Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Maalis 2012, 17:54

Mangojen suhteen pidän "suuren ja mahtavan" kokoelmani pienenä. Full metal alchemist mangat on ainoita mitä omistan, ja niistäkin puuttu osa, mutta kunhan olen rahoissani niin ostan puuttuvat.

Semmonen manga sarja on muuten ihan pirun hauska ku "my heavenly hockey club" Siinä on karuja juttuja ja naurut taattu, mutta sitä on vähän tympeä lukea ku niitä hahmoja ei meinaa erottaa toisistaan, imo niiten suunnitteluun ei olla panostettu mitenkään hirveen kauheesti.

---Ja siellä oli semmonen krokotiili opas---

Terkkari totes että mulla on lievä masennus, en tajuu miksi mutta nyt on vaan semmonen ei ongelmia fiilis. Tuntuu, jännältä.

Mites muiden ropettajien päivät on menny ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2012, 18:09

---Ja siellä oli semmonen krokotiili opas---

OPAS KROKOTIILI
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 06 Maalis 2012, 18:19

Ha, sivu 200 saavutettu. Turhaa juttelua tuntuu riittävän.

Hmh, mangaa..lueskelin sitä lukioaikana paljonkin, mutta törmättyäni Joanne Harrisin Riimut -kirjaan tempauduin takaisin vanhojen kunnon romaanien maailmaan. Hikaru no Go, Yotsuba& ja Kuroshitsuji ovat vielä kesken, ja ajattelin periaatteesta kerätä ainakin Kuron ja Hikan loppuun, niissä kun on ihan juonikin ja hyvä piirrosjälki, minkä lisäksi ne ovat Death Noten ohella ainoa manga josta olen kunnolla jaksanut kiinnostua. Muutenkin animangakiinnostukseni on ollut vähän on/offia. Katselen animea lähinnä silloin kun vapaa-aikaa tuntuu olevan (tai enemmänkin kun tekemättömiä kouluhommia tuntuu kertyvän). Koska ketään ei kiinnosta mun animangalistaukset, en listaa niitä.

Mun jäähdytintelineeni toimii <3 kone jaksaa pyörittää taas flasheja. Tänään ei ollut kuin yksi tunti kun aamun Basic Literary Studies peruttiin, ja huomenna ei ole mitään kun Asian Studies siirtyi torstaille. Håhåhåh.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Maalis 2012, 21:04

Kitty kirjoitti:Mangojen suhteen pidän "suuren ja mahtavan" kokoelmani pienenä.

Minä: Miksi hitossa kukaan keräilisi mangoja... D: En ymmärrä... Kuva Kunnes lamppu syttyi.

Holy 200. Oon kans huomannu että jotenkin ihmeen paljon syntyny tähän Pulinaan nopeammin keskustelua kuin siihen toiseen. Huhhuhhuh.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Maalis 2012, 22:10

Haluan olla osa tätä sivua.

Ei muuta.
Lotdow

ViestiKirjoittaja awkward » 06 Maalis 2012, 22:12

Mie oon yläasteella ollu kova lukee mangaa, mutta nykyää en pahemmi lue, joskus saattaa tulla joku semmonen luettua, mikkä ollu lemppareita sillo yläasteella.
Itteä ärsyttää ku usein luullaa hirveeks manga/anime-friikiks ku piirrustustyyli sattunu jäämää sen tyyliseks, sitä ei oo nii kovinkaa helppo saa'a muokattua pois. :/
awkward

ViestiKirjoittaja Pappis » 06 Maalis 2012, 22:22

Heipadoupa taas.

awkward kirjoitti:Mie oon yläasteella ollu kova lukee mangaa, mutta nykyää en pahemmi lue, joskus saattaa tulla joku semmonen luettua, mikkä ollu lemppareita sillo yläasteella.
Itteä ärsyttää ku usein luullaa hirveeks manga/anime-friikiks ku piirrustustyyli sattunu jäämää sen tyyliseks, sitä ei oo nii kovinkaa helppo saa'a muokattua pois. :/

Agreed. Ite alotin tasan vuos sitten manga-tyylistä pääsemisen ja nyt viimein alkaa näkyy jo jotain tuloksia.
Mutta, jos haluaa päästä pois manga-tyylistä, suosittelen, että alkaa piirtämään kunnollisia neniä vaivaisen viivan sijaan, yrittää piirtää erimuotoisia kasvoja ja kiinnittää huomiota silmien kokoon. Itse aloin kiinnittämään näihin asioihin huomiota ja kyllä pikku hiljaa alkaa tyyli näyttää paremmalta : D Mangan vaikutukset erottaa kuulemma yhä, mutta niistä pääsee ajanmyötä.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2012, 22:26

Mangoja. Mangoja kaikkialla. Syökää ne.

Haluun pelaan mass effect kolmosta. Koska tämä. Ostakaa joku mulle se. Nyt >:o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Maalis 2012, 23:07

Ei saa pelata mitään maailanloppu-pelejä, tulee pikku-Lottoweille pahamieli :<
Menen lukemaan Taru Sormusten herraa, ehkä saan sen tällä kertaa alle uodessa luettua.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Maalis 2012, 23:13

Ragnarök! \m/
Ylva

ViestiKirjoittaja Frett » 07 Maalis 2012, 09:22

Aksutar kirjoitti:Haluun pelaan mass effect kolmosta. Koska tämä. Ostakaa joku mulle se. Nyt >:o

Sori, ei onnistu. Kaikki rahat menee Mass Effect 3 Collectors Editioniin~~

Ja itsekkin keräilen mangaa, tai ainakin keräilin aikaisemmin. Nykyisin haluaisin päästä niistä eroon, mutta kukaan ei halua ostaa (Bleachia ja Narutoa)
Frett

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 07 Maalis 2012, 12:01

Minäkin haluan olla osa tätä sivua~ :)
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Ylva » 07 Maalis 2012, 12:19

Innostuin piirtämään kuvia joita olen luvannu ja aaarrgghh olen liian suuruudenhullu...Jalan asento ei näytä samalta ku mallissa mutta en tiedä mikä siinä mättää. Turhauttavaa.
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Maalis 2012, 16:05

Aksutar kirjoitti:tämä
oli ihan loistava, kuolen :D TOBY TURNER, MARRY ME!

Huomenna synttärit. Hihihihihihihihihihihihihihihi. :3
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 07 Maalis 2012, 17:07

OKei olen hukannut ainakin yhden pelin... Agna eikö meillä ollu peli? Mihin... hmmm
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut