Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Helmi 2012, 11:16

Eh, pajakahvit? (Tulee vaan mieleen kahvi, johon on lisätty kannabista)
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 16 Helmi 2012, 11:54

Minulle tulee mieleen vain kahvia pahvissa tai toisin päin.
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Helmi 2012, 12:38

Nyt on Nazgulit ja Frodo, Lumikki, Punahilkka, Helinä keiju, miss piggy, ninja, vilauttelija, tappaja klovni, mr Screamer, Cleopatra, Cruella De Vil, Zelda ja Link kera Toad, Lehmä ja monet muut tavattu. Karkkia on nii paljon että voisin sitä nyt muillekin jakaa ja naama niin huulipunassa, ettei mitään rajaa. Hieno show oli abeilla, pakko myöntää, MUTTA RUTKASTI KÖYHEMPI KUIN MEILLÄ OLI SILLON KUN OLI PENKKARIT LUKIOSSA! Yleisökään ei jaksanu olla oikein mukana jostain syystä.

Si pitäis perjantai iltaan jaksaa ootella että pääsis vanhoja katteleen \o/

MUTTA kellään muulla penkkari kokemuksia tältä päivältä? 8)
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Helmi 2012, 12:42

Pajakahvit = Pajalla juodut kahvit. As I have told.
Täällä mitään päihteitä vedetä ja vaikka vedettäis niin siitä ei pikku Agnoille netissä leijuta. Ylläpitäjän pitää kuulemma olla esimerkkinä pienemmille pelaajille, jos ne vaikka sattuu fanittamaan ylläpitäjää. Minkä näen täällä olevan harvinaisen epätodennäköistä. But anyway, ei näytetä nuorille huonoa mallia. Viinalla ei läträtä ja tupakkaa ei hehkuteta.
hih, hehkuteta.

CRIM COVER YOUR FACE! THE LIPSTICK IS COMING!
omonomonom ruokaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Helmi 2012, 12:58

CRIM COVER YOUR FACE! THE LIPSTICK IS COMING!

NOOOOOOOOOOOO~
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 16 Helmi 2012, 18:55

minä juuri mietin, että kehtaisiko sittenkään soittaa prikaattiin, että ottaisivatko tettiin? :3 Ois kuitenkin tuo armeija lähellä syräntä.. mutta mitä ne laittaisivat minut tekemään... siivoamaan vessan? Woohoo!! kuitenkin... ehkä soitan, ehkä en.
Templer

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Helmi 2012, 20:57

Tavallaan Suomi ei tee mitään puollustusjoukoillaan, koska jos joku hyökkää suomeen on sillä varmasti ylivoima muutenkin XD Plus kuka Suomeen haluaisi hyökätä?

En saanut sitä kerpeleen työtä vieläkään valmiiksi vaikka olin 2 ylimäärästä tuntia tekemässä sitä :(

Ja olen taas liian innostunut pelistä.

Olen myös niin väsynyt, että pääni on pelkkää höttöä silti haluaisi tehdä vaikka mitä.

Elämä on vaikeaa XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Demintty » 16 Helmi 2012, 21:01

Pajakahvit, tuli mieleen pajassa juodut kahvit, ja arvaus meni oikeaan :3
En ole koskaan ollut lähelläkään penkkareita, kyläkouluilla ei käy :(
Temp, soitat sinne ja sit heität siihen perään myöhemmin kysymyksen et mitä sun pitää siellä tehä, ja jos se on jotain surkeeta nii oot silleen:"Mitäh?!Ai siis sry ei tää ollukkaa se kauppa minne mun piti mennä, anteeks väärä numero.." ja näin on ongelma ratkaistu :D noeiei..
Kertoisko joku et näkyykö toi lumihiutale mulla tosa vai onko mun kone seko ku itellä ei ainakaan näy sitä :(
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Helmi 2012, 21:43

Niin joo koko penkkarit meni oikeastaan ohi kun oli tuo kurssi kklo 12.15-14.30 Näin kyllä mennessä bussista pari oransseihin rtikoihin pukeutunutta viikinkiä...
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Helmi 2012, 13:10

Kertoisko joku et näkyykö toi lumihiutale mulla tosa vai onko mun kone seko ku itellä ei ainakaan näy sitä :(

Eilen illalla näin sen, tänä aamuna en nähnyt sitä JA NYT TAAS NÄEN SEN! MAGIC!

Niin joo koko penkkarit meni oikeastaan ohi kun oli tuo kurssi kklo 12.15-14.30 Näin kyllä mennessä bussista pari oransseihin rtikoihin pukeutunutta viikinkiä...

Täälläki oli enemmän ja vähemmän tuota trikoo porukkaa kans, mutta että viikingit oransseissa trikoissa - kai ne trikoot oli sentään semmoset helkutan loistavat jotka haittaa silmiä kun niitä kattoo?
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Helmi 2012, 13:18

Tuli katottua pitkästä aikaa Alfred J. Kwakia ja pieni lapsi sisälläni nosti päätään. Ihan pakko hankkia ne kaikki joskus dvd:lle :)
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Helmi 2012, 17:33

Enpä päättänytkään soittaa sinne.. : D ehkä sitten ensivuonna, ku kaverikin olisi tulossa mukaan.
Ja minä en ota kantaa tähän asiaan, että Suomi ei pärjäis jos sota syttyis, taikka että kukaan ei halua Suomeen hyökätä.. mielipiteitähän nämä minusta ovat. Veteraanit voivat olla täysin erimieltä... mutta jaa. Otin silti pientä kantaa.
Templer

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Helmi 2012, 18:21

Täälläki oli enemmän ja vähemmän tuota trikoo porukkaa kans, mutta että viikingit oransseissa trikoissa - kai ne trikoot oli sentään semmoset helkutan loistavat jotka haittaa silmiä kun niitä kattoo?

Juuri sellaiset ja supersankarityyliin alushousut niiden päällä XD Niin ja niillä oli viitatkin. Mut viikinkikypärät päässä.

Ja mitä tohon puollustusjuttuun tulee niin mielipiteitähän täällä jaellaan, ei muuta.

Arvatkaa kuka on kipiä?
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Helmi 2012, 19:37

Alfred J. Kwak on ärsyttävä. *ärinää* Beatrix Potterin tarinat sensijaan rules. Ja se joka kehtaakin alottaa uuden tarinan tai keskustelun Ruohometsän kansasta/Watership Downista saa luvan painua kellariin ihan yksin, niistä ei enää puhuta. D:

Ja joo voitte säästää kännihehkutuksenne jos niitä on tullakseen, sillä aliarvostan suuresti kaikkia ihmisiä jotka kehtaa juottaa itsensä känniin ja sen jälkeen örveltää. Hauskaa voi pitää mehulasillisellakin. Jos ei, niin jotain on vinossa. =___o

Hyvää perjantai-iltaa kaikille. Menen tekemään riistapullia ja sen jälkeen taidan itkeä vielä vähän kolmannen Nälkäpelikirjan lopulle.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna