Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 19:12

Päätin tuossa eilessäpäivin maalata siihen tulevaan?? TNF kisaan kuvan ja siihen menikin sitten sellaiset 6 tuntia, kunnes huomasin... se ei mahdu skanneriin (Y)
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Joulu 2011, 19:13

Ahaa. No ota kameralla kuva ja lataa sitä kautta.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 19:31

Kameralla otetut kuvat ovat mielestäni hyvinkin huonoja, mutta on sekin käynyt mielessä, kun ei kohta muukaan auta.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2011, 19:39

Temp, jos et muuta keksi niin käy kattoon onko missään julkisessa paikassa - esim kirjasto - jotain suurempaa skanneria, jolla sais si kuvan tikulle.
Mut paras ois varmaan jos sen skannais muutamassa osassa ja yhdistelis sitten.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Joulu 2011, 19:43

Se tunne kun kasaa piparitaloa ja polttaa ylähuulensa. Auts.

Kuvankäsittelyohjelmalla saa aika näppärästi yhdisteltyä kuvia vaikka skannausjälki ei ihan identtinen olisikaan, rajat kun saa samalla mukavasti korjattua. Ja jos omaa ei ole niin nettihän on ilmaisversioita (jopa virusvapaita) pullollaan.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 19:53

kirjatot... paikkoja, joissa Temp tuntee itsensä hyvin ahdistuneeksi. sielä ne kirjastotädit töllää, että mitäs kirjaa se nyt pitää kädessään ja jos kirja tipahtaa, niin ovat jo koko talon jokainen työntekijä katsomassa hyllynurkalla silmät pyöreinä ja heti soosottelemassa, että ny menit tekemään... sellainen se meidän kirjasto on.
Mutta voisihan sitä toki koettaa monessa osassa skannata ja löytyy noita kuvan käsittely ohjelmia ihan olan takaa...
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2011, 20:00

Se tunne kun kasaa piparitaloa ja polttaa ylähuulensa. Auts.

Miten siinä voi polttaa ylähuulensa? Meinasiko välistä syödä jotain vai harrastitko korkeamman asteen akrobatiaa sitä kasatessa?

Ja Temp, täällä kangasalan rupukylässä nää kirjastotädit on maailman pahimpia kyyliä ja juorukelloja. Lainasin kerran kirjan, joka kertoi isästä joka taisteli saatananpalvontaa vastaan, ettei menettäis poikiaan sille, niin mut leimattiin sitten saatanapalvojaks.
Yks kirjastotäti jopa kielsi tytärtään olemasta mun tai mun kavereiden kanssa, koska minä olin niin kamala saatananpalvoja ja eläinten tappaja. 8) Että semmosta. Innolla odotan että pääsee täältä rupu kylästä pois.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 20:16

vai kaksasitko sitä suussas?

Aksu, hyih.. minä oisin juossut sellasten luota pois jo aikapäiviä sitten

Kuva

EDIT: BTW, tästä huomataan minun piirrustustaito CX
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Joulu 2011, 20:18

Oh my millaisia tarinoita saa lukea kirjastotädeistä *___* Minun äitini kun on kirjastovirkailija ja paikallisessa kirjastossa töissä. Ei meillä täällä ole kirjastotädit sellaisia kyyliä. Minä tiedän. Ja hyvin tiedänkin, sillä olen hyvin paljon viettänyt aikaa kirjastossa äitiäni auttamassa. Tunnen olevani jopa etuoikeutettu siellä kaikkeen kun ei tarvitse maksella karhuja jos kirjat ovat myöhässä ja voin käyttää vapaasti skannereita, tietokoneita, kopiokoneita ja tulostimia *3* Voin jopa hyvässä lykyssä tilaa kirjoja kirjaston kautta, jollon saan niitä mahdollisesti roimasti alennetuilla hinnoilla kuin jos ostaisin saman kirjan muualta <3

Ties miksi hulluksi minutkin olisi leimattu, jos asiat olisivat täällä samalla tavalla kuin muualla tuntuu olevan </3
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 05 Joulu 2011, 20:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2011, 20:20

Kameralla otetut kuvat ovat mielestäni hyvinkin huonoja

Itsehän kuvaan kaikki teokseni kameralla eikä ne mun mielestä niin hirmuisen huonoja ole vaikka kameran kautta koneelle kulkeutuvatkin.

Jeejee ei huomenna koulua! Jeejee itsenäinen Suomi!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 20:24

Voihan pyhänpierulat... nyt tuo Peliseuraa on muutettu yhteen... näyttää ihan vammaselta... >..< En siis tarkoita nyt kenellekään mielipahaksi, tai tälleen, muta itsekseni tässä vain.. joskus asioiden pitäisi olla niinkuin ne ovat... eipä siitä sitten sen enempää.. pidin entisestä enemmän ∩
Eiku nyt kuulostan jo pikkulapselta joka marisee pikkuasioista... (tähän olisin kirjoittanut jotenkin kivasti enkuski, mutten tiedä miten se kirjoitetaan, vain miten se lausutaan)
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Joulu 2011, 20:25

Huomenna on itsenäisyyspäivä = ei ole kouluja = CRIMILLÄ EI OLE TÖITÄ! MIKSEI KUKAAN KERRO MINULLE NÄISTÄ VAPAAPÄIVISTÄ! Hah, jos Agna ei olisi asiasta tuossa maininnut, olisin oletettavasti noussut aamulla seitsemältä ylös, räpeltänyt meikit naamariin ja hiukset coolisti ja marssinut oikein leveän hymyn kanssa bussipysäkille värjöttelemään aamulla ja miettinyt, missä muut on ja miksei bussia näy eikä kuulu.

Meitsi, aina kujalla, enemmän tai vähemmän <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 20:34

Minulla ei ollut tänäänkään koulua <3 Ainakin luulen niin... D:
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2011, 20:37

Mä oon kans aina miettiny huomauttaa noista kirjotusvirheistä mutten oo koskaan saanut aikaseksi. Mutta ihan bra, että ne on nyt korjattu! Vaikka ei se sinänsä oo mitään haitannutkaan.

Olehyvä, Crimson, pelastin huomisen päiväsi. *antaumuksellinen kumarrus ja otsa kolahtaa lattiaan*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna