Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Tammi 2012, 17:33

AAARGH! Silmänii!

Kutista tekstin kokoa D:
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Tammi 2012, 17:36

YARGH! minulla taasen menee hermot... >: ei siis syy ole tuossa Agnan tekstissä, mutta kun... kukaan ei ymmärrä minua. HALUAN OLLA YKSIN!! >:
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Tammi 2012, 18:26

Agna kirjoitti:Me, me! Mutta ei kyllä mitään Reckless Lovea. Kasarit. Ah.

Vastalause! Reckless Love + David Bowie FURRRRRRR-Evah!
Tuo allekirjoituskriisi on selvästi karma.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Demintty » 05 Tammi 2012, 18:31

Oon miettiny kauan tässä ja seläillu näitä kahta sivua eestaasw miettien et mistä te höpötätte ku minä en herneelläni ymmärrä, kunnes Bing! se tapahtu ja ymmärrän.. Kyse on siis Agnan allekirjoituksesta ja Temp sano et sen pitää heittää enterillä eri riville :D
Muuta en tullu sönköttää tähän (:
Edit: helkkari nyt selitin ihan väärin, siis Temp sano et se pitkä nimi pitää heittää pois siitä kauniista lyhkästen nimien listasta toiselle riville niin että se ei kuulu siihen listaan >:)
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Tammi 2012, 18:59

Big silence....

Keksisipä nyt jotain järkevää sanottavaa...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Tammi 2012, 00:37

Niin no siitä järkevästä :D

Jaahas, Agna painui kaverilleen yöksi.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Tammi 2012, 00:43

Kuinka Agna KEHTAA jättää pikku Lotdownin yksin! Pikku Lotdown voi vaikka eksyä suureen Cryptiin!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Tammi 2012, 00:51

Niin juuri Agna, häpeä D: Menit jonnekkin bilettämään sillävälin kun Lotdow-parka eksyi Cryptin metsiin.

R.I.P

Tässä lepää Lotdow, joka joutui Lelacãn ruokalistalle huolimattoman Agna siskonsa takia. Lotdow olisi ansainnut parempaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Tammi 2012, 10:59

Elämäntarkoitus ehti löytyä ja se ehdittiin suorittaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2012, 11:53

No en varmaan heitä tuota nimeä alemmaksi enää koska joku sekottaa sen sit tohon seuranhakulinkkiin. Tossa nimessä on ainakin viis tavua liikaa ÒwÓ Mutta rakastan sitä. Muistan vihdoin ulkoa Aphaderuiondurin sukunimenkin, phew =3=

Agna kävi vaan yhdessä diskossa ja heti Lotdow on syöty ja Aksu on tuhonnut yhden siviilisaation tajunnanräjäyttävillä linkeillään.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Tammi 2012, 11:57

Kaikkivaltiaana on pakko olla nopea.

Isälle. Siellä ei ole simssiä eikä wowia eikä piirrustusohjelmaa saatikka pöytää.... Taitaapi siis olla ropetus viikonloppu edessä >:3
Paitsi et siellä on sims medieval.. HOHOHOHOOO.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2012, 12:06

Ainiin katos perhanaa. Meilläkin on Sims Medieval mutta se on pirun hidas ja sitä on pelattu viimeks kesällä. Vois sitä taas...
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Tammi 2012, 13:57

Niin Agna medievalista, siinä taisi käydä niin että poistin sen /:)
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut