Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Helmi 2012, 23:17

pappis on juuri luonut minun mieheni. Ah. HYVÄSTI KAIKKI MÄYRÄ LÄKS NYT ANNAN MATKAAN <3

Great things happen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 13 Helmi 2012, 23:19

Ah. HYVÄSTI KAIKKI MÄYRÄ LÄKS NYT ANNAN MATKAAN <3

Ei oo kyl Mäyrästä hirveesti Annalle iloa :'''D Jätkä on niin apaattisen tylsää seuraa
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Helmi 2012, 23:39

Niihän te luulette. Kaivan lusikalla sen syövereistä yhden vitsin, kaksi halausta ja toisen munuaisen. Sekä ehkä vähän eilisiä taateleita.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Helmi 2012, 11:36

Hyvää ystävänpäivää pienet ja suuret, kaikenkarvaiset pelaajamme.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Helmi 2012, 11:48

Hyvää ystävänpäivää kaikille vaan meikäläisenkin puolesta \o/
Pelolla odottelen tässä sitä oppilas vyöryä, kaikkia niitä ketkä uhkasivat mua tulla halaamaan tänään x.x
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Helmi 2012, 12:55

Pistää närkästyyn noi "FOREVER ALONE PÄIVÄ YY" - päivitykset FBssä ihmisiltä, joilla nyt ei satu oleen seurustelukumppania. Ffs tää on ystävänpäivä, ei pelkästään seurustelukumppaninylistyspäivä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Helmi 2012, 13:32

Pistää närkästyyn noi "FOREVER ALONE PÄIVÄ YY" - päivitykset FBssä ihmisiltä, joilla nyt ei satu oleen seurustelukumppania. Ffs tää on ystävänpäivä, ei pelkästään seurustelukumppaninylistyspäivä.

Agree x.x

Voitin juuri pelkoni \o/ Soitin tuntemattomalle henkilölle selvittääkseni asioita. JESH! JEEEEEESH. Inhottaa kun on tää että iskee jumalaton ahdistus jos jollekin täytyisi soittaa, erityisesti jos kyseessä on juurikin tuntematon henkilö. Sitten alkaa kädet tärisemään ja ääni katkoilee ja siitä puhumisesta ei tule yksinkertaisesti yhtään mitään. MUTTA SELVISIN! OLEN ELOSSA! \o/
Ja työt jatkuu~
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 14 Helmi 2012, 13:58

Mulla on puhelinkammo. En tykkää soittaa, enkä vastata, vaikka olisi tuttu ihminenkin XD (osaksi kiitos puhelintyön) [Crim, pelaaaa]

Hyvää ystävänpäivää munkin puolesta.

Ja tosiaan, ei ystävänpäivän idea ole pelkästään parillisille ihmisille. Aina sitä olen ystävänpäivää viettänyt. Kavereita siinä pitää muistaa XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Helmi 2012, 14:10

Puhelimessapuhumisen kammo on aika yleinen. Toiset vaan jännittää sitä, toiset pelkää kuollakseen.
Hyvä jos äidilleni vastaan. ):
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 14 Helmi 2012, 15:20

Hyvää ystävänpäivää näin minunkin puolestani.
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 14 Helmi 2012, 15:34

Traffic lights are red, caterpillars are blue. This poem makes no sense. Peanut.

Hauskaa forever alone -päivää vaan, vaikka tää Suomen versio tosiaan taitaa yleisiin halauksiin painottua. Mullon pää kipiä. Jotkut tytöt olivat innostuneet cupcakeja tekemään, ihan syötäviä olivat vaikka suhteellisen makeita. Ja ruokala tarjoili laskiaispullaa, mikä on varmaan maailman vaikein ruoka syödä ilman että ottaa puoliskot erilleen kun se tursuttaa sen kermavaahtonsa kämmenelle aina kun yrittää puraista.
Huomenna on sentäs bileet. Ja kuulemma jotkin tanssiaistentapaiset, joista kukaan ei kuitenkaan tiedä mitään. Mutta baari on, ja torstaiaamuna täristään iloisesti.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Helmi 2012, 17:30

Hyvää ystävänpäivää minunkin puolestani :)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Helmi 2012, 18:23

Hahhah, juu hyvää ystävänpäivää tosiaan, forever alone indeed.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Helmi 2012, 19:42

Näin suomessa tosiaan ton forever alonen vois ottaa loukkauksena. Mie ainakin vedin herneen nenään kun yks hyvä nettituttu sitä toitotti FBssä ja menin huomauttamaan että heei täällä ystävä sinua muistaa ystävänpäivänä ja dkjfsdlkjsdf
Ystävänpäivä on perseestä, kaikki angstaa sillon tai on ihan ihQmulonkinmiäs/nainen. Ystäviä muistetaan 24/7, eikä vaan yhtenä päivänä vuodesta.

/rage rant runaway before i hit someone

En oo saanu kahvia. Oon kiukkunen
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Helmi 2012, 20:36

Moon samaa mieltä tosta forever alone -urputuksesta mitä muunmuassa facessakin on esiintyny ja olin sitä mieltä jo sillon kun luin Aksun tilapäivityksen aiemmin päivällä. Jos ystävänpäivää ajattelee siltä kantilta että se on vaan niiden päivä jotka seurustelee niin leikatkaa lettinne ja hankkikaa töitä... Ystäviä on kaikilla ja jos ei ole niin vika on omassa asenteessa.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna