Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Marras 2011, 19:19

Juu ei mullakaan syttyny ku kolme tuleen, jokaisen kerkesin puhaltamaan sammuksiin ja syömään ku eivät ihan mustiksi menneet, nom , joskus on kiva olla roskis <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Marras 2011, 19:25

oon kerran kavereitten kaa koittanu saunan kiukaalla paistaa niitä, ei ollu kovin hyvä idea.. vaahtokarkki vaa suli ja jäi lattiaan kii, samalla ku yks kavereista astu sen päälle ja sai palovamman siitä :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Marras 2011, 19:28

Mää oon joskus kaasupolttimen kanssa vaahtokarkkeja paistellut mutta siitäkin on aivan liian kauan. Olin sillon vielä pikkuinen piipertäjä~

Isä: tulin katsomaan että ollaanko täällä vielä elossa
Kyllä mulla on mahti pappa kun huolehtii musta, tulla tupsahti vaan mun huoneeseen todistamaan olemassa oloani *3* Ja sitten mietin että eikö se oikeesti oo muka kuullut koko päivänä kun olen täällä kurkku suorana lauleskellut ja soittanut pianoa tai vaihtoehtoisesti kiljunut kun pelaan Skyrimia ja juoksen jotain karhua karkuun o.o strange things will happen~
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 19 Marras 2011, 19:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Marras 2011, 19:32

=D Hahah, voin kuvitella XD
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Marras 2011, 19:47

kiljunut kun pelaan Skyrimia ja juoksen jotain karhua karkuun

Tuli mieleen mun pikkuveli joka huutaa niille pelihahmoille tai tv:ssä oleville näyttelijöille jotka ei osaa tehä jotain tai jotka ei esim nää niitten takaa tulevaa jotain ihme ukkelii :DD Ja sit se sanoo jtn "jos mä olisin ollu tos, nii olisin kyl tajunnu et se tulee" :DD Voi sitä..
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Marras 2011, 20:06

Tuli mieleen mun pikkuveli joka huutaa niille pelihahmoille tai tv:ssä oleville näyttelijöille jotka ei osaa tehä jotain tai jotka ei esim nää niitten takaa tulevaa jotain ihme ukkelii :DD Ja sit se sanoo jtn "jos mä olisin ollu tos, nii olisin kyl tajunnu et se tulee" :DD Voi sitä..

Mä en huuda niille, mä puhun niille jos ne oikein veetuttaa. Varsinkin mainoksille.
"HAVE HAPPY PERIODS!" "HAVE F******** ****** IN YOUR *************@%*!!"
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Marras 2011, 20:56

Tuohan onkin puhumista :DD
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 19 Marras 2011, 21:02

Aksutar kirjoitti:

Mä en huuda niille, mä puhun niille jos ne oikein veetuttaa. Varsinkin mainoksille.

tiedän tunteen! :''DDDD
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Marras 2011, 21:07

Voi niitä mainos parkoja, kun te puhutte niille niin paljon ^^ (ei toki itse..) Mainokset voisi kyllä oikeasti jättä pois siitä elokuvien ja sarjojen välistä.. Voi niitäkin sitten sen 3-5 minuuttia ohjelmien jälkeen/ennen näyttää, niin ei kaikilla hermoja menisi.. Nykyään elokuvateattereissakin on ihan hirveän pitkät mainokset siinä alussa..
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Marras 2011, 21:30

Mainostajat maksaa. Money talks now days. Jos mainokset jätettäis kokonaan pois ni si se ois TVn katsojat jotka maksais sen koko touhun.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 19 Marras 2011, 21:31

...ja kaiken lisäksi mainokset on yleensä niin älyvapaita ettei mitään rajaa! Siis hyviä, toimivia mainoksia saa oikeasti etsiä. :''DD

Elämä kun TNF inspaa vieläkin niin ketusti, nytkin pitäis lukea kokeisiin mutta meitsi hilluu vaan täällä foorumilla. Pelitkin inspaa ihan hemmetisti, varsinkin tuo peli jossa Illidan saa kunnolla turpaansa Aksutarin enkelimiäähen toimesta! omnom ja nyt hakemaan muroja! C:
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Marras 2011, 21:46

Pelitkin inspaa ihan hemmetisti, varsinkin tuo peli jossa Illidan saa kunnolla turpaansa Aksutarin enkelimiäähen toimesta!

Oon odottanu ku kuuta nousevaa et vastaat >8U

Tosin nyt oon jumittunu Skyrimiin.. ehkä mä kohta heitän ton ohjaimen hemmettiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 19 Marras 2011, 22:57

Vai pitääkö jonkun mennä sorkkaraudan kanssa vääntää Aksun sormet irti ohjaimesta?
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 20 Marras 2011, 01:13

Mie voin tulla sorkkaraualla vääntämmään sun sormet irti ohjaimesta, sitten potkin sinut kallen kapakkaan kertomaan mitä seuraavaksi tapahtuu Chepin ja Fredericon kesken <3
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut