Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Joulu 2011, 13:15

YEAH, kertokaahan kenen nimipäivä tänään on! Hmm? Hmm? HMM?
*bring-it-on-asento ja tyytyväinen ilme ja nojaus taaksepäin niin paljon että takaraivo osuu pian lattiaan*

Jee oon löytäny joka päivä tähänmennessä Aksun. Jee. Sandsista puheenollen en oo törmännyt pitkään aikaan täällä foorumilla kyseiseen peikkoon.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 09 Joulu 2011, 14:34

Täysin kipiä on tämä neitokainen. Kuumetta ja keuhkot huutaa hoosiannaa. Eli vietän lähinnä nyt aikaa sohvanpohjalla.
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Joulu 2011, 14:37

YEAH, kertokaahan kenen nimipäivä tänään on! Hmm? Hmm? HMM?
*bring-it-on-asento ja tyytyväinen ilme ja nojaus taaksepäin niin paljon että takaraivo osuu pian lattiaan*

Veikkaisin että sinun, kun sen noin meille kerrot ;D Onnea sen puolesta!

Aah haluan pelata taas Castlevania dawn of sorrowin läpi! Varmaa miljoonas kerta mutta kun yksinkertaisesti vaan tykkään siitä aivan jumalattomasti *3* fiilistelen tässä minkä kerkeän~ <3
Ja uutta hahmoakin aattelin jälleen pukata tänne vaikkei aktiivisuuteni olekaan mitään huippua. Ehkä se pikku lohikäärmeeni myötä taas kasvaisi, mikäli se tänne ensin edes hyväksytään~

Ja Ylva koittaa parantua! 8<
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Joulu 2011, 15:37

Pikaisia paranemisia Ylvalle!

Yh kun päässä heittää. Pitäis lukea hahmoesittelyjä vieraskirjasta, mut pentele sekoan jo ensimmäisissä riveissä. Ehkä ois parempi vaan mennä nukkumaan x.x

Ja ei ainakaan Agnan nimipäivä.
Onnea!

Agnasta puheenollen, elkää sitten kertoko spoilereita joulupukista kun jotkut pikku-Agnat saattaa vielä uskoa >:

Ja kyllä se Sands tuolla viipottaa pitkin foorumia.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 09 Joulu 2011, 15:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Joulu 2011, 15:46

AGNA! Onnea nimipäivänä!

Sandsin olen nähnyt vain pariin harvaan kertaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Joulu 2011, 15:51

Aksujen sijaan aletaan etsimään Sandseja.
Kyl mä usein sen oon spotannu onlinessa ku itte kyttäilen foorumia. Mikä taas sitten saa omantunnon kolkuttaan kun ei meidän peliin vastaa. Siellä se Sands odottelis >:
Mainitaan vielä pari kertaa Sands niin ehkä se ilmestyy pulinaankin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Joulu 2011, 16:33

Tai vaikenemme ikuisuuteen.

Voisi ruveta piirtämään kisakuvaa, kun on kuvan aihekkin päätetty.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 09 Joulu 2011, 20:18

No tuli ainakin katteltua Stargate Atlantiksen 5 tuotantokausi, jonka sain synttärilahjaksi. Tykkään tosta sarjasta ihan älyttömästi (ja olen alkuperäinen Stargatefani)

Tekisi mieli piirrellä ja pelata ja kaikkea, mutta olo sen verran heikko että mitään jaksa tehdä ainakaan pitkään.

Ja kiitoksia parantelutoivotuksista. Eiköhän tämä tästä, onneksi en ole useasti kipeä, mutta sitten kun olen yritän tehdä kuolemaa.
Ylva

ViestiKirjoittaja Mohnake » 09 Joulu 2011, 21:38

Joulukirkoista: Olisi mukavaa jos täällä Suomessakin olisi niitä vähän kova-äänisempiä seurakuntia joissa kaikki laulaa seisaaltaan mukavan jazzahtavia kappaleita ja papilla on karismaa ja ääntä.

Talvesta: Olisi melko ihanteellista joskus seisoa ulkona pelkissä nahkahousuissa, kylmässä pyryssä ja takoa kämmenellä rintaa ja karjaista partaan jotain todella miehekästä. Eli voisi sanoa, että rakastan talvea ja sen tuomaa kylmyyttä ja "julmuutta".

Tänään oli kyllä melko mukavan voimakas tuuli. Onneksi olen tottunut tämän kaltaisiin myräkkiin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Joulu 2011, 21:55

Talvesta: Olisi melko ihanteellista joskus seisoa ulkona pelkissä nahkahousuissa, kylmässä pyryssä ja takoa kämmenellä rintaa ja karjaista partaan jotain todella miehekästä. Eli voisi sanoa, että rakastan talvea ja sen tuomaa kylmyyttä ja "julmuutta".

Jos lunta on paljon ja pakkasta, keskellä yötä menee mettään kuunvalossa.. <3 That's the winter I lyek.
Nahkahousuilla tarkotat varmaan jotain hienoja, miehekkäitä ja keskiaikamaisia? Mulle tuli heti mieleen vaan jotkun BDSM lateksi housut >:

Jazzikirkko. Do want.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Joulu 2011, 22:04

Luokkalaiseni sanoin tänään aamulla minulle vitsillä että tänne tulee iltapäiväksi lumimyrsky :D Pitääpä onnitella sitä kun sen ennustus meni nappiin!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 09 Joulu 2011, 22:16

Nahkahousuilla tarkotat varmaan jotain hienoja, miehekkäitä ja keskiaikamaisia? Mulle tuli heti mieleen vaan jotkun BDSM lateksi housut >:

Tarkoitan enemmän niitä keski-aikaismaisia. Vieläpä jos niissä olisi niittejä. Lateksi on melko perverssiä eikä muutenkaan kuulu suosikki asioihini :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja jester » 09 Joulu 2011, 22:21

Ei hajuakaan mitä täällä mun selän takana on taas puhuttu, mutta Ylvalle nyt ainakin paranemisia.
(Heti ku joku puhuu nahkasta ni mä ilmestyn paikalla 8D)

Itse asiassa mulla on täti joka on melko uskovainen tyyppi ja jonka kanssa on aika usein tullut käytyä esim. adventtikirkoissa ja voin sanoa, että kyllä ne normitkin papit osaa ihan mielenkiintosena pitää sen koko jutun.
Harmi vaan, että niitä on harvemmassa.

Jos olisi mökillä niin mä viihtyisin tässä säässä. Näin kerrostalossa ainut kiva puoli on sisävessa.
jester

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Joulu 2011, 22:36

Itse erosin kirkosta heti täytettyäni 18. Se korruptoitunut rakennus ei anna minulle mitään henkistä tai fyysistä iloa. Mutta kieltämättä tunnen ihan veikeitä teologian opiskelijoita, jotka aikovat papeiksi. Esimerkiksi eräs hyvin hyvin hyvin raju cyber-gootti ystäväni. Hulvaton pappi. Odotan innolla näkeväni hänen mustista naruista ja neonvihreistä muoviputkista tehdyn päänsä saarnastuolissa.
Forte

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Joulu 2011, 23:25

Semmoinen jos meijän kirkkoon papiksi tulisi olisi varmaan kakki ala-asteet pakenemassa kauas pois :D

Ihan oof-kysymyksenä Forte, että oletko tulossa kohta kyläpeliin? Älä toki jos ei inspaa kun ei tässä edes kauaa ole mennyt. Rupesin vaan miettimään että toimihan se linkki sinne, minkä lähetin peliseuraan?
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut