Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 04 Joulu 2011, 12:12

Kaksi kertaa olen itse käynyt fazerin tehtaalla ja mieli tekee kaiken aikaa takaisin. Sieltä, kun saa ostettua sellaisia nameja mitä ei löydä jokasen S- ja K-marketin hyllyltä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Joulu 2011, 12:14

Pöh... minä en ole käynyt kertaakaan D:
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Joulu 2011, 14:06

Kaksi kertaa olen itse käynyt fazerin tehtaalla ja mieli tekee kaiken aikaa takaisin. Sieltä, kun saa ostettua sellaisia nameja mitä ei löydä jokasen S- ja K-marketin hyllyltä

Nappaan sut mukaan matkalla sinne niin pääset karkkeja ostelemaan >:o

Jaa'a. Josko sitä ropeihin vastais. Nyt. Potkaskaa joku perseelle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Joulu 2011, 14:34

*Potkaisee perseelle* Nyt Aksu otat ryhtiä ja vastaat miulle!! >.< Ja muille!!!

Miten saa nää linkit tähä alle kirjotukseen? Yritän, mutta ei vaa haluu tulla esii. Ooon ihan help!!
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Joulu 2011, 14:47

Nya sun AKn koodaus on väärin D:

Sulla on muodossa:
[url/http://p1.foorumi.info/thenightfantasy/viewtopic.php?t=1584]Peli seuraa?[/url]

Ja se näkyy sitten noin.
Korvaa toi url tekstin jälkeinen kautta viiva yhtäsuuri merkiks.
eli [url=http://jne
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Joulu 2011, 14:51

Ahaa!! Mä yritän!! kiitos Aksu!
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Joulu 2011, 14:51

Koodaus...asia, joka jokaisen nörtin pitäisi hallita ennen kävelyä : D No, en hallitse kumpaakaan sen kummemmin.
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Joulu 2011, 14:55

No en olekkaan mikään kone nörtti! Olen ihan avuton ja päästä sekasi näiden juttujen kans!
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Joulu 2011, 15:00

Hienostihan koodaus onnistui : )
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Joulu 2011, 15:02

Nyt se vain pitäisi pitää mielessä, kun seuraavaksi teen mitään tälläista! :D Ja kun on n iin hemmetin vaikeaa muistaa kaikkea, mitä on oppinut! XP
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Joulu 2011, 15:05

Sen voi kirjottaa ylös johonkin, tee vaikka joku word- tiedosto, johon laitat kaikki tärkeet linkit, koodaukset ym. Ilman sellasta ainaki mun kaltaselta ikivanhalta käävältä unohtuis kaikki tärkee : D
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Joulu 2011, 15:08

Ahaa... Vain niin *kaivaa kynän ja papruu esiin* Kuitenkin pikku ongelma! Mulla ei ole papruuu! Tosin kylmä osaan kun käyn muttaa käyttäjätietoja. Sielt mä sit luntin asiat tai kyselen toivottomasti. :D

Heh! ja mitenkäs muilla menee.. Miun pitää piankoin lopetella.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Joulu 2011, 15:42

Voishan ton linkin koodauksen heittää tonne koosteeseen, niin kaikki jotka ei sitä vielä tiedä niin löytäis sen sitten. Sitten kun ehdin/jaksan.

Koira juoksee pitkin kämpää muovinen merirosvo miekka suussa. Astetta koomisempi näky. Si ku se tulee tohon vielä leikkisästi murisemaan et "Jahtaa muo!" ja sen murina kuulostaa siltä kun se sanois YARRRRRRRR
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 04 Joulu 2011, 15:48

Aksun pitää heittää vielä sen koiran päähän huivi jossa on pääkallon kuvia ja silmälappu silmälle :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Joulu 2011, 15:52

Hah! Koirat ovat hulvattomia eläimiä : D Kerran ystäväni koira juoksi pitkin taloa, oikea veitsi suussa. Ei siinä mitään, pitäähän karvakorvilla ny hupia elämässään olla.
Forte

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut