Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 24 Helmi 2012, 23:11

Söin ennen purkaa kanssa kokoajan. Oikeasti. Joskus jopa nukahdin se suuhun ja aamulla heräsi purkka liimautuneena kitalakeen (ihmettelen etten ole tukehtunut yönaikana purkkaan). Sitten hampaat alko reistailee ja purkansyönti jäi. Nykyään syön välillä, mutta se on vähän hankalaa kun purukalusta on vajaavainen. Salmiakkipurkka <3
Ylva

ViestiKirjoittaja harlekiini » 25 Helmi 2012, 01:53

Hurrr, pureksiikaa te täällä vain purkkaanne, mie tulin juuri keikalta! Kerrankin kävi niin ettei tarvinnut odottaa alkua tuntikausia, vaan pojat aloittivat sillä minuutilla kun kerkesin lavan luokse. Ja oli aika mahti keikka, täytyy sanoa, kuten aina. Eli siis Reckless Lovea olin taas kerran katsomassa, tällä kertaa Tavastialla. Ja onnistuin keräämään koko sarjan, eli nyt on nimmarit joka mieheltä! Tosin koska en itse erityisemmin innostu ajatuksesta tunkea tyrkylle, passitin kaverini noutamaan nimmarit puolestani ja vältyin tönimisiltä. Onneksi sitä harvemmin esiintyykään, sen verran seurallista porukkaa bändin jäsenet että kiertelevät varsin pitkäänkin fanien joukossa juttelemassa. Pääsin vielä ihmisten aikaan pois, ja Hesan paikallisliikenne toimi sen verran sukkelaan ettei tarvinnut varrota bussia eikä junaa. Aika onnistunut reissu, pakko sanoa. Kaikki pamahti melkeinpä minuutilleen, kuitenkin niin ettei tullut kiire. Hohohoho.

Nyt särkee päätä. Arvatkaa muistinko ottaa buranan mukaan, vaikka linimentin muistin. Eäh.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Mohnake » 25 Helmi 2012, 14:50

Nyt on sitten selviydytty koulutusjaksosta ja heti maanantaina astutaan työpalvelukseen.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Helmi 2012, 20:04

Minä en ole koskaan ollut mikään bändin keikalla... :o ehkä vielä joskus.
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Helmi 2012, 20:47

Itse en halua millekään keikalle, se väenpaljous saa ahdistuneeksi olon. En käy enää edes koulun discoissa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 26 Helmi 2012, 20:55

Muistan kun olin kaverini kanssa pieniä, sitten meitä tönittiin jollaink eikalla ku siellä oli yläasteelaisia sun muita ja kun me oltiin 2 luokalla vasta. Lopulta vartiat tuli hakee meidät, ja pisti eturiviin, hyvät nähtävät oli 8)
Ja diskot kävi tylsiksi ku kaikki laittoi sinne ihan hirveenä meikkiä, ajatelkaa 2 luokkalaiset kaiken maailman kajaalit jne. sitten sinne tulivat pissistelemään o.O ite rupesin käyttää meikkiä joskus vitosella, ja sitäkin nyttenkin vaan vähän ripsaria..
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Helmi 2012, 21:15

Blah.. minulla ette kuulkaas ihmiset näe meikkiä vielä nykypäivänäkään. En vain tahdo tunkea naamaani pakkelia sun muuta.. se ei ole minä. :D

Ja sain vastattua Demintyn peliin <3 muhahaa ja ongelma tuli esiin: Fred on vanha mies. No ei vaineskaan.. kuhan vain tuollanen 150 vuotias! he. Olipa hauska juttu, ihan itseäkin naurattaa.. he he.
Templer

ViestiKirjoittaja Ylva » 26 Helmi 2012, 21:15

Metallikeikat <3 Keikoilla parhainta bändin lisäksi on se yhteishenki ja tunnelma. No ainakin niillä missä minä olen käynyt/käyn
Ylva

ViestiKirjoittaja Demintty » 26 Helmi 2012, 21:22

Mää koitin kerran meikkiä, sit näytin ihan oudolta ku ei ollu ripsaria, en haluais käyttää meikkiä, mutta muuten näytän nii oudolta, laitan sen takia vaan ihan vähän aina sitä..

Ja MItä?! nyt pitää mennä lukemaan ->
ps. ei se oo vanha, vain neljä vuotta ikäeroa ♥
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Helmi 2012, 21:23

Mäkin inhoan meikkiä. Hyvä me, Temp!

Ja tuosta hahmojen ikäjutusta en ole enää yhtään varma. Randy leikkii pehmoleluilla vaikka on 31 v. ja Lelacã syö ihmisiä jo 19 vuotiaana, Paderdor on about 4 ja omistaa enemmän tavraa kun on lailla sallittua :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 26 Helmi 2012, 21:35

Lotdow kirjoitti:Mäkin inhoan meikkiä. Hyvä me, Temp!

-Viimeisteli juuri oman meikkinsä- Mielipiteet saattavat muuttua..

Ikä on suhteellista.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 26 Helmi 2012, 21:35

En minäkään kuole jos ei ole meikkiä. En ole kouluaikoina käyttänyt juuri ollenkaan meikkiä (osaksi kyllä mutsin vika). Nykyään meikkaan silmät enemmän tai vähemmän aina kun jaksan. Meikkivoidetta käytän jos on tarvis peittämään punasia läikkiä ja silmämeikin pohjana.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Helmi 2012, 21:42

Meikkaaminen on kaunista sillon kun se tehdään oikein eikä yliampuvasti tilanteeseen nähden. Joskus yliampuvat meikit on myös nättejä, jos kyseessä on esim naamiaiset/cossit/jotkutmuut. Mut nää hemmetin tepu tikkurilan maalitaulut on kyl jotain, mitä vois uittaa samantien kylmässä järvessä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 26 Helmi 2012, 22:27

Kuukauden päästä laivalle katsomaan kahta Iranilaista artistia~ Kuuntelin niitä joskus, mutten ole fani. On kuitenkin kiva mennä niiden keikalle :)

Mä en tykkää meikata, vaikka joskus olen niinkin tehnyt. Jotkut meikkaukset sopii, kunhan meikkiä ei ole paljon jne, mutta olen kuitenkin aika ahdistunut jos minulla on meikkiä. Ja se voisi olla myös ulkopuolisille (jotka tietenkin tuntevat minut) hieman outoa, koska en ole käyttänyt meikkiä kuin joissakin tilaisuuksissa ja niissäkin sen verran että sitä on, mutta niin ettei sitä kuitenkaan ihan heti näe. Kerran yksi kaveri tosin meikkasi minut ja siitä tuli hyvää jälkeä. En kuitenkaan ole ajatellut lähiaikoina ruveta meikkaamaan.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Helmi 2012, 23:02

Mä rupan meikkaamaan vasta pakon ääressä, ripset on hyvät näinkin, siniset silmäpussit valmiiksi, jne. ei siis ole meikille tarvetta. Kyllähän ne, joilla on esim. aika vaaleat ripset voivat sitä ripsaria laittaa, kyllä se niille sopii. Ei siinä sitten mitään, mutta juurikin tämä, että on kolme kiloa meikkivoidetta naamassa ja ripsaria sellaiset kolme purkillista ja hiuslakkaa vähintään kuorma-autollinen, niin se on järjetöntä ja rumaa. Kiitos olen puhunut.

Täytyy kyllä sanoa, että on ihanat maisemat tuolta Levin päältä, kun näkee aina Ylläkselle asti. Love it.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut