Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 20 Joulu 2011, 14:25

Aika heviä, Nya. Opettele seuraavaksi luottokortin numerot ja pankkitunnukset : D

Koska mulla on vapaapäivä, en jaksanu jäädä kotiin vaan tulin vanhempien luokse (heillä on enemmän ruokaa kaapissa, kuin minulla. Ja suklaata). Olohuoneessa oli paketoidut lahjat yhdessä nurkassa ja kelasin, ettei siihen nurkkaan enää mitään kuusta tarvita, isoveljen kytyinen, 40cm korkea palmu ajaa saman asian : D
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Joulu 2011, 14:43

BURPAH!
Nyt on si Tales osio sivustosta päivityksen alaisena.

Yh, tarviin kahvia. Niin nuutunu ja väsyny olo, vaikka päikkäritkin vedin. Josko tänään jaksais jotain luvaa tehdä/saattaa loppuun.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 20 Joulu 2011, 14:53

Aksu, laita kahviin kuumaa maitoa, kanelia ja kardemummaa, tulee jouluinen, oma tekonen chai latte.
Forte

ViestiKirjoittaja Mohnake » 20 Joulu 2011, 15:36

Blargh, Ass Creed Brotherhood on vienyt sieluni ja olen ollut siksi vähän(kaksi päivää) poissa täältä... On vaan niin pirun hauska peli ettei voi ihan heti sen pelaamista lopettaa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Joulu 2011, 17:49

Ass bruddas!

Afkdfj, revin kohta perseeni tän koodaamisen kanssa. Tales sivusto päivityksessä ja päätin vihdoista viimein - pienen yleisön toiveesta - alkaa kirjottamaan TNFän tarustoa vähän paremmin ylös nähtäville.
Että osas olla taas vaikeeta pitkästä aikaa keksiä, miten sivun taustan saa läpinäkyväks. >: Mutta onnistuin. HOHOHOO.

Forte, onko maidon pakko olla kuumaa? D: Onkohan meillä ees kanelia... saatikka kardemummammamamaaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 20 Joulu 2011, 19:46

Yh kahvi on pahaa >.<

Nyt muuten tekee mieli teetä tai kaakaota :3
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Joulu 2011, 20:15

Huomiseksi pitäisi olla kaverille kourallinen "tina"sotilaita, eli näitä tavan vihreitä muovisia miehiä, mutta ongelma on, etteivät kaupat ole enää auki ja kun minä luulin niitä meidän kaapistä löytävän, niin ei niitä ollutkaan... ylihuomiseksi ei kuulemma saanut tuoda kun ei oteta reppuja mukaan kouluun, enkä uskalla mennä veljen huoneen kaappeja availemaan, kun se on siellä kaverin kanssa.
Oo ehkä keksittävä jotain muuta sotilaallista tähän hätään, mutta mitä? ja kun se niin odottaa niitä sotilaita ;(

Kertokaahan, että mitä voisin antaa kaverille, jossa olisi edes ripaus sota tunnelmaa? Sellaista, jota meiltäkin löytyisi... :|
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Joulu 2011, 23:12

Kahvi on kamalinta juotavaa mitä tiedän, hyi hirveä, se haiseekin kauheelle D: Kaakao taasen on varsin maittavaa.

Disko! Nyt on jalat kipeet ja piätä särkee. Epilepsiaa sairastavat ois kuollu tuonne jo ensimmäisen puolen tunnin jälkeen. S-S-S-S-S-S-S-S-STROBOVALO!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 20 Joulu 2011, 23:29

Nyt ei tule kyllä mitään mieleen Temp. Pahoittelen.

Aksu on muuten tehnyt hienon tuosta Talesista. Ja pakko sanoa, että omaa selkäpiitä hieman karmi, kun luin niitä myyttejä. Taidan joko omata todella hyvän mielikuvituksen tai sitten olen muuten vain säikky :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 21 Joulu 2011, 03:13

Urgh, tää tarotprojekti aiheuttaa mulle unettomia öitä X.x Tunti siinä meni, mutta sain vihdoin Lovers -luonnoksen suht valmiiksi. Enkä ole edes pohjaa tehnyt millekään noista. Kuolen. Onneksi olin kuitenkin ovela ja julistin tästä ikuisuusprojektin, håhåhå.
Kismittää, kun haluaisin piirtää äijän paidattomana, mutta sitten pitäisi piirtää myös rouvashenkilö vaatteitta, mikä puolestaan sotii korsetin piirtämistä vastaan. Ja jos piirrän korsetin, pitää piirtää muutkin vaatteet, ja tasapainon vuoksi laittaa äijällekin kangasta niskaan.
Ellen sitten vain repäise ja piirrä molempia alastomana.
Ja mikäs minua muka estää? AHAHAHAHAHAHA!!
...eikai täällä ole kovin nuorta yleisöä?

Ja olen kiherrellyt noille uudistuksille itsekseni varmaan viimeisen viikon =D Hienoa päästä vihdoin näkemään joitain niistä! Ja hyvältä näyttää edelleen.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Joulu 2011, 11:57

Mohnis se osaa piristää aina päivää~

Tunti siinä meni, mutta sain vihdoin Lovers -luonnoksen suht valmiiksi. Enkä ole edes pohjaa tehnyt millekään noista. Kuolen. Onneksi olin kuitenkin ovela ja julistin tästä ikuisuusprojektin, håhåhå.

Siksi juuri ikuisuusprojektit on ihania <3 Turhaan sä niitä stressaat, tuskin kukaan vaatii sulta tuloksia heti nyt tällä sekunnilla välittömästi.

Kismittää, kun haluaisin piirtää äijän paidattomana, mutta sitten pitäisi piirtää myös rouvashenkilö vaatteitta, mikä puolestaan sotii korsetin piirtämistä vastaan. Ja jos piirrän korsetin, pitää piirtää muutkin vaatteet, ja tasapainon vuoksi laittaa äijällekin kangasta niskaan.
Ellen sitten vain repäise ja piirrä molempia alastomana.

Alastomuus ei ole TNFssä kiellettyä. Nytkin juuri kyseinen pari nakuilee Kallen kapakassa >:U
Muista vaan lisätä asiaan kuuluva K-Agna merkintä/varotus alastomuudesta jos naku kuvia meinaat piirellä.

Olipas taas yö. Pyörin kolmeen asti sängyssä kun ei uni tullu. En si tiiä mihin aikaan nukahdin, mut koira si halus jo heti kuudelta pihalle. Oh joy.

// Edit
OMGWTFWANNASEERIGHTNOWEPIIIICLEMMEHAVEITNAOW
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Joulu 2011, 13:07

OMG OMG! Se on HOBITTI! tehkää tilaa, minä katson sen ensimmäisenä!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 21 Joulu 2011, 13:15

Oleppa vaan hyvä Aksu :)

Tulee varmasti olemaan hieno elokuva tuo Hobitti. Onneksi säilyttivät Gandalfin näyttelijän eivätkä korvanneet kuten joskus käy.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Joulu 2011, 13:55

HOBITTIIIIIIIII AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Aksu mennään yhdessä kattomaan tuo! JIPPII! ♥

By the way, koen tämän erittäin oivaksi tilanteeksi kuolettaa aivojanne jälleen vähän Skyrimillä, joten kuuntelette siis seuraavan linkin... Bethesda Game Studios... Should probably fire their helicopter CAMERAMAN! Tässä vaan on jotain niin hulvatonta.
Kyse on siis siitä että äijä on sanoittanut laulun sen mukaan mitä tuossa videossa esiintyy, jos mietitte että miksi ihmeessä sanat on niin hazzzardit.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna