Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Helmi 2012, 21:05

ihanaa, että juttu luistaa Ventus ja jester, mutta muistakaa, että kahden keskistä chättäilyä varten on olemassa messenger tai feisbookki.

Pitäs jaksailla vastata peleihin JA tehdä myös mantsan tutkielmaa leffasta, jota en aio katsoa. Tulee sellasta settii et WHIUH! Avasin muuten TUMBLR-sivun, käykäätten kattomassa http://papperv.tumblr.com
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Helmi 2012, 21:08

TUMBLR. Followed. Tosi en itte siellä jaksa mitään tehdä, paitsi pommittaa Pappista tyhmillä kysymyksillä.

Döfään valkosipulilta. Käytiin pancho villan murkinoita mutustamassa lähisukulaisten kanssa. Valkosipulipommi ftw.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Helmi 2012, 21:14

Aamulla, kun Aksu herää hän löytää lattialtaan kokonaisen legioonan kuolleita kärpäsiä, hämähäkkejä ja koita. Kaikki mysteerisesti kuolleet johonkin outoon, vaikkapa hajuun.
Pappis

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 21:17

Mä olisin ihan tyytyväinen edes siihen kutoseen....
Nah, Cinaed juoksee karkuun, jatkaa puhumista tai huomattaa omista tikareistaan. Tai sit se vaan järkyttyy.

Puhuttiinko me niin paljon o.O''
Hups :'D

.... miks kaikki tekee jotain mielenkiintosii tutkielmia ku mun pitäs periaatteessa lukee yo-kokeisiin eikä innosta D8

Mä en ole koskaan ymmärtäny tumbrlia, enkä osaa sanoa/kirjoittaa nimeäkään :'D
Koskaan ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä!

Mä vietän täällä liikaa aikaa, pitää keksii jotain muuta tekemistä.
jester

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Helmi 2012, 21:55

hetki hetkeltä tunnen itseni tyhmemmäksi.
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Helmi 2012, 22:55

Ah, Templer tervettuloa joukkoon ! Et ole ainoa

Hoo katoin terranovan ^^ Das is good !
Kitty

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 23:33

Kittyn takia mulle iski lievä paniikki ku hoksasin unohtaneeni koko terra novan. Onneks se oli katsomossa...
jester

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Helmi 2012, 23:34

Olen epätoivon partaalla. Kuukkeli on niin lähellä liittymässä tänne, mutta kun mikään ei ole vielä varmaa. TULEN HULLUKSI!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 23:35

Mieki katoin sen. Ihan hyvä oli :>
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Helmi 2012, 00:21

Aiiiii minun niska. En tiedä mikä siellä on jumissa. Muutenkin on koko päivän koomattanut ja ollut sellainen tunne, että otsalohko nukkuu ja silmät ovat turvonneet. Lisäksi talon biolinjalaiset ovat vallanneet keittiön ja pitävät siellä hirveää mekkalaa niin ettei sinne viitsi mennä.

Lisäksi päässä soi Animal Atrraction. Tekee vähän mieli mennä vielä Helsingin keikalle parin, kolmen viikon päästä. Kattoo nyt.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Helmi 2012, 12:54

Harlekiini menee nyt hierojalle.

MIKSI SULJEN VASEMMAN SILMÄNI DARIUSKSELLA PELATESSA! Jotain ultimate samaistumista hahmoo "Yyy en nää ku ei oo silmää >.U "

Pitkästä aikaa ei palellu sängyssä. Roudasin talouden lämpöviltit peiton päälle ja möngin sinne alle, si viel koira jalkoihin nukkumaan. Olen valmis muuttamaan igluun.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Helmi 2012, 14:13

Kuka oikeasti haluaisi asua iglussa? o.O

Miksen saa mitään kehittävää aikaan?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Helmi 2012, 16:50

pelasin ihan kunnioitettavan tovin LOTR peliä pleikkarilla, harmillisesti jouduin istumaan lattialla ja häntäluuni on nyt kipeä. >:
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Helmi 2012, 17:50

Uuu? Mitä LOTR peliä?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 05 Helmi 2012, 18:18

määki pelasin hetkisen Lord of the ringsiä mut sit kyllästyin, vaihdoin spyron pelaamiseen :D
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut