Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Joulu 2011, 11:11

Uhhh, Aksu poloinen, voin vaan kuvitella =(

Ja taaargh ! Hulluna tekis sinänsä mieli ropettaa ja kirjotella, mutta kun ei onnistu ! Jostainsyystä oikein mikään ei inspaa ja kaikkea tommosta shaibaa... Oisko ehdotuksia millä saa inspiksen takaisin ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Joulu 2011, 16:23

^ Kuuntelemalla hyvää musaa tai ruoskimalla itsensä vastaamaan. Tai kattomalla keskiaika-aiheisen elokuvan, kuten LOTR.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Daniella » 29 Joulu 2011, 16:26

Mua taas inspais nyt oikein kunnon big fat romanssipeli ^^ Yksi on kesken Anykin kanssa, mut en tiedä milloin palaa jos palaa ollenkaan :/ Princessin kanssa oli kanssa romanssipeli kesken, mutta hän läks joten peli jäikin kesken.

Mulla ainakin auttaa se, että katon tosi hyviä leffoja tai luen kirjaa (nyt menossa Mustesydämen kolmas osa), josta sitten innostun ja inspis palaa ainakin hetkiseksi jonkinlaiseen peliin ^^ En tiedä auttaako tuo sulla, mutta ei se mitään maksa yrittää :D Toivotaan että auttaa ^^

Hahaa joululahjoista sen verran, että sain armaalta siskoltani (joka on minua 4 vuotta nuorempi) pinkin taskumatin ja snapsipikarin, jossa lukee "girls on tour" xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Joulu 2011, 17:19

Hmmm, leffoja on katottu läjäpäin ja musiikkia kuunneltu niin että tärykalvot raikaa, joten kokeillaan sitä piiskaamista =___=
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Joulu 2011, 17:38

Oisko ehdotuksia millä saa inspiksen takaisin ?

THE SPIRIT OF MAKING TNF BACK THEN!

Alko itteeni inspaan ku tota kuuntelin... pitkästä aikaa..... Ehkä tänään on se päivä, kun vastaan taas >:o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Joulu 2011, 20:16

WUUT I LOVE THIS, thanks your Axuness! *hail, bow, bless, salute...*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 29 Joulu 2011, 21:34

En päässyt silloin sinne serkulle, mutta onneksi sentään seraavan päivän bussiin pystyin nousemaan, eli nyt iloisesti serkun koneella kirjoittelen terveisiä ja hyviä uudenvuoden odotuksia teille muille ja kiitoksen vielä erikseen antaisin ylläpitäjille/ylläpitäjälle (:: (Onko Ivory ylläpitäjä :| )
Templer

ViestiKirjoittaja jester » 29 Joulu 2011, 21:56

Vaikka mulla ei inspaisikaan sillä hetkellä vastata, ni ittelläni ei kyllä auta muu kuin se, että alan vaan kirjoittamaan. Saattaa olla että kirjoitan yhden vastauksen viisi kertaa uusiksi tai pidän taukoa ja kirjoittelen yhtä vastausta pitkin päivää, mutta kirjoitanpahan ainakin.
En sitten tiedä huomaako sitä kauheasti vastauksista :'D

Ja toi Aksun linkkaus on aivan ihana. Mistä tuli kanssa jotenkin mieleen, että muistaako Aksu Hecaten ja Shashin peliä?

Palasin sitten mökiltä tänne sähköiseen maailmaan. Aika mukava fiilis, varsinki ku tuolla ulkona on tollane ihana joulunen vesisadekeli...

Helskutta, huomenaha on meikäläisen synttärit o.O
jester

ViestiKirjoittaja Nipustin » 29 Joulu 2011, 22:18

Oh my gods and kings! Toi Aksun linkki!:O

Kylmät väreet kipittää selkäpiitä miten ihana! Tunnen ehdottamasti jotain, mutta onko se palava halu päästä kirjoittamaan vai katsomaan the lord of the ringsejä TAAS KERRAN! Niin kuka tietää... Siinäpä vasta pulma.

Ja onnee jo etukäteen jos kerran synttärit on huomenna! :3 *haleja!*
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Joulu 2011, 23:01

Mulla on tossa vielä kolme kokonaista CDtä keskiaika musaa ja sitten erikseen vielä temppeli musaa... Linkkaan ne kaikki teille piruuttani. HOHOHOO.

Ja toi Aksun linkkaus on aivan ihana. Mistä tuli kanssa jotenkin mieleen, että muistaako Aksu Hecaten ja Shashin peliä?

Muistan kyllä ja tiedän jo mitä sinne vastaan - ainakin loppu osan vastauksesta - mutta en vain saa aikaiseksi vastata masennuksen takia. Muistan 99,9% varmuudella kaikki pelini, sillä kirjaan ne ylös ihan sen takia etten unohtais. Joskus ei vaan inspaa. Mutta kyllä tässä viikon/parin sisään potkin itseni häpeästäni vastailemaan kaikille, jahka vaan saan aikaa ja edes vähän stressiä pienemmälle. Mutta jos ei jaksa odottaa, niin saa vetää hahmonsa pois. Emmie syytä muuta ku itteäni.
Ja onnittelut synttäreistä!

Yh, nyt kyllä vähän pelityttäis, mutta rehkin itteni aivan puhki lenkillä.... Ehkä jos vähän sais energiaa jostain niin vois muutamaan peliin vastailla.

Ja kyllä, Ivy on ylläpitäjä, joskin pienempi "arvosempi" mitä minä >:3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Joulu 2011, 00:44

*3* MUSIIKKI!

Voiko Ivyltäkin kysyä kaikki nämä TNF:ään liittyvät jutut? Ihan vaan selvennykseksi kysyn.

Vastailu on kivaa! HALAJAN PÄÄSTÄ VASTAILEMAAN 8D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Joulu 2011, 01:23

Jotain Ivyltä voi kysyä, mutta se ei todennäkösesti osaa itte vastata vaikeempiin kysymyksiin, joten si se soittaa mulle... "AKSU NÄÄ HÄIRITTEE TEE JOTAIN!!"
Kyllä Ivy tietää - tai ainakin pitäis tietää - perus säännöt ja juonikuviot, mut mitään syvällisempiä peliin liittyen siltä ei kannata alkaa kyselemään. Hahmojen poisto/muokkaus ilmotuksia ja lopetusilmotuksia ei Ivylle lähetetä, ne pitää pistää suoraan mulle.
Lisäks mä vastaan todennäköisesti nopeemmin, mitä Ivy.

Mun jalat on kipeet kävelemisestä ja kaatuilusta. Tulkaa kantamaan muo valtaistuimella!
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 30 Joulu 2011, 12:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Joulu 2011, 01:43

Eikun valtaistuinta rakentamaan ^^

Päivänä jona poistin FB:n. Nyt tuli vapaa olo ^3^
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 31 Joulu 2011, 02:33

Jos ihmiset eeppistä roolipelimusaa kaipaatte, niin tässä teille Two Steps From Hell: Archangel. En sano siitä enempää, sillä ei tarvitse. Kuunnelkaa se.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Demintty » 31 Joulu 2011, 13:11

Pitäskö tietää mistä täälä puhutaan (:'
Minä en ala valtaistuimia rakentamaan, lupaan kyllä tulla siten kantamaan :P
Ja ja ja.. Hyvää uuttavuotta joillekuille tyypeile täälä :D
Piti ruveta miettimään onko uusvuus tänään vai huomenna, minäku perheen skidinä en oo sen kummemmin ampunu niitä raketteja, pelkkiä pikkupoksuja heitelly, mut slti en ymmärrä mitä hauskaa muut siitä saa ku kirjaimellisesti ammutaan rahaa taivaalle O.o ONhan ne nättejä yms. mut..
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut