Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 13:41

Hyvää uuttavuotta kaikille! ^^ (näin aikaisin sanon, koska en tule illalla tänne enää mesoamaan)

Niin, meijän perhe ei ammu raketteja, me mennään kattomaan kaupungin ilotulitusta :)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Joulu 2011, 14:23

Hyvää uuttavuotta jo näin eutkäteen Aksulta ja Ivyltä!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mysterious » 31 Joulu 2011, 14:31

Jep, hyvää uutta vuotta minultakin :-D

Uusi kun olen niin myös tietämykseni on huono. Jos tahdon luoda nyt uuden hahmon niin pitääkö sen esittely laittaa jonnekkin hyväksymispaikaan vai suoraan sille tarkoitetulle paikalle?
Mysterious

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Joulu 2011, 15:07

Uusi hahmo laitetaan Liity! -linkistä löytyvään vieraskirjaan niinkuin ekakin hahmo, ja sieltä sitten valikoimista "haluaisin lisätä uuden hahmon".
Mutta taisi olla viikon/parin raja ennenkuin uuden hahmon saa lisätä seuraavan perään.

Niin ja hyvää uuttavuotta minunkin puolestani! Kesäkuun kahdeksas päivä taitaa tulla täyteen Agnan 4 pelivuotta Cryptillä. WAU.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 15:10

Juu näin se menee.

Nyt on kisa-aikaa lisätty ja kaikki nyt mukaan kisaamaan! Vauhtia, hopi hopi! :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 31 Joulu 2011, 15:11

Hohooo ! Onnellista uutta vuotta minunkin puolesta ihan kaikille =3

Oooh, Agna pelaillut jo niin kauan ? Ittelläni tuli oliko se nyt marraskuussa vuosi täyteen, eli en ole juurikaan ropetellut =S

Ahhh, äkkilähdöt on kivoja, menin eilen hesaan ja 5min varotusajalla menin kaverille karaokeiltaan ja jäin yöksi.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Joulu 2011, 15:12

Niinpä! Sillä eihän tässä kilpailussa kukaan katso anatomia-, taito- tai vääränvärinenhiussuortuvavirheitä. AIKAA ON JOPA 21.1. ASTI JA KAIPAAMME HAASTAJIA YLIVERTAISILLE TÖILLEMME!
Toisiksiviimeinen sana oli vitsi. :)

Täällä Seinäjoella sataa muuten btw vihdoin lunta! Woohooo!

Ja jep, olen pelaillut niin kauan \o Olin aikanaan TNF:n nuorin pelaaja ja siitä nimitykset Agna-Juniori ja K-Agna merkintä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 31 Joulu 2011, 15:19

Eläpä mussuta, kitty, mulla tulee kuukausi täyteen =p
Täytyy kyllä sanoa, että tulee törkeän hieno fiilis aina kun ajattelee, että tämä on ollut neljä vuotta pystyssä ja kukoistaa edelleen. Ei voi kuin kiitellä admineja hyvästä pyörittämisestä ja yhtä lailla pelaajia aktiivisuudesta ja kiinnostuksesta.

Näin koittakoon Jaguaarin aika. Uudet vuodet!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 15:20

En kommentoi tuota pelaamis aikaa, mutta sen ajan kun olen ollut, niin olen pelannut ahkerasti. *ylpeä rinnan röyhistys*

Lunta, jiihaa!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Joulu 2011, 15:34

Lotdow kirjoitti:mutta sen ajan kun olen ollut, niin olen pelannut ahkerasti

Allekirjoitan tämän, sisko hyvä. Sun hahmotkin on lisääntyny nopeemmin kun mulla tässä koko peli-ikänä (melkeen menty kaavalla 1 hahmo per vuosi), ja sulla on ollu LIIKAA PELEJÄ. Missä mun kaikki pelit? Haven't seen them. Ja kaiken lisäksi mitenniin sun hahmot on eeppisempiä kun mun? g__g Vastustan. Onhan mulla eeppinen Eugene. Ja sankari-Hiroi. Ja kuuro hovinarri. Ja... Tulossa jotain ihan supercoolia B)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 16:09

Onhan sulla munkaan peli, sä vaan vastaat laiskasti. Ja hahah, mullapas onkin kaksipersoonainen Varne, ultrasigamageeextrme Crit, hirveä pölisijä Horhtein jolle saa älypitkiä pelivuoroja pelkän puhumisen ansoíosta, ja meijän puussa on muutes fasaani, ja mielenvikainen ja henkisesti 5v femurit ja of course Lelacã joka on eeppisyyden huippu! Ja tulossa..... ultrasigamagee hahmoliini!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Joulu 2011, 16:11

TULOSSA, ETTE OSAA AAVISTAAKKAAN! Valloitamme Cryptin! Hyshys, ei puhuta siitä.

Ja korjaan, meidän puussa on kaksi fasaania. Se toinen on tuolla ylhäällä.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 16:14

Niin, korvanne ja sydämmenne särkyvät!

Aijaa? En näe täältä....
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 31 Joulu 2011, 16:56

Olin ihan et whaat?! JEIJ! lisäaikaa on asetettu tossa äsken kun luin(okei siitä on jo kauan) Mut mulla on ollu työ kesken jo kauan ja ajattelin et en mää saa sitä millään uuteenvuoteen asti valmiiks, ja nyt tunnen itteni sitten aika kieroksi :P
jaah mistä muusta täälä puhutaan, unohtakaa mitä sanoin (;
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 31 Joulu 2011, 17:20

Ooooh nom nom ^^ Mus mus mussutan ~~

Voi ehanaa ! Sisarus rakkautta (kateutta) rakkautta <3
Ja ei saa vähätellä omia hahmosia, jos ei ole suora kopio jostain leffasta/mangasta/animesta/sarjasta saa minun mielestä onnitella jo itseään oma-alotteiduudesta sekä luovuudesta.

Tosin lotdow:n hahmot on eeppisiä, mutta niin on Agnustankin. Ja tuo K-Agna ilmaisu on ihana, voi purr, kun meinaan tukkia sitä jokapaikkaan >:D
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut