Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Tammi 2012, 00:17

Ventus, mummoharmaat on myös hienot, mutta ei mummoilla mutta nuorilla on hieno :D
Mun teoria on sellanen et ku on viikonloppu nii ei oo läksyä yms. nii on vapaa-aikaa paljon ja saa olla koneella, mut kaikilla ei oo nii tuntuu aina yksinäiseltä olla täälläki koko ajan yksin :( tai ei ehkä yksin mut ku ei oo ropea mihin ees vastata :(
Oon koittanu pari kertaa ettiä jotain toistaki fantasia ropea, mutta mikään ei oo hyvä, tai ehkä on hyvä mutta ei tnf verrattuna. Mite se sanonta menee se missä sanotaan jotain et ku on maistanu hyvää nii paluuta menneeseen ei oo? :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Pappis » 29 Tammi 2012, 00:30

Mite se sanonta menee se missä sanotaan jotain et ku on maistanu hyvää nii paluuta menneeseen ei oo? :D

Try black, there's no going back!

Aksu innoitti minua taiteilemaan tämän hienon teoksen. Marsu ratsastamassa isolla dildolla Kattominen omalla vastuulla, mutta Kiasmaan ajattelin tarjota.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Tammi 2012, 00:32

Mummoharmaat on ruma sana. Harmaat hiukset sopivat vanhemmille ihmisille, sillä harmaat hiukset kertovat iästä, kokemuksesta ja viisaudesta, mitä niiden omistajat kantavat mukanaan.
"Mummoharmaat" rulez, when used by old peeps.

Try black, there's no going back!

That's what they said to Princess Lily.

Hohoho, eeppisin marsu ikinä. Tällä työllä rikastutaan!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 29 Tammi 2012, 01:54

Pappis kirjoitti:Aksu innoitti minua taiteilemaan tämän hienon teoksen. Marsu ratsastamassa isolla dildolla Kattominen omalla vastuulla, mutta Kiasmaan ajattelin tarjota.

Ahhahahah ihana! :***DD Mulla oli joskus marsu<3 ...tosin se ei ratsastanut dildolla XDD
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Pappis » 29 Tammi 2012, 02:17

syaniidikissa kirjoitti:Ahhahahah ihana! :***DD Mulla oli joskus marsu<3 ...tosin se ei ratsastanut dildolla XDD

Sitten se ei ollut oikea marsu! Se olisi ollut REAL QUINEA PIG vasta sen jälkeen, kun se on ratsastanut auringonlaskuun jättimäisellä dildolla! Ihan sama kuin ruotsalainenkaan ei ole oikea ruotsalainen ennen kuin se on kumartanut suihkussa!!*

*ja voe kistus, moon kusessa, jos täällä kuuluu pelaajiin herkkänahkaisia (suomen)ruotsalaisia, koska oli muuten aika ********* kommentti
Pappis

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 10:32

Onpas suloinen marsu *ei huomaa mitään muuta* :3

//Edit: Tuli muuten mieleen että olikos se täällä missä hoettiin memeä vai oliko se jonkun hahmon nimi? No ihan sama, mutta meme on meidän kielellä rinta. Ei mul muuta (:
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Tammi 2012, 11:19

Internet-ilmiöitä nimitetään usein meemeiksi tai tarkemmin sanottuna "Internet-meemeiksi" kuten esimerkiksi Anonymous

Welcome to the internet. Join us.

MmMmmMmmmmm Turkki?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 13:49

Turkki?

Jos tuo oli arvauksesi siihen liittyen minkä maalainen olen, niin en ole turkkilainen. Jos taas ei niin ei sitten mitään :>
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Tammi 2012, 14:03

Hmm, täälläpäs käydään rakentavia keskusteluja.
Suomenruotsalaisista tuli mieleen tämä
"Turku voi voi, ilmankos sä olit se joka taputti vähän myöhässä"
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Tammi 2012, 14:30

Jos täälä arvaillaan minkä maalainen ventus on niin mää veikkaan sitten japanilaista :D Nyastaki tulee mieleen japanilainen...piip piip
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Tammi 2012, 14:45

Hah ! Lyön vaikka pääni pantiksi ettei Ventus, tai Nya ole japanilaisia =D
En tiedä miksi mutta jostain syystä ei mulle tule yhtään japani mieleen kaksikosta, saattaa tosin johtua siitä mielikuvasta minkä olen tapaamistani japanilaisista saanut, dunno.

Heheh, ite oon täysin suomalainen, mutta ois kiva jos omassa suvussa ois vaikka englantilaisia, tai jotakin. Oh well, eihän siihen voi enään vaikuttaa.
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Tammi 2012, 14:49

minäkin olen täysin suomalainen, en oo kyl paremmin tutkinu joten en oo oikein varma.. never mind..
Muttaku meillä on luokassa japanilaisia, ja niillähän on aina mustat hiukset ja niillä on hirveenä mangaaniinku mulla ei olis.. :D mut silti >:]
edit/:No läheltä meni mun veikkaus! Nya tulee kiinasta >:] eikö japanilaiset ja kiinalaiset oo aika samallaisia? :3 :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 15:02

Juu Nya tulee kiinasta ja silläkin on aika monta mangaa :> Ja mustat hiukset. Silläkin oli ennen vaaleit raitoi kuten mulla, mutta eipäs ole enää ^^

Mutta mä en kyllä ole japanilainen vaikka se voisi olla kivaa :D Enkä kyllä kiinalainenkaan
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Tammi 2012, 15:09

No no no..luin nyan esittelystä et se tulee kiinasta... :D
sää tulet sitten... Anna kymmenen vaihtoehtoa! *tittiditittidiii!!* sitte sää oot vaan jostai himputin australiasta.. *kädet taskuun ja lähtee potkimaan metällitölkkiä, mutisten*
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 15:15

No annan vihjeen. Alkaa I -kirjaimella ja loppuu N -kirjaimeen. Yhteensä neljä kirjainta. Pitäis olla helppo. Tosin mä ja mun pikkuveli ollaa synnytty suomes, mut nii..
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut