Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Tammi 2012, 21:49

Hö. Munkin hahmoja saa piirtää. Ne ei oo kaikki ihmisiä *3*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Tammi 2012, 21:55

Voin piirtää jonkun hahmoistasi jos haluat, mutta menee hetki ennenkuin saan tämän Lelacãn valmiiksi (::
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Tammi 2012, 22:11

Agna kerjää. :D Mene pois, Temp piirtää minun hahmoni! *sutii siskoaan kauemmas taiteilijasta*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Tammi 2012, 22:24

Haha, kiitos Temp, ei mikään pakko ole tietenkään :D Piirrä ihan siinä missä jaksat. Ja hyvä on, menen pois. T^T *slow dramatic leaving*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Tammi 2012, 22:33

AAAA-AAA-AA ! Hieno transformeri Lotdow =3 Ja Agna poloinen, toivo tarpeeksi paljon, niin toive saattaa toteutua <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Tammi 2012, 22:45

Kiitos Kitty ^^

Agnan pitää kyllä hankkia samoin tein taikalamppu. No ei nyt sentään, tule takaisin tänne.

EDIT: NOUUUU!!! Kaikki TFP episodet on poistettu Youtubesta tekijänoikeuksien vuoksi, byäääh! ;_; Miksi?!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Tammi 2012, 10:20

MITÄ SILMÄNI NÄKEVÄTKÄÄN! Pulinassa pomppii transformereita o3o Lotscream se vaan jaksaa piirtää nuita, meh lyeki lyek! <3

Jaaaa sitten unohdin mitä minun piti sanoa T^T Ehkä vaan painelenkin tästä vastaamaan peleihin, jos vaikka saisin jotain itsestäni irti~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Tammi 2012, 12:51

EDIT: NOUUUU!!! Kaikki TFP episodet on poistettu Youtubesta tekijänoikeuksien vuoksi, byäääh! ;_; Miksi?!

JUURI SIKSI!

Lunta. Lunta kaikkialla. Mihin tämä maailma on menossa? Kesäisin outo, lämmin valoilmiö taivaalla ja nyt jotain töhnää maassa!
Mennäänkö laskemaan mäkeä porukalla?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Tammi 2012, 12:56

Mennäänkö laskemaan mäkeä porukalla?

JOO MENNÄÄN ! Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi mukaanlähtijäksi! \o/ Tulis toppahousuillekin vaihteeks käyttöä .. viimeks kun niitä on käytetty kaks talvea sitten laskettelurinteessä ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Tammi 2012, 16:31

Aksutar kirjoitti:

JUURI SIKSI!

No onhan se ihan hyvä että ne ostetaan mielummin kuin katsotaan Youtubesta.

Minäkin ostan sen Yhdysvalloista >:D Olen jo tehnyt master-planin sen jutun hoitamiseksi.

By the way, onko DeviantArtissa jotain kaverilistaa johon saisi lisäillä ihmisiä? Itse löydyn Moonshout nimellä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Tammi 2012, 19:28

Pulkkamäkeen minäkin!! Olisihan se tosin hyvin hauskaa ja erikoista, jos miitti pidettäisiinkin pulkkamäessä ja luulisin, että jokaisella olisi ainakin himpun verran hauskaa. (;
En voi kuin vain kuvitella tilanteen ~ :3

Itse olen yhäkin täällä tynnyrissä kasvanut, kun en tiedä DeviantArtista yhtään mitään >:
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Tammi 2012, 19:52

En mäkään tiennyt ensin, mutta sitten tehtiin systerin kanssa mulle oma tili kun ajattelin ne kisakuvat ladata sinne. Arvatkaa tuliko niitä ksokaan ladattua -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Tammi 2012, 20:03

Eikai se haittaa jos ei ole DA-tiliä, vaikka osallistuikin siihen kilpailuun? Tai siis onhan se jo selvää, ettei saisi kaikkia palkintoja, jos pääsisi sijoille, mutta silti.. onko se typerää jos ei ole DA-tiliä ja on kisassa mukana?

tästä sitä huomaa miten Temp osaa selittää asioita... : D
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Tammi 2012, 20:12

Ei se käsitykselläni haittaa mitään. Enhän mäkään jaksa niitä töitä sinne ladata, laiska kun olen.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Tammi 2012, 20:40

Hyvä, en ole siis ainoa, joka ei niitä lataa sinne (:
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut