Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Maalis 2012, 18:19

Voi vitsi, jäystin purkkaa joka on sitä uutta jäätävää juttua, sitten tajusin et migreeni alkaa tulla, heitän purkan pois, vedän kitaan lääkkeet kera veden, joka on mielettömän kylmää sen purkan takia. En sitten yhtään jäätyny.. JA hyvä ku nyt näen migreenin takia mitä kirjotan tähän..
Toi traileri vieläpä sitten, helkkari meni puolivälissä hermot niitten äänien kaa jotka ns. laulo siinä... pelastakaa mut ._.
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Maalis 2012, 18:46

Demi, jos on migreeni - tai pää kipee ylipäätänsä - ni viimenen asia mikä mulle tulis mieleen on tulla koneelle istumaan ja tuijottamaan näyttöä. Saatika sitten kuuntelemaan "ärsyttäviä" trailerimainoksia. Kone kii ja lepäämään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Maalis 2012, 19:49

Agree with Aksu, tosin mulla ei oo koskaan kaiketi ollu migreeniä, mutta normi päänsärynkään kanssa ei oikeen tee mieli koneella istua.

Huhhahhei, miten niin väsyttää, nukuin justiinsa 3½ tuntia päikkäreitä.

Ei millään jaksais vastailla ropeihin, kai se on ilmoteltava kohta taas poissaolo ilmotuksiin ettei vastaa. Ja heti kun sen on tehny niin kadonnut inspiraatio iskee takaisin ja vastaan kaikkiin peleihin.

Eli jos löydätte Kittyn inspiraation niin sanokaa sille että tulee kotiin, omistajalla on kova ikävä omaa pikku taide kipinää.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Maalis 2012, 20:21

Ylva kirjoitti:OKei olen hukannut ainakin yhden pelin... Agna eikö meillä ollu peli? Mihin... hmmm

Joo me suunniteltiin Ylva vs. Eugene peliä yhessä välissä, mutta sulla oli silloin jotain töitä niin sovittiin että lykätään sitä jonkunaikaa että saat hommas tehtyä. (:

Hermot Tobuscuksen äänien kanssa? Mitä silmäni näkevätkään? Audience!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Maalis 2012, 20:45

Olen kyllä samaa mieltä, mutta elossa vielä ollaan, söin lääkkeet ja katoin tv:tä, kyllä hoitu :D
Ite kävin kerran oulussa magneettikuvauksissa, sitten saatiin parin viikon kuluttua tulokset. Siinä kirjeessa sanottiin vaan että tavallinen löydös. No kyllä loppujen lopuksi sen kidutuksen takaa löytyi jotain hyvääkin; tiedän että mulla on aivot, mua on turha enään tulla sanomaan aivottomaksi. :p

Jaa no mitäs muuta jännää täälä puhutaan..Ei mitään, vain niin, menen tästä tv luokse, oma jätti rakkaani♥

Ai niin joo, pitäskö mun mennä kasvohierontaan? Se auttaa kuulemma migreenin kanssa..
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Maalis 2012, 21:21

Jaa no mitäs muuta jännää täälä puhutaan..Ei mitään, vain niin, menen tästä tv luokse, oma jätti rakkaani♥

Onhan täällä vaikka mitä jäännää. Ton vois ottaa loukkauksenakin, toiset yrittää keskustelua pitää yllä tavalla tai toisella ja si joku tulee toteen ettei täällä mitään jännää puhuta >:

Ai niin joo, pitäskö mun mennä kasvohierontaan? Se auttaa kuulemma migreenin kanssa..

Jos se auttaa niin mikä ettei.

Hermot Tobuscuksen äänien kanssa? Mitä silmäni näkevätkään?

HOW DARE THEY?!

Oh lol, koira ulvoo kuuta takapihalla. Sisäinen susi on herännyt. Pitäiskö liittyä sen seuraan?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja awkward » 07 Maalis 2012, 21:31

Tuli tuosta koiran ulvonnasta mieleen, sisko pössi opetti sen koiran ulvoon -_-'

Ottanu nimittäi tässä kuukaus sitte koiran, pentu viel on. Kumminki sisko matki ulvomista pari kertaa ja kappas koira alko ulvoon....
Naapurin mummo tykkää, ku pahasti taikauskonen ja uskoo koiran ulvomisen merkkaavan kuolemaa... Tosin meän vanha koira ulvo just kuolemaa. Yleensä päivää-paria ennen ulvo ku joku naapuristosta kupsahti, samoin ulvo jos ruumiita oli jossaki. Esim. sillo ku en ollu viel itte ees syntyny ja isoisoisä kuoli (pari vuotta ennen ku mie synnyin siis, eli jotai -91). Se oli talvi sillo ja ruumista säilytettii ulkosaunassa, nii meän koira istu koppinsa katolla ja vahtas sitä ulkosaunaa ja ulvo menemää... Pelottava koira.
awkward

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Maalis 2012, 21:49

Aksu, niinhän sen voi mutta älkää toki ottako, en minä sitä pahalla tarkoittanut, kirjoittelin menemään vaan jotain mitä päästä tuli :D

Meiän koirat ei oo vissiin koskaan ulvonu. Penuna ne kyllä osas ulvoa ku jotain nokkahuilia tai huuliharppua soitti, mutta ne on menettäny taidon. Nykyään ku äiskäki soittaa esim poikkihuilua tai klarinettiä huviksi, niin ne vaan menee leikkipäälle ja tulee haukkuu siihen viereen :<

Pitäiskö liittyä sen seuraan?

Sinne vaan istut koiran viereen ja perustat kuoron.
Muuta mulla ei ollu sillä simpsonit jatkuu~
Demintty

ViestiKirjoittaja awkward » 07 Maalis 2012, 22:06

Aksu oliks tietonen että sulla on lounatuulesta ja winistä kuva deviantart:ssa :'D Etin nimittäi että löyänkö omia tunnuksia sieltä (winin nimellä hain kuvia)
tuli tämmönen esiin sieltä : http://ookamiyme.deviantart.com/art/Lounatuuli-Wini-77183807

edit// ja sitä kautta sitten vanhan tunnuksenki löysin XD voi vitsi että oon ollu näköjää oikee lahjakas piirtäjä vuonna pottu ja nakki :'D
awkward

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Maalis 2012, 23:32

Juu, olen tietoinen tuosta kuvasta. tosin se on scrapseissa syystäkin. Lilla lounatuuli is lilla.
Aah. Muistan vielä jopa ton pelitilanteen mihin se kuva liitty.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Maalis 2012, 12:18

ja arvatkaas mitä: I'm here again! >D lomalla oli vähän menoa, joten en päässyt koneelle laisinkaan ja jouduin laiminlyömään ropekaverini, jotka odottelivat turhaan vastaustani. >:

mutta niin.. on se kyllä kun foorumille on ilmestynyt jo tuollainen "hahmojen hyväksyjä" osio ja uusia tyyppejäkin näyttää täällä olevan, joten ehkä palaan pikku hiljaa rutiiniin ja vastailen ihisille ottaen selvää, mitä täällä on tapahtunut 8D
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Maalis 2012, 12:24

wb, Temp.

AHHAHA yö kahdestatoista asti et joku kävis sanoon tänne jtn että voin si sanoa

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ AGNA!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 08 Maalis 2012, 12:25

Hyvää syntymäpäivää Agnalle minunkin puolesta! :)
Viimeksi muokannut Demintty päivämäärä 08 Maalis 2012, 12:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Maalis 2012, 12:44

Aivan! Hyvää syntymäpäivää minunkin puolestani! (::
Templer

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 08 Maalis 2012, 13:57

Hyvää syntymäpäivää Agnalle! :))
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut