Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Jo kahdeksalta? Vooi Aksu ei tuo ole varmasti vielä mitään *3* .. minä nukuin viime yönä kaksi tuntia. Menin nukkumaan viideltä, kuinka ollakaan jäin HUOMATKAA VAHINGOSSA pelaamaan Skyrimia. Ja sitten oli seitsemältä herätys. Olisi pitänyt nousta jo kuudelta kylläkin säätämään muttakun ei jaksanut~ .. tyhmä mikä tyhmä, muuta en sano.
peli jonka vuoksi fanit oli valmiita tappamaan. Oh god.
Voin kokea, nähdä, tuntea, haistaa, mutta en viitsisi ruveta kuiteskaan nuoleskeleen ja syömään sitä :D Jännä olo. Sellanen ku eilen ärsytti aivan hirveenä kuten myös tänään, muta nyt on sellanen "ei mitään hätää" olo :D hippi vaihe päällä, sillä mennään :D
Buaha, vammailen painttilla sen aikaa kun kone lataa Photoshoppia *__* Paintilla on kiva piirtää jotain nopeaa (ja rumaa) mutta vaativampiin töihin on PAKKO käyttää saita, photoshoppia, sumopainttia tai jotain vähän kehittyneempää... : D
Vois kyl. Muistaakseni siellä on jo olemassa TNF room, johon tosin tarvii salasanan.. tjsp. vois käydä tarkistamassa. Viime kerralla mukana tais olla vaan Suskari, Ivy ja ZG.. mun lisäks. Tosin empä oo kovin mainostanukkaan sitä ideaa. Mut mikäli kannattajia löytyy, ni kyllä hemmetissä pidetään si vaikka useempanakin iltana.
Voi kulkaa! Mun äiti anto takasi mun piirto välineet ja otti sit ne pois taas eilen. Koska tussasin mun sarjista neljä tuntii... Yääh!! Ihan tyhmää. Mul ei oo koht mitään tekemistä. Ja äiti luulee et mä muka alkaisin oppii paremmin asioita...
Kyllä alkoi aamu mielenkiintoisesti. Bussi päätti hyytyä keskelle korpea. Jarrut olivat ensin kuulemma jäässä, vaikka äijä oli ajanut reilut 20km ennen kuin asia kävi ilmi. No sitten bussin ovi ei enää auennut, ja ilmoitettiin että juu siellä on vain yksi hassu putki irti, jota se äijä sitten paikkas about viis kertaa koko matkan aikana lopulta. Ja sitten kaahattiin, ihan niinkuin se mitään olisi enää hyödyttänyt kun kaikki olivat jo valmiiksi myöhässä .. uskallankohan lähteä samalla linkillä menemään kotiin iltapäivällä ;______;
Crim!! Tahtoistko piirtää miulle Izun kuvan sinun mielesi mukaan? Voitko. Minä niin tahtoisin nähdä hieman miltä miun hahmoni näyttävät toisten kätten teolsina. ^^