Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Marras 2011, 09:57

Olen ylpeä sinusta Lotdow, kun noin panostat kokeisiin! \o/

Tietäsittepä vaan kuinka meitsillä oli aina lunttilaput ja muut kun en jaksanut mihinkään kokeisiin lukea, heh. Tunnit meni musiikkia kuunnellessa ja tekstaillessa kavereitten kanssa - voi niitä aikoja~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Marras 2011, 10:23

Huomenta Crim!

Lunttilaput ei tullut koskaan meijän luokalla käyttöön. Ainakaan mun tietääkseni. Kerran kyllä ope kerto että jollakin oli ollut A4 paperi lunttilappuna sylissä :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Marras 2011, 10:25

Huomenta huomenta! *3*

Meillä niitä on käytetty oikeen urakalla. Minä ja kaverini jopa vaihdeltiin niitä kesken kokeitten aina jos onnistuttiin saamaan vierekkäiset paikat xD Näin me koulussa - älkää ottako oppia >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Marras 2011, 10:28

jollakin oli ollut A4 paperi lunttilappuna sylissä :D

VOIKO JOKU OLLA NOIN TAUNO?!

Minä ja kaverini jopa vaihdeltiin niitä kesken kokeitten aina

Älä ny, ylä-asteella valtakunnallisissa rinnakkasiluokan likat vaihtoi itte koepapereita keskenään, kun toinen tiesi toisiin kysymyksiin vastaukset ja toinen toisiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Marras 2011, 10:30

Herranen aika O.O Omalla tavallaan nerokasta, omalla tavallaan päätöntä, mun bilsan ja kemian opet söis mut jos spottais lunttilapusta.

Crim by the way, Iriadorista lupaamani kuva on väritystä vaille valmis, mutta aion värittää sen ja kamerakin on jossain, eli julkaisemiseen menee hetki :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Marras 2011, 10:32

Älä ny, ylä-asteella valtakunnallisissa rinnakkasiluokan likat vaihtoi itte koepapereita keskenään, kun toinen tiesi toisiin kysymyksiin vastaukset ja toinen toisiin.

NO JO ON! Ois kelvannu meikäläisellekin .. olihan mulla yksi kaveri nuina aikoina joka veteli ihan helposti kymppejä kokeista ilman että panosti lukemiseen ollenkaan, mutta hänpä ei ollut näitä lunttausmiehiä eikä olisi suostunut tähän meidän touhuun mukaan. Oltiin tämän toisen kaverini kanssa sitten ihan omassa sarjassa siellä kun lunttilaput vaihtoi omistajaansa. Sitten kokeen jälkeen naureskeltiin oikein kovaan ääneen ETTÄ VOI JUMA KUN MENI HYVIN!

En edes muistanut tuollaista Lotscream 8D Mutta hyvä että olet nuinkin edistynyt! Tuskin maltan täten odottaa että pääsen lisäilemään kuvasi Iriador artti kansiooni >:)
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Marras 2011, 10:37

:D Nyt kun muuten mietin ja aion varmistaa vielä koska nbyt kun vielä ehdin kumittaa, niin oliko väliä onko Iriador "normissa" vai Sinisen kuiskauksen asussa?

Lunttilaput... Pöh, mä mielummin luen -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Marras 2011, 10:41

Kukin tavallaan, meitsille se oli lunttaus~

Ja ei ole väliä ei, molemmat passaa kyllä ihan hjuvin! :D
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Marras 2011, 10:46

Hyvä, mutta nyt minä myöhästyn koulutuksesta ja taidanpa tästä kiitää kokonaiset 200 metriä kouluhun. See ya!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Marras 2011, 10:51

Tsaudi! \o

Mä jäänkin sitten taas ahkerana vastailemaan peleihin, kun mulla taas tuota aikaa on kun viimeisetkin työt valmistui taas ajallaan. Sitten vaan uutta jobia odottelemaan. Oli hyvä kun kuvittelin eilen että jee kun sain viimeinkin niin moneen peliin vastattua että jes, nyt ei tarvi vähään aikaan olla vastauksia raaputtelemassa, NIIN TE ROIKALEET MENITTE JA VASTASITTE KAIKKIIN PELEIHINI! Ainakin pidätte aktiivisuuttani yllä jos ette muuta~ *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Marras 2011, 16:32

Onhan ne lunttilaput kivoja, mutta ei niistä pidemmällä tähtäimellä mitään iloa ole. Kyllä niitä koulussa opittuja taitoja ja tietoa tullaan tarvittemaan jossain vaiheessa elämää, eikä sillon auta lunttilaput.
Ei siellä olla oppimassa vaan sen takia, että teitä pieniä ihmisiä kiusattaisiin. Se on ihan teitä ja teidän tulevaisuutta varten olemassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 03 Marras 2011, 17:01

Mie en edes yleensä lue kokeisiin, niin tyhmä kuin olen. Ja sitten suren että miksi sain niin huonon numeron ^^" Mutta vaikka kaikki aina sanookin että olen ihan tyhmä, niin oikeasti olen viisas ihminen. Opin todella nopeasti, mutta opiskeleminen on niin tylsää, ettei jaksa aina yrittää. Meidän luokassa ei ainakaan minun tietääkseni luntata lunttilapuista. Yleensä vastaukset kirjoitetaan käteen tai katsotaan/kysytään vierustoverilta. Mutta sekin on aika harvinaista. Ja minä en sitten ole semmoinen että alkaapäs kuvitelko mitään :> Kerran tai pari kertaa on tullut kokeiltua, mutta siihen se sitten jäikin.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Marras 2011, 17:12

kaikki aina sanookin että olen ihan tyhmä, niin oikeasti olen viisas ihminen.

Viisautta on monenlaista. Voi olla tietämätön jossain asiassa, mutta pätee toisessa. En siis suostu uskomaan, että olisit tyhmä, vaikka Kaikki niin sanoisi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Marras 2011, 17:14

Agreed Aksu.

Meidän luokalla nyt on vähän tämmönen että kaikki tuntuu vihaavan toisiaan, etenkin yks tyttö meijän luokalta. -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 03 Marras 2011, 18:44

Niin tietenkin.

Meidän luokalla on kolme semmost tyttöö jotka on ilkeitä kaikille, joskus jopa toisilleen. Nytki kahel niist on riita ja se on iha hirvee. Sit ne sössöttää opettajillekki jotain ja kerran niitten "pomo" oli puhuttelus meijä open kaa, ku se oli tehny jotai, nii sit se vaa käveli ulos luokast ja oli meijä opelle sillee "vedä kätee". O_o Hyvin ystävällistä, juu.. Mut meijä ope on kyl iha hirveen ärsyttävä et..
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut