Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Joulu 2011, 19:52

äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!
Ylva

ViestiKirjoittaja Mohnake » 15 Joulu 2011, 20:45

ööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Joulu 2011, 20:50

Muokkasin kahta edellistä viestiä koska yhteen pötköön pistetty kirjain jono menee yli "reunojen" ja venyttää foorumia. Kerta mun isolla näytöllä se venyy jo palkkiin asti, niin voin vaan kuvitella miten se venyttää pienillä näytöillä.

Joten plz, ei enää noita.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 15 Joulu 2011, 21:01

Okei, anteeksi Aksu.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Joulu 2011, 21:07

sori en tajunnut.

EDIT// Missä Crim??? Tule pelastamaan päiväni ja vastaa pelivuoroon XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Joulu 2011, 21:10

Ylvalla ja Mohnakella on taas kehittävää asiaa : D
Forte

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Joulu 2011, 21:16

taas? Miten niin taas? XD

Ilmaisin vapaasti itseäni.

Haluan sellaisen koneen joka kirjoittaa ajatukset koneelle suoraan aivoista. Kiitos.
Ylva

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Joulu 2011, 21:20

Sellanen kone todellakaan sopis mulle, mul on NIIN hämäriä ajatuksia, etten ala jakelemaan : D
Forte

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Joulu 2011, 21:21

No mut sais kaikki hahmojutut suoraan päästä koneelle.
Ylva

ViestiKirjoittaja jester » 15 Joulu 2011, 23:47

Mun kone sanois varmaan nopeasti sopimuksen irti jos kaikki mun kymmenet päänsisällä suunnitteluvaiheessa olevat hahmot pääsis hyppimään suoraan ajatuksen kautta koneelle :'D
Mut tietty luonteiden kirjottaminen ehkä helpottus....
jester

ViestiKirjoittaja Mohnake » 16 Joulu 2011, 07:57

Ja jos vois ajatuksella piirtää. Tulis aina sellasia kuvia mitä tahtos eikä näyttäis sille, että toinen käsi on epämuodostunut ja pää on liian iso taikka pieni suhteessa muuhun kroppaa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Joulu 2011, 09:08

Tyhmä terveyskeskus... soitin sinne minuuttia yli kahdeksan (kahdeksalta alkaa ajanvaraus) ja siellä sanottiin, että ne soittaa mulle n. 8.30... camooooon. Keuhkoihin sattuu taas. Hurrasin sitä parantumista liian aikaisin ja täytyy kai nöyrtyä antibioottikuuriin. Jos vaikka yrittäisin näpytellä jotain...
Ylva

ViestiKirjoittaja Demintty » 16 Joulu 2011, 15:32

No kellot on usein eripaikoissa eriajoissa, sillai siis et ihmiset laittaa niihin kelloihin sen ajan mikä niitten mielestä on.. jänskästi selitin mut en ossaa paremminkaan :P
Ja nyt tunnen itseni vieläkin tyhmemmäksi, latasin maksullisen Wowin ku ois saanu 20 tasoon ilmaseksi, vaikka olenkin monesti nähnyt sen tv-mainokssen mut mut mut...
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Joulu 2011, 15:42

Chuck Norris and Aksu approves this game.
And Mr. T.

Ylva, terveyskeskukset nyt on vähän tommotteita >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Joulu 2011, 16:05

Niinhän ne on ja täysin turha reissu. En saanu antibioottia kun ei rahissu tarpeeks, tulehdusarvot ei ollu tarpeeks korkeet niin ja ei ollu kuumetta. Olis vaan pitäny mennä aikasemmin, koska sellai mututuntuma, että saan sen kuumeen vielä takas. Toivottavasti ei.

WoW, mulla on peliaikaa, mutta en ole ladannu sitä viellä kun on vielä muita pelejä kesken. Fablea pelaan tällähetkellä.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut