Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Valvojat: Ivy, Agna
Kirjoittaja Agna » 24 Joulu 2011, 15:09
Hyvää joulua koko The Night Fantasyn pelaajakaartille hahmoineen!
-

Agna
- Hovinarri
-
Kirjoittaja Crimson » 24 Joulu 2011, 16:43
Oikein hyvää joulua minunkin puolestani koko foorumin poppoolle! \o/
-
Crimson
-
Kirjoittaja syaniidikissa » 24 Joulu 2011, 17:05
Hyvää ja piparintäyteistä *tirsk* Joulua kaikille! C;
-
syaniidikissa
-
Kirjoittaja harlekiini » 24 Joulu 2011, 19:20
Ei se nälkänen kyllä tiedä kuinka syöneen on paha olla. Enkä syönyt kuin murto-osan siitä, mitä yleensä jouluisin. Burp.
Ja arvatkaas kellä tosiaan on kone auki koko joulun ='DDDD Minähän olen vain sosiaalisesti verkottunut (istuessani täällä pari minuuttia kerrallaan yksinään kun muut juhlivat). Perhejoulut nyt on muutenkin nähty.
No olen ollut ihan IRL-sosiaalinenkin, ei huolta. Juuri äsken naurettiin joululauluille ja kanoille, muun muassa.
-
harlekiini
-
Kirjoittaja Templer » 24 Joulu 2011, 22:15
harlekiini, miksi tuplaus? :o
-
Templer
-
Kirjoittaja Demintty » 24 Joulu 2011, 22:42
Juu tosiaan hyvää joulua kaikille ^^
Ja uskompa, että lähetti vahingossa, tai ei vaan hoksannut muokáta (:
Oi että kolme elokuvaa putkeen, yam yam :3
-
Demintty
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 24 Joulu 2011, 23:19
Todella jännittävä joulu joo. Oltii kaverin kaa koneel, vaik kaikki muut vieraat juhli ^^ Kivoja lahjoja sain, mutta olen ahne ja haluan lisää :3 Nyt oon kaveril yötä. Kaikki muut on jo lähteny eikä mua väsytä yhtään. Paitsi vähän :D Mutta toivottavasti teillä muilla oli kivat juhlat ja tälleen (:
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja jester » 24 Joulu 2011, 23:56
Kiva olla sisaruskatraan nuorin ku sai tossa veljeäki kuskata ku ei junat/bussit kulje ja ite ei niinkään juo alkoholia :'D
Sainpahan kokiksen, olen halpa kuski D8
Ja hyvää joulua kaikille!
Sain VIHDOIN peleihinkin vastattua, hieman jäänyt kun kaikki ajatukset ollu joulussa.... ja kuuden päivän päästä on synttäritki D8
-
jester
-
Kirjoittaja harlekiini » 25 Joulu 2011, 00:01
Templer, ei aavistustakaan o.O Ei sen pitänyt tulla kuin kerran. jokin bugasi nyt. Admin/modet poistakoot toisen noista, kun pelaajilla ei sitä valtaa näköjään ole. Kiitän.
-
harlekiini
-
Kirjoittaja Forte » 25 Joulu 2011, 00:04
Tämä taisi olla paras jouluni tähän asti. En minä lahjoista niinkään välitä, mutta on ihanaa olla perheen kanssa. Kaikille vielä kerran rauhaisaa ja onnellista joulua, hyvä tahto ihmisille :>
-
Forte
-
Kirjoittaja Lotdow » 25 Joulu 2011, 00:47
IHANA joulu! Kaikkea kivaa ja ruokaa ja kaveri oli tehnyt mulle suklaakonvehteja. Kenties koko hoito kohoontuu brodeerattun paitaan jossa lukee: To punish and enslave >:D
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Templer » 25 Joulu 2011, 11:18
Tämä oli kyllä ehkä huonoin joulu ikinä... |:
ei tämä nyt paha ollut, mutta joulutunnelmasta en yksinkertaisesti saanut kiinni... nyt se on sitten ohi ja voin vain odottaa uutta vuotta, joka ei voisi minua vähääkään liikuttaa, jos en pääse sinne serkun luokse pailaamaan...
mutta katsotaan sanoi putkinen ja pieraisi puhelimeen ~
-
Templer
-
Kirjoittaja Mohnake » 25 Joulu 2011, 13:03
Oli hyvä joulu. Varmaankin ihanin lahja oli se, että mies kosaisi kihloihin <3 . En suinkaan meinannu saada jotain kohtausta, kun yllätyin niin paljon ja olin ihan otettu :D . Toiseksi paras lahja oli se, kun sain mukin jossa oli kummipojan kuvia.
Kieltämättä parempi joulu mitä viimevuonna.
-
Mohnake
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 25 Joulu 2011, 14:54
Aww~ Söpöä :3
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Lotdow » 25 Joulu 2011, 15:14
Aww, onnea Mohnake :3
-
Lotdow