Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2012, 12:24

Yhden aamut <3
Koska teitä on niin kiva kiusata.

Kolmena päivänä viikossa pajaa ja pajalle saa mennä sitten ko huvittaa. Ja mitä pajalla teen? Istun nojatuolissa juomassa kahvia ja piirtämässä. Revi siitä. Kiusaamista. HOH!
Haluaisin kyl yhä opiskelemaan/töihin. Mulle ku ei tuota mitään ongelmia herätä aamu kuudelta ja lähteä liikkeelle. Näin periaatteessa.

Nya nickissä ei oo mitään vikaa. Paitsi se että aina ko nään sen ni alkaa soimaan nyan cat päässä.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 06 Maalis 2012, 14:21, muokattu yhteensä 2 kertaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Maalis 2012, 12:27

Hah! Siinä pä se, mut ku tulee mieleen Nya nimestä kans joku kissa ja viaton pikkulapsi, enkä oo sellane... *Mutinaa ja etusormet yhes.*
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Maalis 2012, 12:34

Hassua, ei mulle vaan...

Haluan laulamaan karaokea!
Ylva

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Maalis 2012, 12:36

mulla tulee Nyasta mieleen aina tämäAzu♥
Harmi vaan et en löydä mistään kaupoista k-oneja enempää vaikka niitä ois pitäny tulla aikoja sitten lisää.. >(
Demintty

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Maalis 2012, 14:14

Hah! Mulla on niitä kaksi, loput olikin sitten tosi tylsiä.... Mulla on magoja yli seitkyt! Repikää siitä, mutta en mä ny ala millään lesoilee mun manga paljoudesta..
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2012, 14:23

Mangaa saa nykyään melko helposti kerättyä, joten en ihmettele vaikka jokaisella täällä olis oma manga kokoelma. Mutta ei se määrä vaan se laatu. Hienoimpiahan on nää keräilyharvinaisuudet/mangat joita ei suomesta meinaa löytää millään. Mut si ku ne löytääkin jostain divarin alelaarista ni voi sitä riemua. Nimimerkillä kokemusta on.

Nya nimestä kans joku kissa ja viaton pikkulapsi

Kissa. Aina kissa. Pörrönen pieni kissa. Mew.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Maalis 2012, 14:43

uskon.... Olen kalunnut monia kauppoja löytääkseni joitakin tosi kivoja mangoja.... Ah. Siitä tuli sitten sellanen kuukauden etsintä tuokio.

Eih! Mä en haluu kissaksi! *Näytti ällistyneen hämmentyneeltä.*
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Maalis 2012, 14:45

Kaikki mangat aina pilataan ku niistä tehään sit tv sarjoja, esim. vaikka tokyo mew mew.. :D
Mää sorruin katsomaan Danceroidia.. Määki haluan tuonne ._.
Nya vaihta avakseen kissan, epäs kun kissanpennuksi, animena :3
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Maalis 2012, 17:12

hmm mikähän se yks manga oli mitä luin ja tykkäsin.... harvemmin tykkään. joku rain tai toistepäin. No ja sit tietysti yks wold of warcraft trilogia jossa on lohari <3 ja yks mangakirja Death (sandmanin Death).

Voi ähvänä. Yritin tehdä ruokaa ja ihmettelen miksi ei valmistu... uuni on 100astetta liian kylmällä... douh. Ja mutsi hölötäti soitti kahteen kertaan tänään. Vitsi se ihminen jaksaa puhua. Ja kovaa. Varsinki ku iskä ei kuule kunnolla nii mutsi puhuu ihan jumalattoman kovaa.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2012, 17:21

No ja sit tietysti yks wold of warcraft trilogia jossa on lohari <3

World of warcraft - Sunwell trilogy. Aka Auringonkaivo. Se oli jännää lukea ja si pelailla samaan teemaan/tarinaan kuuluvia dunua.

Tarot cafe manga ftw.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Maalis 2012, 17:23

Olen lukenut.... Tässä tulee listani kaiken maailman mangoistani!! :
-Inuyasha
-Tokyo mew mew
-Death
-Helssing
-Rinne
-Chrono crusade
-Alice 19th
-kitchen princess
-K-one
-Hime
-Vampire Cross tai joku sellainen
-Chi´s sweet home
-Ja lista jatkuu äärettömiin.....

En aijo kyllä todellakaan vaihtaa kuvaani joksikin kissaksi! Oli minulla kerran se pikku puna pää kisu kuvana....
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Maalis 2012, 17:24

Joo just se Aksu XD

- - - - -

Aww
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Maalis 2012, 17:28

*Silmäilyä ja naurua* Mikä kuva! *Hymy hymy!* Kuinka soman näköinen heh!
Nya

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Maalis 2012, 17:32

*Juoksee karkuun* Apuaah!!!

*Kompastuu lattialla olevaan terkankirjaan ja kiroaa*
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut