Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Tammi 2012, 15:18

No en minä tuosta saa mitään muutaku iran mut tuskin se sit kuiteskaa on se >:[
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 15:22

Hohoho >D Entä jos onkin?
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Tammi 2012, 15:31

Oh fuck, menin piirtämään taas kauheuksia, hyi yök ku on ällöttävää epäonnistua kaikessa mitä tekkee =___=

Oooh, Chinese, nice. Onks Nya ihan syntyny kiinassa, vai onko vaan vanhemmat sieltä kotosin ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 15:34

Nya on syntynyt kiinassa, mutta sen äiti on suomalainen ja iskä virolainen. Vai oliko se venäjäläinen? No emmä muista mut nii..
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Tammi 2012, 15:46

What? ookko sää iranista? o_o :3
Kitty, et sää epäonnistunu, sehän on täydellinen minä!
moni mainen perhe Nyalla :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 15:49

Juu olen ^^ Voin joskus laittaa tänne kuvan itestäni. Älkää pelätkö, en ole mikään hirviö. Ehkä~ >D

Nii paitsi ettei Nyan vanhemmat oo sen oikeita vanhempia :P Eikä sen sisko oo sen oikee sisko~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Tammi 2012, 16:20

mun pitäs laittaa semmonen kuvaitestäni jossa on minä ja mun kaveri sitten saatte arvalla kumpi oon ekä koskaan kerro oikeeta vastausta! Muahahaa :D
onko se niiko adoptoitu? D:.....
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Tammi 2012, 17:06

Se on kiva tietää pelaajien taustoista, mut onhan sulla ventus lupa kertoo noita juttuja Nyasta? Meinaan jotkut on erittäin herkkiä sen suhteen, ovatko he adoptoituja vai eivät :/ Ylipäätänsäkin netissä ei kannata toisten elämästä/perheestä/yksityiselämästä kertoa, ellei se tosiaan oo OK sille toiselle osapuolelle.

Yaaay kotona. Saa taas kahvia keittää itte >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 17:12

Ei sitä haittaa~ Ei oo mun mielestä ainakaa näitten muutamien vuosien aikana haitannu~

Hyi kahvii~ Ainii mun tee unohtu tonne, hupsista Dx
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Tammi 2012, 17:16

No sitten ei mitään, jatkakaa o7

Tee on pahaa >: Paitsi jos siinä on paljon hunajaa ja sokeria.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 29 Tammi 2012, 17:16

Täälläpäs on puheenaiheet vaihtuneet vikkelään, taas vaihteeksi =D
Eksoottista porukkaa, miun lähisuvusta ei löydy mitään venäläisiä ja tataareja kummoisempaa. Mutta olen itse pieni lääketieteellinen ihme, joten kai se kompensoi, rofl.

Olen kyllä Aksun kanssa vähän samoilla linjoilla, että vaikka onkin mielenkiintoista tietää lisää muista käyttäjistä, henkilökohtaisuuksiin ei tarvitse mennä ellei asianomainen itse halua kertoa. En ainakaan minä kovin hyvällä katselisi jos täällä lähtisi minusta juttuja kiertämään. Muutenkin katson melkoisen pahalla tuota "ei ole oikeita vanhempia/sukulaisia" -ajatusta. Vanhemmat eivät kenties ole biologisia, mutta se ei tee heistä yhtään sen vähemmän oikeita. Biologia ei ole kaiken avain, vaan onnellinen perhe voi syntyä muillakin tavoin.
[/saarna].

Onpas läski fiilis, tarjolla pelkkää roskaruokaa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Tammi 2012, 17:22

mää taas nykyään tykkään teestä ku siinä ei oo mitään :D ja kahviki rulez :)
onko kukaan muutes koskaan tehny perunajauhoista vedestä sitä mömmöä? mää leikin nyttekki sillä :D
Muutes kauankohan täällä on puhuttu tuosta "kahvivs. tee" jutusta? mekeimpä koko ajan pyöri inäissä jutuissa :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 17:26

Rakastan kahvin tuoksua, mutta se on pahaa. Samoin tee on pahaa, jos siihen ei laiteta mitään >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Tammi 2012, 17:32

Aksun ja Harlekiinin kanssa olen myöskin edellämainitusta asiasta samaa mieltä, mutten nyt ala siitä kuitenkaan keuhkoamaan, koska asia tuntuu olevan jo sillä selvä tältä osin o3o

Tee on pahaa, kahvi on hyvää. JA KAHVIPAVUT ON PARHAITA!

Ja si taas jatkaan torkkumista peiton alle ja lehvojen kattelua \o/
Niin varmasti täytyy hakea huomenna lisää saikkua lääkäristä jos on vielä huomennakin tämmönen olo T__T Meen vaan sairastuttaan ne penskatki sinne koululle ko syöpäilen ympäriinsä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Tammi 2012, 18:26

Ite oon kans sitä mieltä ettei toisesta pidä mennä levittämään yksityisasioita netistä vaikka olettaisikin että siihen on kyseiseltä henkilöltä lupa. Mielummin sellaset asiat, jotka saa vuotaa nettiin, kuulee ihan siltä henkilöltä itteltään eikä jonkun toisen suusta. Ja komppaan Harlekiinia siinä asiassa että on tökeröä jotenkin sanoa toisesta että "ei ne oo sen oikeet vanhemmat eikä sen oikee sisko", koska voihan adoptoitu henkilö pitää adoptiovanhempiaan oikeina vanhempinaan ja sitä siskoa oikeana siskonaan, ja joissakin tapauksissa se voi loukatakin että heittää vaan "ei ne oo oikeita :D".

Mutta jottei tästä tuu asiallisen argumentoinnin kehtoa kans niin vetoan siihen edelleen että kahvi on kuvottavaa ja tee on hyvää jos se on Early Greyn keltasta kahvia ja siinä on kenties hieman hunajaa seassa. =3= Ah nam. Ja tepsii hyvin kipeään kurkkuun!

Crimsieour, parantuos.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna