Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Helmi 2012, 15:59

Minä vahingossa koko Cryptin, onko tämä paha?

Ei.

Häh? Tuo on viimeinen kysymys tuolta UKK:n puolelta. Mitä tässä olisi tarkoitus olla?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Helmi 2012, 16:10

Mitä tässä olisi tarkoitus olla?

Welcome to the internet.
Hope you enjoy your stay. In the world of memes.

//

I Accidentally
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Helmi 2012, 16:20

Heheh, ovelaa

Hyhyhyh ! Katoin justiinsa ihan sikahyvän kauhuleffan, huhhuh. Pumppu jytää vieläkin, ja jostain syystä tuntuu että ois niskat jumissa O_o

hyi simpura. Oli kyllä mielenkiintonen leffa, ja ihme että uskalsin kattoa loppuun. Oisko jollakin ehdottaa nyt tasapainoksi jotain hyvää animaatiota ?
Tangled ja Quest for camelot tuli eilen katottua, mutta jos jotain muuta piirrettyä ois ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 19 Helmi 2012, 16:22

TIE CHEL DORADOON!!

Parasta antia Dreamworksiltä!!! Sen jälkeen kannattaa kattoa heti perään Keisarin uudet kuviot.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Helmi 2012, 16:26

Hyhyhyh ! Katoin justiinsa ihan sikahyvän kauhuleffan, huhhuh. Pumppu jytää vieläkin, ja jostain syystä tuntuu että ois niskat jumissa O_o

btw toivottavasti katoit korealaisen etkä amerikkalaista.
usa raping asian horror. always.
ja btw btw älä joo linkkaile mtn tonne elokuva osioon, ellei se ole youtubessa. Koska koskaan ei tiedä jos sivustolta hyppääkin virus toisen koneelle ku linkin avaa ja sitten linkittäjää vihataan. Tai si joku menee ja ilmiantaa TNFän asiattomana foorumina.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Helmi 2012, 16:39

Mooses Egyptin prinssikin on hyvä, ja kaikki mahdolliset Dreamworksin leffat!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Helmi 2012, 16:56

Thaimaalainen versio, ja en linkittele =D
Hoo ! Keisarin uusia kuvioita ei oo tullukkaan hetkeen kateltua. Hiidenpata on katottu ei niin kauanaikaa sitten, ja mitään mooses piirrettyjä en jaksa kattoa koska uskonnot saavat tällä hetkellä mun sapen kiehumaan suunnattomasti.
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 19 Helmi 2012, 20:01

minä en osaa lukea, mutta siis mikä olikaan tämän kauhuleffan nimi.. vai kerroitko sen jo.. vai jätitkö kertomatta?

eiku.. hmm.. juu. Ihan sama.. whatataa.

eiku nyt lopetan. Tämähän menee jo tyhmäksi.. eli jos kerroit sen nimen, voisitko vaikka toistaa, jos et niin voisitko kertoa. En yhäkään osaa lukea, että siis oliko tuossa äsken sen leffan nimi vai ei..
potkikaa vain persuuksille, jos häiritsen foorumin käyttöä tällä typeryydellä, mutta häivynkin tästä..
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Helmi 2012, 20:17

Aaahahaaa, uusi hahmoni on komea! Tietäkää se, KOMEA!
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 19 Helmi 2012, 20:39

Lotdow kirjoitti:Aaahahaaa, uusi hahmoni on komea! Tietäkää se, KOMEA!

Nyt on Lotdow'lla mennyt genetiivimuodot sekaisin. Se on MINUN hahmoni se, ettäs tiedät. Se, jonka saan valmiiksi joskus ensi syksynä tätä tahtia, mutta enivei.

Ja ARGH, Keisarin uudet kuviot! Saiskohan sen waretettua jostain, miullei ole kuin VHS:nä se...
On muuten hauska toiminto tämä kun klikkaa hiiren oikealla painikkeella jotain sanaa, valikko ehdottelee siihen enkunkielistä vastinetta. Nyt ollaan jännän äärellä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 19 Helmi 2012, 21:25

Haa keksin sen! Varokaa Crypt, saatte yhden uroon lisää XD
Hyrrr.... ei mulla muuta ollutkaan. *menee väsäämään hahmoa*

PS Sain suklaata ja mies voitti pelikoneesta 80e XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Helmi 2012, 21:37

Oh good.. >:D luokaa niitä miehiä, luokaa!!*hullunauru* Minä kun oon keksimässä täälä sellasta nättiä naista ;D noeiei, kunhan tulin sekoilemaan tänne, jatkakaa~

ainiin, en ite tajua mitään pelikoneista, mutta serkku voitti laivalla minun todistaessa 300 euroo..ja rahaa ei herunu mulle euroakaan >(
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Helmi 2012, 21:38

Oh nom nom, suklaarusinoita <3

Hihih, tänään on ollu hyvä päivä. Mites muilla otuksilla ?
Hoh, uusia uroksia grrauh !
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 19 Helmi 2012, 22:24

Johan tänne uroita pukkaa!!

Tungetaan kaikki Kallen Kapakkaan!! Millanenkohan seurakunta sinne tulis? :''D Ainakin yks freelance vakooja...
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut