Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Joulu 2011, 16:18

Forte kirjoitti:Koodaus...asia, joka jokaisen nörtin pitäisi hallita ennen kävelyä : D

Pakko sanoa, että itse kun tänne tulin olin ihan öö kaikissa asioissa ja koska olin niin höntti, en kehdannut keltään kysyä apua, niin sitten yksinäisenä opettelin laittelemaan linkit ja muut. Kun olin jo ihan hukassa, että miten täällä edes ropetetaan... onneksi Kitty auttoi minua hieman asiassa. :D
olen noob ja tiedän sen, vaikken sillä ylpeilekään.
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 04 Joulu 2011, 16:29

Minä olin höntti ja kysyin yksinkertaisesti et miten voi laittaa pikku kuvia yms. tai niihin ees linkin ja siinähän se sit samalla tuli, opin laittamaan linkkiä :D
Ropetuksen opin sitten vakoilemalla kamuani kun tämä kirjoitteli >3
Demintty

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Joulu 2011, 16:36

Vakoilemalla oppii ropetuksen salat : D Olen tyytyväinen kyllä tähän paikkaan, ihanaa ropettaa aktiivisessa yhteisössä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Joulu 2011, 16:50

Mä olen yhä yllättynyt että te mussukat ootte jaksanu pitää tätä roolipeliä pystyssä mun kanssa jo neljä vuotta.

Ja vakoilemalla oppii. Ja pelaamalla erillaisten pelaajien kanssa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Joulu 2011, 16:56

You can count on us, KING! Mutta eittämättä tämä on paras rope, mihin oon virtuaalibittijalallani koskaan astunut.

Hohohoho, päässäni on ylitsevuotavan mahtava suunnitelma. Te näette sen pian.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Joulu 2011, 17:12

Itse olen äärimmäisen tyytyväinen paikan pomojen aktiivisuuteen. Mikäli modet ovat jossain huitsulan kuusessa, harvoin myöskään pelaajat jaksavat pysyä paikalla. Näin käy aika surullisen usein. Joten kiitän modeja jo etukäteen : )
Forte

ViestiKirjoittaja Demintty » 04 Joulu 2011, 17:18

Muutenki täälä on hienommat ulkoasut yms. ku jotenki muilla paikoilla on sellanen jännä valkonen ja joku pikku kuvio niiku taustana nii en minä ainakaa sellaseen jaksa ruveta rekisteröityä et ulkoasu vaikuttaa kuiteski aika paljon et jos se on sellanen hieno ei liian laiskasti tehty tai sitten liioteltu nii jotkut voi senkin perustelulla kattoo et minkähänlainen kiinnostava paikka tää on^^ Vaikeasti selitettyä tekstiä multa :D
Muutenki aktiivisia tyyppejä täälä on ja paljon nii ei tarvi koko ajan miettiä et milonkohan tää lopetetaan (:
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Joulu 2011, 17:35

Aksutar kirjoitti:(8D esimerkiks Vangelisin Last of the Mohicans.. se on muuten sairaan hyvä biisi, kannattaa kuunnella, sopii just keskiaikaan. Tässä ainakin yksi versio kysesisestä biisistä.. tähän saisin väsättyä vaikka kuinka monta musiikki videota T_T

Yhyhy <3

Ei mulla muuta.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Joulu 2011, 18:13

Pelottaa, että kun lähtee kulkemaan muihin ropeihin, niin sitten ne ovatkin niin huonoja tämän rinnalla, niin en olekaan kuin vain yhdessä muussa ropessa ja siinäkin hyvä jos tulee yksi viesti per viikko. :D
Oma rope ois kyl aika cool, mutta en nyt sitten tiedä... jtn. zombie koiramaista olen kehitellyt >3
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Joulu 2011, 18:33

Agna, QQ <3
Modet ja ylläpito kiittävät fortea kehuista.

Ja yyy Temp, ei kannata harkita ropen pystyyn pistämistä ellet oo valmis sitoutumaan siihen, että ainakin kerran päivässä käy kattomassa vieraskirjat ja foorumin, vastata kysymyksiin, ottaa vastaan kehuja ja risuja, joskus jopa kovalla kädellä. Plus kannattaa olla se pieni kaveri/tuttu porukka minkä mukaas raahaat omalle foorumille kun sen alotat. Ittelläni oli... kolme netti tuttua jotka tuli heti mukaan ja sitten raahasin väen väkisin Ivyn tänne, vaikkei se koskaan ollut ees ropettanut. HOHOHOHOO! Ja nyt toi on tommonen himoropettaja.
Plus juonihan ropessa se tärkein on. Jos on vaan joku täsin uusi "valkoset koirat vs. mustat koirat saarella" - juoni niin eihän sinne ketään todennäkösesti tule..
Oon niin ylpee siitä et TNF on päässy Coconuttiin listatuks just juonen takia <3

Huoneessani haisi home. Sain selvitettyä mistä se tuli. Kahvikuppi oli unohtunut pöydän perälle.
MYSTERY OF SMELLY ROOM!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja jester » 04 Joulu 2011, 18:42

Kiva katella et tyypit on kirjotellu tääl ties kuinka monta sivuu sillä aikaa, ku mä oon ollu hautajaisissa, töissä ja (kuolleena)koomassa sängyn pohjalla ku kumpikaa nyrkinheiluttaja ei saanu toista kanveesiin et oltais enne yhtä saatu se matsi päättymään D8
Olin sitte vast kolmen maissa himassa -.-''
jester

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Joulu 2011, 18:44

Aksutar, meidän uusi sieniviljelijä : D Kupissa kasvaa vaikka mitä. Minulla kasvoi hometta vanhoissa teenporoissa.

Ei mutta, oman ropen perustaminen on kyllä aika iso juttu, jos haluaa siitä suositun ja elävän paikan. Melkein kaikki hyvät juonet on käytetty, ja ainakin itse olen huomannut, että vaikka pitäisi jostain vähän hasardimmasta, esimerkiksi kyborgi-koirista, pitää ottaa huomioon, ettei suuri yleisö ehkä ole niin innoissaan asiasta. Tietty jos uusi idea on huolella tehty ja ropemaailma toimii, sekä ylläpidolla on aikaa/energiaa johtaa paikkaa, mikäs siinä sitten : )
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Joulu 2011, 18:58

Kasvatan tuntemattomia sieniä ja lähden sitten tripille.
Tai si pöllin muumeista niitä ihme unisieniä >:3

Jester, parhaimpina päivinä nää saattaa lisätä pulinaan kymmenen sivua sillä välin kun itte käy saunassa. I love these peeps.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Joulu 2011, 18:59

Oman ropen suunnittelukin on jo raskasta, ulkoasut ja kaikki. Se villitys oli ja meni.

Ite pidän kans TNF:ssä juuri siitä että juoni on sopivan avoin mutta kulkee kuitenkin tiettyjen viivojen sisällä: saat pelata periaatteessa millä tahansa rodulla ja kehittää vaikka itse uuden, mutta haltioiden puoli ja ihmisten puoli on kränässä keskenään ja kun tulee suuri sota, nähdään kumpi jää tossun alle. Sit tyksin siitä että juoni kulkee täällä niin hauskasti mm. Ivyn ja Aksun peleissä, joita lukiessa tuntuu melki kun lukis jotain hyvää romaania eteenpäin. Siellä se juoni kävelee.

+1 koska fantasia. En tykkäis jos täällä olis jotain tulevaisuushömppää tai nykyaikahömppää.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Joulu 2011, 19:06

Siellä se juoni kävelee

ÄKKIÄ HAULIKKO JA AMMU SE ALAS, ENNEN KUN SE MUUTTAA KOKO PAIKAN!
Aaah.. ens vuoden alussa ne kaikki muutokset mitä tänne tulee. Oh joy, sekotan taas teidän foorumi rutiinit kun vaihdan lisään ja poistan ja murjon ja keitän.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut