Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Marras 2011, 20:29

*throws Nion*

OTA KOPPI!
Pappis

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Marras 2011, 20:46

IIIIK!*CRASH*
...S-sain... Sen...*tumps*
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2011, 20:48

Nyt sattui Aranin narsistisen äveriääseen perseeseen >:

KOHTA ON JOULU!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Marras 2011, 20:51

KOLLME YÖTÄ JOULUUN ON! Laskin sen aivan itse eilen :D
Pappis

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 10 Marras 2011, 22:23

Hejj vaa kaikille! c:
Jouluun tosiaan ei ole enää pitkä aika, tosin meitsiltä meni sekin fiilis kun muutto edessä, sopivasti joulukuussa... : D
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 10 Marras 2011, 22:38

Viime joulu oli vähän tylsä. Enkä ollut ainoa, moni mun kaverikin istui vaan koneen ääressä suremassa sitä kuinka tylsää heillä on. Toivottavasti tämä joulu on kiva. Ja toivottavasti saan joulupukilta paljon lahjoja >3
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 10 Marras 2011, 22:45

Joulut tuppaa kyllä aina kieltämättä olemaan todella tylsiä. Mut vielä hinataan aina jouluksi Kankaanpäähän sukulaisille täältä Helsingistä vaikken enää edes asu äidin tykönä. :c

Aww, avomieheni popsii tuossa viekussani juustoa<3 oikea juustohiiri ^^
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Marras 2011, 22:48

Meillä on aina ihana joulu, ku mummo ja pappa tulee viettämään sitä meiän kanssa :D siskokin tulee takas Ruotsista kotiin ja se on vaan niin kivaa koristella porukalla kuusi, kattella kuinka lahjakasa sen alla kasvaa ^^ Joulusauna, jouluohjelmat ja joulupäivällinen on myös ehdottomia ihanuuksia.
Pappis

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 10 Marras 2011, 22:50

Uu kivaa että edes joku asuu lähikaupunkissa :o Helsinki on kyllä aika iso paikka. Sinne kyllä eksyy helposti >o

Hoh :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 10 Marras 2011, 22:53

Nohnoh, itse olen asunut vasta 4kk Helsingissä että... sitä ennen vuoden Keravalla (pikkuinen mukava kaupunki Vantaan vieressä josta kuitenkin pääsee kätsystä junalla Vantaalle ja Helsinkiin) ja sitä ennen taas koko elämäni Kankaanpäässä joka oli... karsea paikka. niin.

Parahdin jo fooumin alkuperäisen ulkoasun kanssa, se oli niin tumma ja tekstit niin leveitä - onneksi admin oli laittanut pelaajien profiiliin mahdollisuuden valita foorumin ulkoasu! pienisievae -ulkoasu miellyttää paljon enemmän tän tytön silmää c:
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 10 Marras 2011, 22:58

Heh mie olen itse asunut kohta varmaan neljä vuotta Vantaalla. Sitä ennen asuin Järvenpäässä, sitä ennen taas Vantaalla ja ihan ensimmäiseksi Jyväskylässä. Siitä paikasta en paljoa muista, kun olin vielä tosi pieni.

Mä en oikein vois tätä ulkoasua vaihtaa. Olen vähän kiintynyt tähän ja se jotenkin sopii keskiaikaan.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 10 Marras 2011, 23:05

Hejj Kisu :3 Tervetuloa mun puolestani :D Tjaa no saitpas jo multa lempinimenkin :P

Mun viimejoulu oli kiva ku koko suku kokontui(tai no melkein kaikki :p) mun tädin luo ouluun. Sillä oli vielä sillon sielä isompi asunto jonne mahtu :D

Ja ite oon koittanu niitä muita ulkoasu valintoja ja ne sit vasta hirveitä on! Puu teema on parhain nii päätin jättää sen, muutenki niissä muissa oli outo järkkä et missä on esim. käyttäjätiedot ja kirjaudu ulos >.< Olen onnellinen nykyiseen teemaan..

Niin ja olen pitkästä aikaan palannut pulinaan, ku en ole jaksanu olla ajantasalla joka päivä (:
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Marras 2011, 23:31

Kattos uutta verta jälleen foorumilla. Tervetuloa vaan minunkin puolestani syaniidikissa, toivottavasti viihdyt ja pulinassa ja pelien merkeissä nähdään myös myöhemmin! :3

Ja näin kun viimeinkin uusin hahmoni on saatettu tänne, niin tämä laiskimus painelee katsomaan tuon viimeisen samurain loppuun. Huomenna sitten SKYRIM - joten kiltit, älkää odottako että olisin viikonloppuna edes harkitsemassa tänne tuloa x) Jos kuitenkin discshoppi minut pettää, niin sitten menevät kyllä suunnitelmat uusiksi .. Meitsi koittaa kuitenki huomenna vastata kaikkiin jäljellä oleviin peleihin, ja lisää otan toki kunhan vaan pyyätte \o/ Mutta nyt öitä kansalaiset~
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Marras 2011, 23:33

Crimson, mä niin tahdon joskus pelin uuden hahmokaisesi kanssa! :'DD Mä varaan hänet!!
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut