Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Tammi 2012, 00:08

:-----------------------------------------D
Ylläri peeniksiä teksteissä.

Sama ko aikanaan kirjotin et "Lounatuuli siitteli oksia pois edestään" tjsp, vaikka piti kirjottaa siirteli.
This is why I use Word now days.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Tammi 2012, 09:25

Minen käytä Wordia... Koska teen kovin harvoin kirjotusvirheitä mitkä pääsis mut laserkatsesuodattimen läpi lopputulokseen asti. Joskus kiireessä on saattanu livahtaa jotain pientä. :|
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Tammi 2012, 11:07

Ja päivän naurut sai aikaiseksi teidän peenistelyt täällä :'D Ei kamala~

Aloitan tämän päiväni täällä kertomalla sähköpostiini tulleesta viestistä, pfffft.
Hei rakas,
Nimeni on Firenze, on mielenkiintoista päästä sinua tällä välineellä, haluan tuntea sinut paremmin.Yhteystiedot minulle näin, etsin oikean rakkauden, jossa uskonto, ikä ja etäisyys ei este.Minä odotan vastaustasi,
Firenze.

Eikä viestissä ollut muuta. Ei mitään roskapostiin viittaavaa, tilinumeroita tai muita epäilyttäviä juduja - joten menee jonkin typerän huijauksen puolelle tämä. Googlailukin paljasti etten suinkaan ole ainoa joka on tuollaisen saanut. Johan alkoi päivä merkillisesti. Ei selvästi lupaa mitään hyvää~
Mutta sori Firenze, olen varattu >:
Crimson

ViestiKirjoittaja harlekiini » 19 Tammi 2012, 12:06

Oh, joku huomasi! ='DDD Oli aluksi vahinko, mutta jätinkin sen sikseen kun teki mieli nähdä herättäisikö kirvesmies ja kirvekset hilpeyttä. Voisin käydä korjaamassa kun vitsi meni. Tai sitten vain jätän sen ikuiseksi "WTF-reps-" triggeriksi, sen verran härski tuo demonikin on että sopisi >: D

Eäh, Eragon. Lotrin kömpelö kopio. Tykkäsin Eragonin haltiaopettajasta, mutta en juuri muusta. Kunnollista fantasiaa on muutenkin turkasen vaikeaa löytää enää mistään (ainakin minun kun olen niin kranttu laadun suhteen). Tulen ja jään laulu vaikuttaa passelilta nyt kun olen sitä lueskellut, joanne Harrisin Riimut on varsin hyvä, Narnia on klassikko, Hal Duncanin Kaikkeuden kirja -kaksikko saa Silmarillionin vaikuttamaan lastenlorulta mutta on luettavissa ja netissä ilmestyvä An Intimate Hisotry of the Grater Kingdom on oikein hyvä ja vahvasti K-..öö..Lotdow.

Eilen biletys ja juopotus, ei ole darraa mutta niska jumissa ja kädet tärisevät ja miespuolinen kaveri kulutti koko illan yrittämällä iskeä minua. Huh. Olin taas pitkästä aikaa humalassa. En suosittele, lapset. Juokaa sitä siideriä ja limpparia, niin miekin teen.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Tammi 2012, 17:49

K-Lotdow... =___ó MNHMJNHMPHMHMNJHNMJNNMHH...

Ite oon tässä lukenut Nälkäpelin ja on kyllä ihan tolkuttoman hyvä ja koukuttava kirja, josta on kokonaisuudessaan ilmestynyt kolme osaa. Kaksi viimeistä vielä lukematta, mutta pelkkää hyvää palautetta on tullut niiltä kavereilta jotka on ehtineet jo kaikki ne lukemaan :) Kaksi heistä poikia jotka tuskin koskaan vaivautuvat lukemaan mitään... Ja Nälkäpelistähän on vissiin tulossa elokuvakin nyt.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 19 Tammi 2012, 22:12

Crim, sinun vikasi. nyt minulla on kriisi sen suhteen pidänkö tämän nickin vai vaihanko takaisin. En ole hyvä tekemään päätöksiä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Tammi 2012, 23:11

Olet menettämässä tittelisi Agna! Olenhan sentään TNF:än nuorin pelaaja, onko se sitten hyvä vai huono.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Tammi 2012, 23:18

I used to be. Muistan ne itkupotkuraivarit jotka vedin kun eka -97 pelaaja ilmesty foorumille. NYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Tammi 2012, 23:18

Ääh.. Nyt sekosin pahasti. Yritin lueskella näitä asioita mutta oikeasti sekonsin ihan j tipuin kärryiltä. Siis mitä aihetta nyt käsitellään, tosin Ylv olsi sopinut paremmin sillä nyt en edes musta miten sinun nimesi kirjoitetaan. Taivas minua auttakoon. :0
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Tammi 2012, 23:24

Samassa junassa ollaan Nya, ihan ku nää kaikki viestit ois sekotettu vaan sikisokin. Nehän pomppii mun silmien edessä ne...jutut..
Nty tuntuu jotenki tyhmältä, ihan ku en ois vastannu johonki ropeen vaikka mielestäni oon vastannu kaikkiin :< sanokaa jos jostaki ropesta on jääny vastaus puuttumaan.
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Tammi 2012, 23:32

Ihan järkevässä järjestyksessä nämä täällä on. Kun lukee ylhäältä alaspäin sivu kerrallaan, alkavat juonikuviot kiemuroineen ja palloineen yhtäkkiä hahmottua. Musteläikkätesti.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Tammi 2012, 23:42

Nii nii ne kaikki sanoo... Aina.. Mut joo ehkä mä jo vähän käsitin. :) mistä nää tääl puhuu.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Tammi 2012, 23:56

Viestit ovat harvinaisen selvässä, rönsyilevässä järjestyksessä, senkun vain ottaa viis/kymmenen sivua taaksepäin ja alkaa lukemaan, niin pääsee mukaan "juoneen".
Joskin, onko se nyt niin MUST tietää mitä täällä on puhuttu, kun Pulina hiljentyy? Senkun skippaa edelliset aiheet ja aloittaa uuden. Sen takia pulina on, täällä puhutaan mitä mieleen juolahtaa~

HALUAN YHÄ SUSHIA!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Tammi 2012, 09:47

Minä kun en jaksa aina lukea aikaisempaa kymmentä sivua niin höpötän jotain omaa tai mitä sattuu silmään osumaan XD Näyttää että olen perillä asioista, mutta en ole.
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Tammi 2012, 09:55

Sushia mulle kans!

Ja Eragon on hieno >8U Mutta vaan kirjana. Se elokuva oli jotain aivan kamalaa ja siitä ps2 pelistä ei sitten puhutakaan. Elokuva ei ollut niinkään uskollinen kirjalle (ja voitteko kuvitella ettei siinä ollut haltioilla edes suippoja haltiakorvia!) ja peli ei ollutkaan sitten enää itse elokuvalle uskollinen, vaikka siihen koitti kovasti perustua. Petyin, mutta niitä kirjoja rakastan enemmän kuin mitään muuta!

Nty tuntuu jotenki tyhmältä, ihan ku en ois vastannu johonki ropeen vaikka mielestäni oon vastannu kaikkiin :< sanokaa jos jostaki ropesta on jääny vastaus puuttumaan.

Demintty, et ole vastannut meidän peliimme ;D

Ja mitäääs vielä. On nälkä. Tahdon ruokaa. Kannullisen kahvia ja karkkia!
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut