Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Marras 2011, 18:20

Crimloc. RwlrWLRwLRwRLwrlwlrwRLWrlwrWlr­l!

Nyt mun tekee mieli vaihtaa nickini Crimlociksi, kiitos vaan Aksu! >8O Crimloc .. heeeeeeh *naureskelee*

TAJUATTEKO ! Jätin Skyrimin pauselle ja pomppasin koneelle .. tulen katumaan tätä päätöstä, sillä nyt meneten monta upeaa tuntia minä voisin taistella lohikäärmeitä vastaan ja seikkailla dungeoneissa oppien uusia shoutteja ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Marras 2011, 18:28

Vaikka muuttaisit itsesi Crimlociksi niin olisit silti mulle aaina Crim :P Et pääse siitä iiiikinä eroon ^^ :D

Ja en tajua. Helkkari mistä minäki hommaisin tuon pelin? Tell mee too!
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2011, 18:28

meneten monta upeaa tuntia minä voisin taistella lohikäärmeitä vastaan

Ei lohikäärmeitä vastaan taistella. Niitä pitää kesyttää ja niillä sitten ratsastetaan! Tai mikä parempaa, ollaan itse lohikäärmeitä ja syödään tommotteet tappajat suihin NOM.
TNFän lohikääremistä joku oma tappo peli versio. Jokaiselle omat uniikit taidot.

Mun piti mennä töihin yhteen pelienkehittely yritykseen ko oli joskus ilmotus et ettivät jotain jolla ois ideoita pelimaailmoihin. TNF videopelinä ois hemmetin cool.
Mut en si menny >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Marras 2011, 18:30

Lohikäärmeitä on niin moneen lähtöön XD taidan kyllä nyt mennä opettelemaan taskuvarkautta.
Ylva

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Marras 2011, 18:37

Voi hitto ku menin lukemaan tosta skyrimista ja sit jäin kattoo youtubestaki videoita nii nyt tekee nii paljon pelata siät, tai jotain vastaavaa.. ja ku kaikki pelijutskat on muualla ku kotona et ei pysty pelaa mitään -.-
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Marras 2011, 18:40

Muttakun Skyrimissa niitä pitää listiä! Tavallisesti se kyl menee siihen että ne lohikäärmeet listii mut *3* Naapurini kyllä vihjasi että siinä saisi jossain vaiheessa taidon että voit kutsua lohikäärmeen omalle puolellesi .. KELPAA ! Tiedä sitten pitääkö tuo paikkaansa~

Voi Aksu olisit mennyt vain *___* mäkin tahdon tommoseen yritykseen töihin !
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Marras 2011, 18:45

Ahaá joo The Elder Scrolls, juttuja on näköjään tehty -94 vuodesta asti ja uusin on skyrim, varokaa vaan mä alan tietää jo jotain, tai no tiiän jo 9%/9000% -.-
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Marras 2011, 19:02

äää kirottu foorumi en pääse lähtemään täältä!
Ylva

ViestiKirjoittaja Medai » 15 Marras 2011, 19:02

Aksutar kirjoitti:Crimloc. RwlrWLRwLRwRLwrlwlrwRLWrlwrWlr­l!
WoW oli ja meni mulla. Back to the time when TBC was da sheeeeet <3

Nöyyy, classic ftw !

Skyrim on varmaan ainoa peli missä minäkin ihan oikeasti haluan saada ne pirulaiset hengiltä. xD Se on kivaa. Taidanpas mennä pelaamaan itsekin, myes. Taas vaihteeksi.
Medai

ViestiKirjoittaja Mohnake » 15 Marras 2011, 20:13

Epäilen kyllä sitä, että saisi loharin kutsuttua avuksi. Voi kuitenkin olla mahdollista käyttää tarpeeksi kehittynyttä command-loitsua jos se vaikka toimisi.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2011, 20:57

äää kirottu foorumi en pääse lähtemään täältä!

ÄLÄKÄ LÄHEKKÄÄN! Meidän peli inspaa!
Mut pitää eka vastata vähän muillekin. Varsinkin Sandsille ettei sille tuu paha mieli ):
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Medai » 15 Marras 2011, 22:43

Mohnake kirjoitti:Epäilen kyllä sitä, että saisi loharin kutsuttua avuksi. Voi kuitenkin olla mahdollista käyttää tarpeeksi kehittynyttä command-loitsua jos se vaikka toimisi.

Muistan yhdessä niistä miljoonista Skyrimin tekijöiden haastatteluista kuulleeni, että tällainen shoutti olisi. Ihan satavarma en ole, mutta näin muistelisin.

Kiva avatar, Aksutar !
Medai

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Marras 2011, 22:51

Holy shit, what is this? Forged in God's very flames.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Marras 2011, 22:51

Do mine eyes tell me lies,
a new Elder Scrolls Game?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna