Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Tammi 2012, 15:43

Ja taas pulinaa on tullut sata ja yksi sivua lisää o3o

Meinas lentää kone ikkunasta ulos kun Photoshop päätti kaatua juuri kun oli saamassa Agnan palkintokuvan valmiiksi.. Jaa mitkä välitallennukset?!
>: |

Tuttu tunne .. josta tulikin mieleen! Voin melkeen kuvitella Aksun nakkaamassa koneen ikkunasta pihalle~ *____*

Ja ihmiset! Pelit saa kohta KAIKI kaipaamansa vastaukset! .. olen ollut ahkerana hiljaiseloni aikana...
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Tammi 2012, 17:25

Yksi syy lisää piirtää aina käsin.

Jee! Eikun eihän mulla ole edes Crimin kanssa peliä. Nojaa, hurrataan muiden puolesta :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Tammi 2012, 17:31

Repesin Crimin linkille ja näin Aksun sieluni silmin viskomassa konetta hankeen. Tosin se ei olis pysähtyny tossa talikon kanssa riehuessaan.

Josta tulikin mieleeni että mistä toi tyyppi ton talikon vetäs... g__g No joo, inventoryynhan mahtuu tunnetusti kaikenlaista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Tammi 2012, 17:42

Lotdow kirjoitti:Ohoo! Koska saa nähdä? Nytkö? Näytä!

On se jo hetken tuolla galleriassa lillunut : D
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Tammi 2012, 17:51

Mitäh?! Ja minä olen sen missannut! Tehkää tilaa Lotdow painuu galleriaan!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Tammi 2012, 18:04

*Lentää sivuun lotdowin aiheuttaman ilmavirran takia*

Hehee, voin kuvitella äkäisen Aksun joka heittää koneen ulos ikkunasta, ja juoksee sitten pihalle hyppimään ja kiroamaan sen koneen päälle <3

Ja wuhuuu ! Go Crim, go Crim !
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Tammi 2012, 18:16

mmm.... kenes hahmon piirrän seuraavaksi? No joo... kuka on vapaa ehtoinen ja antaa hahmonsa minun raisk- piirrettäväksi... :3 takuita en anna sitten lopputulokesta, mutta käsin sen luultavasti teen. (;
ja ehkä vielä joskus kehityn piirtäjänän jonnekin päin xD

EDIT: ja se kellä ei ole tekemistä, voi aina tuppaantua sivistyneeseen seuraani TNF chattiin. :D
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 09 Tammi 2012, 18:33

Temp,minulla ei ole mitään tekemistä, tulin ja mun sivistynyt seura ei sitten kelpaa..? ;D
Niin ja jonain päivänä saat piirtää jonkun mun hahmoista, mutta ei nyt, joanin päivänä mää tuun piinaamaan sua (:
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Tammi 2012, 18:46

That is greaat! (:
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Tammi 2012, 20:04

Minun hahmojani saa kaikessa armollisuudessaan piirtää ja aina, sillä mulla on suunnilleen pakkomielle katsella muiden kätten töitä luomuksistani.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Tammi 2012, 21:24

Ainakin sen Pappiksen Hiroi työn jälkeen. Kuolaaminen jatkuu kuin Niagaran putouksissa :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 09 Tammi 2012, 22:08

Urgh. Piiirrrrrttääää. Tein Zaeltheuksesta luonnoksen ja nyt on sellainen fiilis etten halua kahteen päivään piirtää yhtään mitään. Sen sauvasta en meinaa ottaa selkoa, enkä saa Crimiltäkään aikaiseksi kysyä. Mitäs valitsin tyhmän kuvakulman sille.
Yllättävän nopeasti tämä projekti kuitenkin edistyypi. Saatan saada sen ennen ensi joulua lähelle maalia (koskaan ei projektien yhteydessä pidä viitata suoraan valmistumiseen, se manaa saamattomuuden henget paikalle).

Mitähän sitten tekis? Enn jaksa lukea pääsykokeeseen. Tulen kärsimään tästä, tiedän, mutta ei jaksa. Enkä tässä mielentilassa oppisikaan.
Viimeksi muokannut harlekiini päivämäärä 09 Tammi 2012, 22:15, muokattu yhteensä 1 kerran
harlekiini

Postia!<3 \o/

ViestiKirjoittaja Nipustin » 09 Tammi 2012, 22:11

Mun palkinto tuli!! Ja voin sanoo 99.99% varmuudella etten osannut odottaa yhtään tälläistä! :3 Siellä oli upea kirje joka oli tehty huolella ja taidokkaasti, vaikutti hieman semmoiselta pergamentin palaselta.
Sitten oli tosi kaunis ja semmonen hyvin keskiaikaislooky pikkukirja:3
Ja mustetta, sekä kynä jota siihen voi kastaa.

Kaikki oli tosi upeeta, mutta mustepullo oli vuotanut tahran kirjeeseen ja liimannut sitä hieman umpeen ja kun avasin sen siitä repeytyi yksi sana pois :(

Laitan kuvia kaikesta tästä heti kun vain voin! :) Kiitos ylläpitäjille upeista palkinnoista! <3 Ja kirjeestä joka osoittautui parhaaksi palkinnoksi kaikista oWo
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Tammi 2012, 22:24

Onnea Nipustin! Kuvia sitten vain odotellessa.

Itsellä on myös vähän isompi projekti kun piirrä koko meidän luokan lintuina. Ei siis mitenkään TNF:ään liittyvää, mutta työtä silti.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Tammi 2012, 12:51

Onnea Nipsu, kuulostaa kieltämättä hienolta lahjalta XD

On se niin väärin, nyt kun inspaisi/jaksaisi pelata niin pitää lähteä kiitämään kaupungille. No ehkä myöhemmin tänään. Tai huomenna. Vaihdetaan vialliset aivot terveisiin.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut