Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 20 Joulu 2011, 14:35

Rohendiron: Sanoisin avuliaisuus.
Rimedur: Olen hyvin avoin.
Acar: Päättäväisyys.

Millaisia unia yleensä näet?
Forte

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Joulu 2011, 20:54

Frederic: Yleensä metsästys unia, mutta vähän kaikenlaista kuitenkin
Soul Safer: En näe unia...
Yard: Painajaisina toimivat hyvin usein unet, joissa ihmiset aikovat surmata minut, mutta ihan hyvät unet liittyvät lentämiseen uusissa kaupungeissa ja paikoissa, joissa en ole ennen käynyt.
Antalia: Surmattujen tuskanhuuto unia, yleensä joku uhreistani huutaa tuskasta unessa ja herään... en sinänsä välitä, koska he ovat sen ansainneet.

Mitä mieltä olet kalasta ruokana?
Templer

ViestiKirjoittaja jester » 20 Joulu 2011, 21:22

Cinaed: Olen kaikkiruokainen joten hyvin kelpaa
Shashi: Mikä ettei! Siitähän saisi kokattuakin vaikka mitä.

Osaatko loihtia oikean herkku aterian vai tyydytkö nuotiopaistoksiin?
jester

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Joulu 2011, 21:32

Frederic: Tuskin osaan, mutta voisi joskus kokeilla oikeasti kokata
Yard: Syön ruokani mieluiten raakana
Soul Safer: Syön sieluja, eikä niitä voi ainakaan minun tietoni mukaan kokata.
Antalia: Olen mielestäni aika hyvä kokki...

Punainen vs. Sininen?
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 20 Joulu 2011, 21:37

Lolisa: sininen, varmaan..Ehkä punainen, joo punainen.....Sininen?*virnistys*
Clarina: Punainen tietysti *^^*
Najadi: Sininen, uskoisin..
Saphira: Punainen... ja, sininen.

Mikä on yleisin sana mitä käytät, ja jos osaat selittää miksi, niin, selitä, miksi?
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Tammi 2012, 17:28

Frederic: Olipas outo kysymys, mutta ehkä "kuivaliha", koska luultavasti hoen sitä unissani... (::
Soul Safer: Enpä tiedä... joku sana "sielu" tai "murhaaja" ehkä jopa "tappaja"? Ken tietää, kun en laske sanojani.
Yard: Ihmiset ja heidän tyhmät kysymyksensä, joista ei ole mitään apua. murrr... mutta jos jotain pitäisi vastata, niin sanoisinpa, että "ihminen" koska päivittelen usein kuinka tyhmiä he ovat.
Antalia Embrose: ööh... luultavasti "sika". Sitä on tullut käytettyä usein, varsinkin kun puhutaan miehistä.

Oletko koskaan käynyt kylpylässä?
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Tammi 2012, 18:37

Fareos: Olen, parikin kertaa, mutta kylpylän riittämätön seuralaispalvelu ei mielestäni tarjoa riittävää vastinetta rahoilleni... mitä oikein tuijotat siinä?!

Punainen vai sininen pilleri?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Tammi 2012, 19:34

Inna: Sininen pilleri, rauhoittava sininen kuin kotimeri konsanaan, siitä tulikin mieleeni olenko kertonut kun kerran.......

Evelyn: Hahaha ! Punainen tietenkin senkin kapinen laivarotta ! Punaisessa on asennetta !

Mimi: Hmmm, se riippunee siitä mikä vaikutus pillereillä on. Kenties punainen on myrkyllinen ? Tai sininen tappava ?

Pidätkö musiikista ? Jos pidät soitatko mieluummin itse, vai kuuntelisitko muiden soittoa ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 05 Tammi 2012, 20:15

Lolisa: Pidän musiikista. Soittaisin itse jos osaisin..
Clarina: Pidän musiikista, se on välillä rauhoittavaa. Katson ja kuuntelen mielummin toisten soittoa kun itse soitan.
Najadi: Pidän musiikista ja soitan itse.
Saphira: Muusikkia arvostetaan liikaa, onhan se kivaa joskus, mutta se silti on yliarvostettua..

Oletko saanut joulun aikaan lahjoja?
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Tammi 2012, 22:28

Frederic: En. >:
Soul Safer: Yksi lintu antoi minulle lahjaksi sielunsa. ^w^ (tai no miten sen nyt ottaa)
Yard: Kuka minulle lahjoja antaisi? Sitä paitsi kuka tarvitsee lahjoja?
Antalia: En.

rasvaatko ihoasi?
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Tammi 2012, 23:20

ei helkkari ois pitäny nakata Claralta lahja sille Fredille >:( ;D//
Lolisa: pitäisikö sellaistakin tehdä?*nakkaa vaatteet niskaan ja lähtee kauppaa kohti*
Clarina: Silloin tällöin kesällä..
Najadi: ömm.. en varmaan..
Saphira: Jos on kuiva iho, niin silloin.

Oletko luullut joskus että eläimet todella ymmärtävät sinua, vaikka se onkin vain sattumaa, että esim. koira tekee niin kuin sanot/ajattelet?älkää kysykö miksi nuin tyhmä kysymys..
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Tammi 2012, 00:02

ja Fredin ois pitäny nakata jotain Claralle >://

Frederic: JEP! Mistä tiesit? huiih... ehkä sinäkin olet selvänäkijä, mutta siis kerran oli sellanen yks öö... sellanen koiran tyyppinen eläin.. ootas... tuota SUSI! Nih! Vaikka tais siinä olla jotain vilunkipeliä...
Soul Safer: En... ja ihmettelen todella miksi nuin tyhmä kysymys. *hapan naama*
Yard: Voisitko toistaa?
Antalia: Kyllä, koska miehet ovat sikoja = eläimiä ja hehän tekevät mitä sanon... ainakin jos se on jotain heille mieluista.

Tuntuuko sinusta että sinua seurataan?
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Tammi 2012, 15:08

Lolisa: Mitä seurako joku siis minua?!*kääntyy ympäri silmät viiruina*
Clarina: No ei kait..
Najadi: silloin tällöin jos olen suututtanut jonkun jekullani..*naurua*
Saphira: Siis missä mielessä? *nojautuu lähemmäs*

Mitä teet eniten työssäsi?
Demintty

ViestiKirjoittaja Pappis » 07 Tammi 2012, 20:04

Felipa: Avustan emäntääni!
Lucas: Vähän riippuu siitä, kuka palkkaa. Yleensä ruumiillista työtä, sillä käsityöammatteihin ei ole tarpeeksi kokemusta.
Oscar: Hittoako se sinulle kuuluu?
Ofelia: Asiakaspalvelua se lähinnä on, kun pikkuiseni hoitavat tavarahankinnan.
Leonard: No, ainakin viime päivinä se on ollut turpiin saamista.

Voihyväluoja, meneekö tuolla elämäsi komein/kaunein mies/nainen!!?? Miten toimit?
Pappis

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Tammi 2012, 20:55

Frederic: Se olisi varmaan Clara *punastus* menisin tietenkin sanomaan "hei" ja nii ees päin... *virn*
Soul Safer: Ai missä? .____. hei haloo! Olen sokea!
Yard: Ihmisiä vai? Jos nyt puhutaan lohikäärmeistä, niin varmaan menisin hymyillen hänen luokseen ja kyselisin kuulumisia ynnä muuta sellaista.
Antalia: Antaa mennä vaa... mitä komeampi sen tyhmempi.

Suurenteletko asioita? teetkö kärpäsestä härkäsen?
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut