Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 15:12

Ventuksen maininta sai vielä sellasen "vois mennä manga cafessa käymään"- fiiliksen

Harmi ettet mene. Olisin voinut tulla perässä ja vakoilla sua. Sit sä olisit luullu et oon joku pedo ja olisit juossu kiljuen pakoon ja mä olisin nauranu mun partaani :DD Mulla on hyviä suunnitelmia juu~ ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 15:21

Ventus-setä kirjoitti:Harmi ettet mene. Olisin voinut tulla perässä ja vakoilla sua. Sit sä olisit luullu et oon joku pedo ja olisit juossu kiljuen pakoon ja mä olisin nauranu mun partaani :DD Mulla on hyviä suunnitelmia juu~ ^^

Mä tuskin olisin huomannu asiaa ryypätessäni kaakaota ja ajautuessani jonnekin mieleni syvyyksiin.
Otetaan ny huomioon että oon kävelly kaupassa muutaman metrin päästä kaverista joka huito käsillä ja huhuili mun nimeä ja mä sain kuulla asiasta vasta illalla mesessä. Eikä muute oo eka kerta.
En ole niin tarkkaavainen kuin miltä saatan näyttää...
jester

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 15:23

Hah :DD No sittenhän siitä voi tulla aika vaikeaa :oo Mutta ei se mitään. Mä seuraisin sua silti >D Joulupukiksi pukeutuneena~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 15:29

Se voiski olla aika mielenkiintosta :DD
Ainaki jos pystyisit kuuntelemaan mun kaikki yksinjuttelut joita mä aina käyn itteni kanssa jos ei muuta keskusteluseuraa ole xD
jester

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 15:39

Hmm, se voiski olla aika kiinnostavaa :DD On aina huvittavaa kuulla ku muut puhelee yksinään. Ja ulkopuolisilla vois myös olla hauskaa ku ne näkee itelleen puhuvan tytön ja sitä seuraavan joulupukin joka naureskelee koko ajan :DD
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 15:50

Juuh, se on kiva jutella yksinään ilman että asiaa edes huomaa. Sit miettii et miks joku kattoo hetken aikaa oudosti jos edes sattuu sellaista huomaamaan...

Kaikki ympärillä olevat olis sellai "ookkeeeiii.... mitä tääl tapahtuu?" :'D

Ja ehkä jopa minä olisin jossain vaihees sillee "Musta tuntuu että mä olen nähnyt ton joulupukin tänään TOSI monta kertaa..." mikä johtaa siihen että mä varmaan jäisin pohtimaan asiaa ja tuijottamaan. Hetkeksi. Mulla ei ole kovin pitkää keskittymiskykyä suurimpaan osaan asioista.
mistä johtuukin että mun pelivastauksien kirjoittaminen tapahtuu 5-10 erässä...
jester

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 16:29

No sitten mun pitäis piiloutua puun taakse. Tosin siitä tulisi vaikeaa, koska joulupukki on pyöreä, joten munkin pitää olla pyöreä. Eli mut näkis siit piilopaikast tosi helposti :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 18:34

Ettii vaan tarpeeks ison puun ni mikäs siinä : D
Tai sit yrittää vaan naamioitua osaksi mainosjulistetta tjtn...
jester

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 18:36

Mainosjulisteella on jalat :DD
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 18:52

Mainosjulisteilla pitäisi AINA olla jalat. Ne olis paljon näkyvämpiä juoksennellessaan pitkin ja poikin katuja.
jester

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 19:53

Hyvä pointti juu :DD

Ääh, pitää saada toi hissan esitelmä valmiiks, mut emmä osaa tehdä Madonnasta mitään kunnon juttua >.< Pitäis tehä se yhen kaverin kanssa, mutta ei se koskaan ehdi olla kun se ratsastaa ja sillä on muutenkin menoa (enkä muutenkaan viitsi kutsua sitä, koska sen kanssa ei oikein keksi mitään puhuttavaa paitsi toi Madonna homma), joten joudun yksinäni tekemään tuota. No ainakin tässä saa tietää jotain Cicconen menneisyydestä~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 20:17

mun pointit on aina hyviä

Kiva että muillaki olis tekemistä, mun nimittäin pitäs lukee yo-kokeisiin....
mutku ei oikein olis sellast lukufiilistä täl hetkel....

.... Hissan esitelmä madonnasta o.O? mä en oo koskaan joutunu tekee hissan esitelmiä muista ku kriisteistä
jester

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 20:34

Mun pitäis lukee ruotsin sanakokeeseen.

Juu siis saatii valita kenestä/mistä tehää, kunhan se liittyy historiaan. Ja koska Madonna on keski-ikäinen siitäkin saa tehdä :>

Haluun vastata meijä ropeen mut kännykäl ei jaksa >.< Hoh nauroin kun Cinaed hämmästy siitä että Yoshi puhu :DD
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 20:48

Älä puhu ruotsista, mun pitäs päästä neloskurssin uusinnasta läpi tai olen viidennen vuoden lukiossa D8 ja meidän opo ei halua kuulemma nähdä mun naamaa enää

No onhan madonna kieltämättä aika historiallinen : D

En jaksais minäkään kännykäl ja Cinaed rakastaa nostaa joka ikisestä pikku asiasta kauhean hälyn :DD
jester

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 20:55

No voi sua :D Omakaan ruotsin numeroni ei hyvä ollut. Se laski kasista kutoseen. Ja nyt pitäis yrittää nostaa se takas ^^

Onon :D

Se oli sulonen, mutta se saa Yoshin vihaseks :D Eikä unohdeta että sillä on miekka >D
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut