Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Helmi 2012, 11:23

Emmä jaksa hiljaa olla.

Aargh! Putsahimo iski!

Mitä on putsa? Vai meinaatko pitsaa? Tekee mieli pizzaa.. Haluan pizzaa. Mutta en hae. Sen sijaan haen kaupasta suolakeksejä ja homejuustoa ja houkuttelen Crimin tänne.

Ja voisin valittaa niin kerpeleen monesta muustakin asiasta, mutta taidan jättää teidän mieliksenne kuitenkin väliin. Saisin super bannit ja Aksun vihat niskoilleni D8

Si mäkin avaudun sen eilisen ragetukseni yleisesti ja bannin itteni ja si ollaan bannittuina yhdessä.

|_|~(OuO~) KAHVIA TULOSSA!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Helmi 2012, 11:27

+ CRIMSON GIGGLE SNORT GIGGLE

Hajosin juuri jollain tasolla ja ihmiset tuijottavat!!! KIITOS.

JA LUINKO JUURI JOSSAIN ETTÄ SUOLAKEKSEJÄ JA HOMEJUUSTOA! Ja Aksuun voi aina luottaa kahvin suhteen \o/

Si mäkin avaudun sen eilisen ragetukseni yleisesti ja bannin itteni ja si ollaan bannittuina yhdessä.

Eletään bannittuina loppu elämämme. Kaapissa. Suolakeksejä mutustellen. Ropettaen. IRIDARIA!

Nyt kun puhuttiin ruuasta, tuli nälkä >:
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Helmi 2012, 11:31

IriDaria kaapissa. Uh.
Kyllä, suolakeksejä ja homejuustoa. Pekonia kans ja valkosipulia. Hemmetisti kahvia. Siinä meidän eväät kaappiin o3o Niin ja juustoakin muuten vaan pari kiloa.
Syödään terveellisesti.

Näin unta että Lotdow julkas kirjansa ja si kaikki meni ostaan sen kirjakaupasta. Paitsi minä ko oon köyhä ja se teos makso jtn kolmesataa. Si heräsin ja korva oli kipee. ):
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Helmi 2012, 11:36

Syödään terveellisesti.

Kyllä. Parempaa ruokavaliota saakin etsiä. SILLÄ SELLAISTA EI LÖYDY!

Si heräsin ja korva oli kipee. ):

Ja Aksu menee käymään lääkärin pakeilla ajoissa ettei tule mitään korvatulehuksia ja keuhkoputkentulehuksia niinkö mulle kävi ko en sinne jaksanu vääntäytyä >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Helmi 2012, 11:41

Nomutkun täällä lääkärit on kamalia. Ihan varmana omalääkärikin joku pewersi. >: Käskee riisumaan ja sitten tapahtuukin jotain mitä esiintyy isojen poikien videoilla.
Meinaan eukko vetää miestä turpaan.

Hei ihmiset, onko leski termi mitä käytetään myös miehestä, joka naisensa on menettäny? Koska en kuolemaksenikaan tiedä onko sille joku alternative nimikin, vai onko se ihan sama mitä si naisillakin. Tämä on nyt vaivannut viikon >8U
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Helmi 2012, 11:50

Nooooo way. Lääkäriin siitä!

Hei ihmiset, onko leski termi mitä käytetään myös miehestä, joka naisensa on menettäny?

Minä olen yhä sitä mieltä että kyllä on. Sanoohan sen suuri sivistyssanakirjakin! leskimies - miespuolinen leski >8U En omalla selailullani löytänyt mitään muuta nimikettä sille mutta kertokaa viisaammat ihmeessä jos tiedätte o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Helmi 2012, 12:14

Sitä minäkin mut si toi yks nimeltämainitsematon netti tuttu - joka siis ei ole TNFstä, en usko et kukaan ees tuntee sitä - väittää et sille ois joku muukin termi.. mut si se ei ittekään tiedä/muista sitä.

KETÄ MUISTAA ENO-ELMERIN LINTU OHJELMAN?! Sen Tsirlips tjsp. SOI SEN TUNNARI PÄÄSSÄ >8U
Mikä sen yhden koiran nimi muuten oli.. ko oli Eno-Elmeri, Ransu ja....?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Helmi 2012, 12:23

Sitä minäkin mut si toi yks nimeltämainitsematon netti tuttu - joka siis ei ole TNFstä, en usko et kukaan ees tuntee sitä - väittää et sille ois joku muukin termi.. mut si se ei ittekään tiedä/muista sitä.

Valehtelee. ELÄ USKO SITÄ!!! >8U

Eiks se ollu Riku! Pahuksen karvakuonot. Sinne meni ponponpon, ny si soi kans päässä toi tunnari~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Helmi 2012, 12:27

ONNISTUIN ELIMINOIMAAN PONPONPONIN! I AM GOD!
Rikuhan se olikin yees.
Muistan et ne joskus veti jollain veneellä pitkin vesiä. Halusin semmotteen veneen. >:

Mutta nyt tämä lähtee uhmaamaan luonnonvoimia - pakkasta - ja kipitän kauppaan. >:o HOMEJUUSTO HERE I COME
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Helmi 2012, 14:09

45minuuttia! 45minuuttia! 45 minuuttia vielä tätä kamalaa koulua... Sitten.... Sitten... Olen vapaa!!!!!
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Helmi 2012, 14:24

Mäkin kohta \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 13 Helmi 2012, 14:24

To the freedom.

Täällä on taas ollut Aksun ja Crimin kokous, luin jotain homejuustosta, muttei niistä enempää.

Yeah! Kirja tulee kohta tulostimesta, minäkin olen matkalla kohti vapautta!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Helmi 2012, 14:40

Täällä on taas ollut Aksun ja Crimin kokous, luin jotain homejuustosta, muttei niistä enempää.

Esitin vaikka mitä syvällisiä kysymyksiä koko foorumille ja sä vaan bongaat tekstistä homejuustot >:

Minä olen matkalla kohti jääkaappia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Helmi 2012, 15:09

Yeah! Kirja tulee kohta tulostimesta, minäkin olen matkalla kohti vapautta!

Kirja? o3o MISTÄ OLEN JÄÄNYT PAITSI KERTOKAA!

Homejuustot sikseen, meitsi lähtee pian metsästään TUOREJUUSTOA ja onkiin chilitonnikalaa säilykepurkista!
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut