Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Tammi 2012, 10:26

MIKSI kun teen hahmoesittelyä, en saa yhtäkään järkevää lausetta muodostetuksi paperille!? AARGH!
Ja oho, Agna käytti viime sivulla valmishymiötä O.o
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Tammi 2012, 10:56

Tuo on niin tuttu tilanne Lotdow D:

JA PALLOPÄÄHYMIÖ MISSÄ! Jotain on nyt jäänyt näkemättä >8( *kaivaa tussaria esiin ja lähtee jäljittämään valmishymiötä*
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Tammi 2012, 12:16

Crim! *ojentaa kahvoa ja karkkia.* Me Ventuksen kanssa syötiin eilen ihan mahdottomasti karkkia ja oltiin ihansokerihumalassa. Aamulla syötiin loputkin ja taisi itselleni tulla hieman hutero olo. Nukahdin vasta puoli yksi yöllä!!! Väsyttää ja kotona odottaa kamala siivous urakka! Eeiiih! Äiti on kamala orjapiiskuri. Ja isä on ihan liian tarkka. Jos jossakin on vähänkin pölyä eikun uusiksi koko homma.

*huokaus* Mmmh.... Nyt itsellenikin maistuisi jonkin suussa sulava ruoka... Olen tulossa varman kipeäksi. No jaa.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Tammi 2012, 12:49

Nukahdin vasta puoli yksi yöllä!!!

Mä vasta alan heräilemään tohon aikaan. Mikä unirytmi? Ef that!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Tammi 2012, 12:59

Crim! *ojentaa kahvoa ja karkkia.*

oh thank you my dear~ ´U`

Ja Aksu puhuu asiaa!

Nam, kerrankin poikkesin ruokailultani äidin luokse syömään. Kuhaa ja perunamuussia, voiko parempaa enää toivoa. Ja jälkiruuaksi marjoja. NAM! Nyt olen niin ähkyssä ettei mun tartte vissii syyä koko päivänä enää mitään muuta *___*

Tahtoo kotiin katsomaan viimeisen jakson Game of Thronesin ekasta tuotantokaudesta >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 20 Tammi 2012, 13:19

Ohohohooo ^^
Yhdeltä se elämä vasta alkaa <3 Yhdyn siis Aksuun, as did Crimson.

Herp derp, kisu herätti mut liian aikasin =___=

Ja mäki haluaisin nähdä Game of thronesin.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Tammi 2012, 13:23

Yhtykää minuun!

Aivan kamalan levoton olo. ei jaksais koneella istua. Miksi siis istun? I DUNNO. Vois mennä pleikkaa hakkaamaan. Tai si keksiä muuta aktiviteettia. Esim pihatyöt.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Tammi 2012, 13:31

Mä oon nii herp derp game of thronesin suhteen ja mua suoraan sanoen v*tuttaa se millaseen kohtaan se eka tuottari tulee niin vissisti loppumaan! Eilenkin itkin yksikseni toiseksi viimeisen jakson lopussa kun kävi jotai mitä en todellakaan ollut odottanut D'8 En tahdo paljastaa kenellekään, jos joku vaikka seuraa sitä itse telkkarista eikä oo samanlainen warettaja ko meikäläinen~

Yhdytään Aksuun! Pffft, likaisen mielikuvat menkää pois.

Mä taas en jaksais istua töissä ettimässä jotain kuvia koneista. Voisin mennä maalaamaan .. kaksi työtä olisi kesken, mutta en vaan jaksa tehä niitä loppuun joten naah. Plus Iriadorinki maalaus lojuu vielä tuolla .. tuolla jossain minne penskat on sen sitten sijoittaneetkin *___*

Crim teki juuri historiaa. Se otti takin pois päältään kun sille tuli liian kuuma o.o
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 20 Tammi 2012, 15:19

Hieman kyllä olen pettynyt joiltain osin tuohon games of thronesiin. Mitä nyt olen vasta kaksi jaksoa sitä katsonut, mutta aikalailla erilainen mitä kirja. Ja ei ne jotka eivät ole kirjaa lukeneet voivat olla vähän ulapalla joistakin asioista mitä siinä tapahtuu. Muuten on kyllä hyvät näyttelijät ja osaavasti tehty ja sopivasti rytmitetty, mutta harmittavasti tehty monenlaisia muokkauksia.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Tammi 2012, 17:20

Miksi koulussa on niin hervottoman hauskaa, kun köksäntunnilla kaadan yhden oman ryhmäni pojan mehulasin viemäriin kun luulin sen lopettaneen ruokailun?

Yhtykäämme siis Aksuun.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Tammi 2012, 19:58

Lotdow kirjoitti:Ja oho, Agna käytti viime sivulla valmishymiötä O.o

Sen oli tarkoitus olla : | enkä tajunnu että siihen hyppää aagh-niin-kamala valmishymiö. Tosin Runepolilta tuttu joten +1!

Voi, missä tämän rauskintain video. Hyvin myöhään ilmeisesti tulossa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Tammi 2012, 20:03

Meni taas kerran ihan päin puuta tämä vastaaminen, ajattelin, että vastaan peleihin, mutta kuinka kävikään; en jaksanut ilmaantua moneen päivään.

Eli koetan taas vastailla peleihin ja jos jossain on vastattavaa: minulla voi aina ilmoittaa.

ja pitää ottaa pappiksen neuvosta vaari ja oikeasti perehtyä murhaajan taktiikkaan ja muuhun sellaiseen, koska kun luin edellistä peliä, se ei ollut mikään paras mahdollinen... tajusin sen onneksi itsekin, enkää jäänyt miettimään, että mikä meni väärin. Eli näin, seuraavalla kerralla sitten paremmin (;

ja ei voisi enempää ärsyttää, kun se, että LOTR - peli on voittamaton. sitä ei voi edes päästä läpi! >:
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 20 Tammi 2012, 20:08

Saisitte minusta sitten olla ylpeitä, sillä se vastaaminen näyttää olevan noin vaikeeta teile, minullapa on joka päivä sellanen päivä et ei oo mitään mihin vastata, öhömm.. Ehkä joinaki pävinä on oikeesti väsyttäny yms. Mut en ala kerskailee n. itsestään selvyydellä asialla :D
Ja no mistäs muusta täälä puhutaan? Nyt meni ohi mulla ja lujaa..
JA Temp, ei se niin vaikee peli voi ola, siinä ku huiskit vaan menemään niin se kyl menee lopulta läpi, monesko LOTR on? Ja mihin koneeseen? haluan tietää >:(
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Tammi 2012, 20:08

Öö btw... Agna eri kielillä (en edes tienny et se tarkottaa jotain):

azeri: rypeä
islanti: hiukkaset
kymri: magna (HAHAA MAIJA)
latina: karitsa
ruotsi: laittaa syötti koukkuun, madottaa onki

Tai ainakin Agnan kanssa samankaltaiset sanat... Jee. Menen hakemaan JÄÄTELÖÄ TÄNÄ PAKKASPÄIVÄNÄ.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Tammi 2012, 20:21

Valmishymiö, missä? Kuristan omakätisesti jokaisen juustopallon sekä niiden levittäjän! murh! Tosin Crim taisi ehtiä tussareineen ensin. Olisit vain mennyt ampumaan siihen vanhaan keloon, senkin Muumipeikko.

Pitäis kanssa vastata miun ja Forten peliin (joka onkin ensimmäinen täällä pelaamani peli ja onnistunut venymään tähän asti vaikkei pelillä ole pituutta paria sivua enempää), mutta... en osaa pelata hilpeällä Fareoksella! Hilepä + Fareos on muutenkin yhtälö, joka on kuin nollalla jakaisi! Muistan koko pelihistoriassa tasan kolme kertaa jolloin tuo yrmy on hymyillyt, ja yhdessä niistä se oli ihastunut (what?!) joten se ei muutenkaan ollut oma itsensä. Eäh. Pahoittelen Forte, voi taas kestää hieman.

Piti sanoa vielä muutakin, mutta jäin angstaamaan Farresta enkä enää muista mitä se oli. Turkanen.
Ai niin, repesin pahasti biisille, joka Aksulle tulee Tsytanista mieleen. Minulla on ikävä tunne, että kohteliaaksi ja pidättäytyväksi kaavailemani demoni kehittyy yhdeksi Cryptin härskeistä pukeista ennen kuin ensimmäinenkään peli on pelattu. Se siitä pidättyväisyydestä.
Mutta hahmonkehityshän on vain hyvä asia, eikö niin?

Jee, sipsejä.

//Ai niin, tuli noista Agnan nimistä mieleen: jonkin aikaa sitten kaupassa törmäsin harlekiinikirjallisuuteen. En ollut ajatellut koko asiaa ennen kuin melekin kävelin päin isoa pinkkiä Harlequin -otsikolla kulkevaa roskaromaanihyllyä. Ensi kerralla teen kyllä taustatutkimusta ennen kuin valitsen nikkini, asdf. Harlekiinin kirjoittama ropemuotoinen kirjallisuus taitaa sekin olla harlekiinikirjallisuutta... ja onhan se yksi piilokives jo bongattu miun teksteistä. Nauttikaa, naiset. Olen täällä vain teitä varten.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut