Kirjoittaja Ylva » 04 Marras 2011, 13:39
Aksu: No hyväksyt sen kun kerkeät, olen vain iloinen että sain sen vihdoin kirjoitettua XD Ja totta tuokin, mitä sanot merkkimäärästä, mutta eniten ehkä rassaa, että käytettyjä merkkejä ei näy missään niin on hankala saada sopivan pituinen pätkä yhteen viestiin. Vai näkyykö? En ole huomannut jos näkyy, yritin sitä eilen tihrustaa, mutta huonoin tuloksin.
Minä tykkään kyllä WoWista, vaikka se on uudistunutkin, en kyllä ole sitä edes niin pitkään pelannut, että en ole kokenut vanhempaa WoWia ollenkaan. No ehkä siihen vaikuttaa sekin, että olen tällä hetkellä täysin rakastunut PvP-pelaamiseen, dungeonit ja raidaaminen on ihmisten takia rasittavaa, kun on niin perkeleen moinen kiire kokoajan.
Dragon Age orginal on meillä ja olen sitä vähän pelannut kunnes tosiaan kone sanoi itsensä irti. Harmittaa kun se on kesken, tykkäsin siitä ja varsinkin nyt kun mies alkoi pelaamaan sitä on hirveä hinku päästä jatkamaan omaa peliä. Sitten olisi pelattavien listalla Assasin Creed ja Assasin Creed 2 ja mies vaatii kovasti, että pelaan myös läpi Hitmanit XD Räiskintäkin on ihan kivaa, mutta ei nyt juuri ole sillä tuulella että jaksaisi sitä tosin Hitmanit ovat vähän erillaista ammuskelua.
Haaveillaan kovasti, että saataisiin rahat xBoxiin, ja saisi sille kaikkia ihania pelejä, kuten Resident Evel 5, joka on aivan mahtava co-oppipeli ja Left for Deadid, tosin niitä voisi pelata PC:llä isommalla joukollakin. Odotellaan kovasti myös Diaplo 3:sta, mutta minun pitäisi oikeasti pelata ne edellisetkin kunnolla läpi XD