Demintyn Claraa en piirrä, juuri tämän mallikuvan puutteen takia. En ryhdy koskaan piirtämään itse mallikuvaa.
Olisi vielä yksi paikka vapaana... ja jos tarkemmin ajattelen, tuohon suunnitelmaan mahtuisi vielä yksi lisää, eli jos vain vapaaehtoisia löytyy, niin mielelläni ottaisin vielä kaksi hahmoa projektiin mukaan. (;
Mutta alanpa tässä suuremmin jo toteuttelemaan hahmojen asentoja ja paikkoja kortissa. Kiitos ihmeiset kun annoitte hahmonne Tempin räpylöihin piirrettäväksi. (:
Templer

ViestiKirjoittaja Mohnake » 02 Marras 2011, 16:42

Tänne kuuluu ihan hyvää ja vähän huonoakin. Työpäivä meni rempeästi ja melko sutjakasti, ei mitään valittamisia siis. Miehellä taas on ahistumiset ja masennukset päällä koulun takia, koska inspistä vaaditaan tuolla sisustusalalla lähes 24/7, pitäisi piirtää turha portfolio jota ei edes ole mainittu opetussuunnitelmassa ja muutenkaan ei ala kiinnosta häntä loppujen lopuksi. Toisaalta ei hän sitä koulua voi keskenkään jättää, koska ei ole mitään tietoa tai esimerkkiä miten se vaikuttaisi tukiin ja toimeentulemiseen. Eli kiikkulaudalla tässä eletään.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Marras 2011, 16:46

Ai niin! Oma kerkiarvoni on 8.6 johon olen tyytyväinen ja itse työskentelen koulussa vain omaksi hyväkseni. Loppujen lopuksi, äiti ei vaikuta siihen polkuun, minkä valitsen, joten ei hänen kuulu vaikuttaa myöskään siihen kohtaan, jossa matkaani tuolle polulle olen valmistelemassa. Olen tyytyväinen äitini osaan, hän opettaa minulle miten kuljetaan pää pystyssä, miten osataan käyttäytyä, jos polut kohtaavat tai joku kävelee vastaan.
Kiitos äidille, siitä etten ole vielä ihan eksyksissä ja jos joskus olen, niin hän varmasti auttaa minut takaisin polulleni. <3
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Marras 2011, 18:08

9.0 keskiarvo

Mulla oli tommonen viimeks ala-asteella vuonna nakki ja muussi D8
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Marras 2011, 22:20

Sama täällä Crim, vastahan pääsin yläasteelle :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Marras 2011, 22:21

Templer kirjoitti:Olisi vielä yksi paikka vapaana...

*NIAUMMMMMM PRUMMMM* Miten olisi minun Eugene? :) Tungen hahmojani kaikkien piirroksiin koska rrrrakastan muiden näkemyksiä omista luomuksista.
Tradeartti vois olla sinänsä kans joskus ihan muikea idea jonkun kanssa :>
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna