Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 24 Tammi 2012, 19:41

YAY ja minä olen pöllö.

Huomenna tulee olemaan ärsyttävä päivä, en voi mennä koulun uintiin, joten joudun kävelemään... ja tietenkin on pakkasta >:
Templer

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Tammi 2012, 19:46

minä olen pöllö

Jotenkin Templeristä tulee kyllä mieleen pöllö :DD Ja pöllöstä tulee mieleen Templer :>
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Tammi 2012, 20:00

Mitä mitä? Eikö se ennen ollu pingviini? Vai oonko mää ihan avuton ja jälkeenjäny? oon kyl ihan var´ma et sanoit sillon et "Ei mun pingua saa pilkata!" murrur
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Tammi 2012, 20:18

Pingu on kiva sana :3 Samoin kakku ja suklaa~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Tammi 2012, 22:06

Aah, ja kyllä te olette pöllöjä, pokemoneja ja sexy women.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Tammi 2012, 00:08

Kertokaapas ihmiset, mitä te meinaatte kesällä... noin niiko tossa... kesäkuun-heinäkuun vaihteessa.... 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Tammi 2012, 00:12

Hyvällä tuurilla olen tuohon vuoden aikaan jo reippaasti menossa kevarilla kohti haapavettä <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 25 Tammi 2012, 00:43

Suskarille parhaat toipumiset.

Itse olen varmaankin suorittamassa sivaripalvelusta paikallisella arvauskeskuksella. Tuskin pääsen terasille kenenkään kanssa juomaan limukkaa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 25 Tammi 2012, 00:52

En kyl miekään valittaisi jos näyttäisin Farrelta ='D

Kesä-heinäkuu..olen hyvällä tuurilla töissä, tarttisin rahaa kun olen muutenkin vaan lusmuillut koko vuoden (en ole pariin viikkoon saanut aikaiseksi yhtään mitään niin pelin kuin koulunkaan kanssa ja muutenkin on ollut löysää). Heinäkuussa mullon snyttärit, huhu. Täytän pyöreitä vuosia, voisi melkeinpä juhlistaa näin..öö..kuuden vuoden jälkeen.

Se tunne, kun olet oikeasti onnistunut piirroksessa etkä voikaan laittaa sitä minnekään esille koska joku netin kuuluisa taiteilija on joskus muinoin tehnyt samantapaisen ja pelkäät saavasi copycat-leiman. Ääää. Mutta piirsinpähän sentään, omaksi ilokseni jos en muuta.
Alastoman miehen graspaamassa miesrintaansa.
Taas.
...
Mitä tekin minusta ajattelette?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Tammi 2012, 01:20

Hmm, Harlekiini, ajatusmailmaani sinusta ei voi sanoi kuvailla <3
Se on melkoisen hämärä.

Mutta nyt kun mainitsit niin mä tahtoo nähä se kuva !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Tammi 2012, 09:58

Kesä-heinäkuun vaihteessa .. Saattaa olla muuttopuuhat käynnissä sillon. Tsahhaah, enkä voi jättää kissaani yksin kotiin päivää pitemmäksi ajaksi kun en tunne ketään kuka siitä kävis huolehtimassa ja hiekkalaatikon siivoomassa vähintään kaksi kertaa päivässä tuollon (ratkasu: Daichi kainaloon ja menoks!) Jos ei muuttoa, niin sitten töitä .. oletettavasti kuitenkin aika kiireistä on meno tuollon.

Mä ehin eilen herätellä toiveita siitä, että mun ääni palais niinkuin se tekikin kun olin tarpeeks monta lääkepastillia imeskelly. No .. nyt tilanne on vielä pahempi. Pirulainen nosti kelpo kuumeenkin vielä ja olo on vähän heikohko tällähetkellä. Ja tyhmänä urheasti lähdin töihin tänäänkin, derpity derpity herpa derp derp~ x__x
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Tammi 2012, 16:33

Kas Crimson loistavaa! Ilmoitanin samoin tein että tradesi alkaa olla valmis :)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 25 Tammi 2012, 17:09

En jaksa odottaa kesälomaa >.< Mennään silloin kai iraniin. Mulla on jo ikävä niitä kaikkia mun sukulaisia jotka siellä asuu. Onhan siellä välillä vähän tylsää, mutta jos on joku kenen kanssa olla niin jippii :> Tuon sitten tulijaisia ^^ En oo kyl käyny iranissa kuuteen vuoteen. Okei viime vuonna käytiin, mutta silti :>
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja suskari » 25 Tammi 2012, 17:27

Mohnake kirjoitti:Suskarille parhaat toipumiset.

Kiitos paljon ^^ Ja hyvin paraneminen on lähtenyt käyntiin.. tänään vain pitäisi jumpata kättä, joka vähän hirvittää.
Vois kyl vastata muutamaan peliin..
suskari

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Tammi 2012, 12:03

Voi elämä! Kuulin että suomeen iskee joku ihme influenssa. Ja luokassakin on jo pari tyyppiä kotona sairastamassa. Voi parkoja. Kaikille kipeille ihmisille paranemisen toivotus!

Kesäkuussa lähen riparille!
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut