Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja harlekiini » 10 Helmi 2012, 00:50

Aksutar kirjoitti:Mikä tahansa sarjakuva vääntää anatomiaa aina vähän sinne sun tänne. Oli si kyseessä japanilainen tai suomalainen tai mikätahansaennytkeksitähänmitäänmaata.

Lähinnä viittasin tällä selvästi itseliukastuviin suoliin ja pimeässä hohtaviin peeniksiin. Joskus kävi mielessä sutaisisnko pienen tutoriaalin håmåjen "kanssakäymisestä" , mutten ole kuitenkaan kehannut x)
Mikä homostelussa muuten niin viehättää? Toisaalta heteromiehiltä voisi kai kysyä samaa lesboilusta, että sen puoleen.

Hyi Aksu, hävetä saat jos ittes bannaat =(

Tää SW oli vielä yllättävän hyvin animoitu! Jotkin ölliäisistä vastan nykypäivän tasoa, mikä voi toisaalta olla hiukka huolestuttavaa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Helmi 2012, 00:51

Mä otan si oikeen puolen Crimistä ni saan sen piirrustus käden >:U

SIKSI SIIS KYSYIT SITÄ MESESSÄ!!!! MINUN KÄSIÄ ETTE VIE!!

Ja japanilaiset on japanilaisia.

Ja Star wars ftw! \o/ .. pitäs kattoo ne kaikki vanhat kunnon leffat taas johonkin väliin siitä, kun viime kerrasta on aikaa jo turhankin kauan.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Helmi 2012, 00:55

SIKSI SIIS KYSYIT SITÄ MESESSÄ!!!! MINUN KÄSIÄ ETTE VIE!!

Juuri siksi!

Mikä homostelussa muuten niin viehättää?

Emmä tiiä mikä muissa viehättää, mut ittelläni on se "Kielletty rakkaus" siinä takana. OLI kyseessä si homot, lesbot, eri kastiluokkaan kuuluvat, eri rotuset jne jne jne. Emmä pelkästään håmppeleista tykkää. Tosin se mistä tykkää irl ja url eroaa myös, Ainakin vähän. Anygays, jos homoista aletaan kunnolla puhumaan niin siirrytään argumentoinnin osioon, sillä varmasti löytyy pelaajia joilla on eriäviä mielipiteitä tästä.

Btw ihan yleisesti tiedoksi kaikille jotka Argumentointiin alottaa uuden aiheen, sen aiheen SAA linkittää pulinan puolelle kerran, jotta toiset löytää tän kautta "aiheeseen". Mikäli siis aihe liittyy pulinan puolella käytyyn kevyeen keskusteluun.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Helmi 2012, 01:09

Kyllä sen vasemmankin käden saa koulutettua.

*innostui piirtämään*

EDIT wow, Crim I see you!
Ylva

ViestiKirjoittaja Mohnake » 10 Helmi 2012, 09:31

Kyllä Tom of Finlandin näkemys homomiesten anatomiasta on kaikista paras. Kireät seiloripöksyt kiristämässä mukavasti jalkoväliä ja rintakarvat rehevästi esillä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Helmi 2012, 11:07

Aamuvirnuilut taattu kun Mohnaken kommentit lukee 8)
HIENO FLUNSSA HERMANNI! Luulin jo olleeni lääketieteellinen ihme kun en saanu tartuntaa, vaikka ZGtä kävin halailemassa ko se on kuoleman kielissä. Mutta se olikin salakavala tauti ja iski takaa >:o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Helmi 2012, 12:28

perjantai perjantai perjantai!
Ylva

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Helmi 2012, 12:49

Uh, tekisi mieli kirjoittaa, piirtää, maalata, tehdä figuja ja pelata samaan aikaan :S Enkä osaa päättää mitä tekisin XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Helmi 2012, 12:56

Teet niiko mä: Kaikkia samaan aikaan vähän sitä ja tota sillontällön muun työn välistä. JA mitään et aikaseks saa, vaan kaikkea tulee tehtyä vähän kunnes onkin jo ilta ja aika mennä nukkumaan alkaaryyppään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Helmi 2012, 12:59

Heh, niinpä niin. Ei ole edes aikaa iltaan asti, kun pitää mennä sosialisoitumaan kavereiden kanssa XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 10 Helmi 2012, 13:04

Taas kerran... Olen pihalla.
Ja mitä ihmettä se japan kuva tai-mikä-lie-onkaan lli? Can you explaine this? Sanon vain että minulla on maailman huonoin enkku. :0
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Helmi 2012, 13:14

Nya kirjoitti:Taas kerran... Olen pihalla.
Ja mitä ihmettä se japan kuva tai-mikä-lie-onkaan lli? Can you explaine this? Sanon vain että minulla on maailman huonoin enkku. :0

"Japanilaiset tuottavat 78% maailman oudoista jutuista"

Päässäni on viellisia johtoja. Ei ole näin vaikeaa piirtää ihmistä sivustapäin.
Ylva

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Helmi 2012, 15:07

Ihminen on vaikea piirtää sivusta, ainakin mun mielestä

Huaargh ! Oon ihan öljussä ja mitä kaikkea sontaa voikaan auton alta löytää =O
Olipahan ainakin tekemistä koulussa. Naamassakin oli kunnon mustat jälet =D Ja toinen käsi on vieläkin ihan musta ku ei lähe millään tuo shaiba irti ihosta, heheh, mamma suuttuu kun vaatteetki meni vaikka oli haalarit päällä.

Thihihih, oon ihan sekasin, oikeasti ja siitä mistä täällä taas puhutaan. Jotain homoista ja japanista, lesbotkin mainittiin.
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut