Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Maalis 2012, 18:00

AHAHAHAH ! Hyvä Mahtavasoosi <3 Minä taas nukuin yöni lattialla. Valuin puolivahingossa lattialle kera peiton ja tyynyn, sitte mietin että pitäis nousta takas sänkyyn, mutten jaksanut. Hyvin siinä sai nukuttua.
Äiti vaan vähän ihmetteli aamulla mun lattialla nukkumis ilmiötä.

Kokeet on ihan pyllystä, en tykkää kokeista.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotus » 13 Maalis 2012, 18:11

Hohoo. Kun saat harlekiini yhden kokeistani tehtyä, niin pestaan sinut samantien orjakseni, joka lukee läksyni ja tekee kaikki kokeet >:D
Ja oli muuten erittäin kauniisti tehty tuo kolkkaus. Onnittelen :D

Yak... Kokeita.
Lotus

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 18:20

Niinpä niin... Harlekiini parka.... ^.^

Minäkin teen tuota useasti aamuisin. Sänkyni on ihanasti sellaisen katon alla, joka loivenee alas päin, sitten kun herään aamuisin ja olen nukkunut pommiin, nousin niin nopeasti ja pää kolahtaa ihanasti kattoon. Niin että näyttäisi kimpoavan siitä.. HeH! ihanat aamu herätykset.

Joku saa tehdä mun hissan esseen huomenna!! =_=
Nya

ViestiKirjoittaja harlekiini » 13 Maalis 2012, 19:05

Ette naura minulle siellä.

Unohdin tänään sattumoisin mennä toiselle tunnille (kattokaa ny, sain varmaan aivotärähdyksen (taas) ja kohta kuolen!). Eipä sillä loppuviimein niin väliksi, pelkkä linjatunti kyseessä ja vihaan sitä opettajaa. Ja se meitä. Ei se ainakaan nimiä jaksa muistaa, vaikka ollaan sen ainut ryhmä ja meiton parhaimmillaankin seittemän. Mua se sanoo vieläkin Pasiksi, koska Bastian on liian vaikea muistaa, ja kaverini Ruut on Ruth. Ja näkisittepä sen eukon monisteet! Ollaan saatu monet naurut sen kirjoitusvirheille, joiden laajuutta ei aina ymmärrä Erkkikään. Esimerksiksi jollain kurssilla käsiteltiin mayoja, ja keskellä mayoista kertovaa monistenivaskaa oli väliotsikko "taivaankappaleiden jumalat tähän". Mmmmitä. Paras oli kuitenkin samassa monisteessa esiintyvä Milky Wayn (Linnunrata) käännös: maitopolku.
Maitopolku?!

Ymmärtänette miksi en pistä ollenkaan pahakseni ettei tarvinnut nähdä sitä naisihmistä tänään. Ainoa syy, miksi sitä ei ole erotettu, on se, että se on ainoa henkilö virkaansa.

Ja multon suklaat ja cokikset lopussa. Curses. Ja on vasta tiistai.

Kaikesta huolimatta olen kuitenkin aika positiivisella tuulella.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 19:10

Oikein mukava kuula! Minäkin olen oikein hyvällä tuulella, vaikka huomanna on kokeet ja muuta. :) Nyt vain panikoin täällä saanko edes kolme ysiä kassaan....
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 13 Maalis 2012, 19:10

Ette naura minulle siellä

Ahahaahahahaa!

Ei mul muuta.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 19:14

*Tuijottaa Ventusta ja läiskäsee itseään naamaan.*

Ai niin!! Mulla on ensi viikon tiistaina synttärit ja vietän niitä tänä perjantaina kavereitten kanssa Pizza raxissa!! XD Toivotaan vaan et äiti päästää ne sit yöks meille :P

*Naurua. tarkoitettu Harlekiinille. Yhtyy Ventuksen nauruun*

Ugh! Nya on puhunut! XP
Nya

ViestiKirjoittaja Lotus » 13 Maalis 2012, 19:15

Kiva kuulla, että porukat on hyvällä tuulella.. Minä se stressaan huomisia kokeita, mutta kone rentouttaa.. Hehee. Onkos Nya lukenut paljon hissaa?
Lotus

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 19:18

Käytin kokeisiin lukuun noin 3h. revi siitä! XD

No joo en muista mitään siks tein apu keinoja... heh.
Nya

ViestiKirjoittaja Lotus » 13 Maalis 2012, 19:27

Apukeinoja on yhdyssana. Sori, olen natsi tänään. Mutta apukeinoja.. >:D
Lotus

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 19:28

miten vaan =.=
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 13 Maalis 2012, 19:44

Hehehe :DD Nyan uus nimi on hassu :3 Chi = mitä
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 13 Maalis 2012, 19:48

Anteeksi Nyalle, tai siis chille, tulee vaan mieleen aivastus ja siitä sitten räkäklöntti, niin natsaava nimi kyllä :D:D

Nyt on päässä shokkivärit pinkkiä kaks raitaa, violettiä kaks raitaa ja sinistä kaks raitaa, lisäksi vielä dippi värjäykset sillä samalla violetilla :3 Sitten muotoiltiin vielä saksilla ja kammalla uudet hiukset =) Ja vähän alle kolmetuntia kesti laittaimsessa mut nyt on hienot!
edit/: tuli tuosta mahtavasoosin jutusta et se löi päänsä seinään-tai jotain- mieleen että kerran koitin heittää purkan roskikseen-siis pimeässä-, aamulla tuli huomattua että se sama purkka oli kiinni lämpimässä patterissa :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 20:13

Pitäiskö mun vaihtaa se? Chi on japania ja tarkottaa Verta. Doku tarkoittaa taas myrkkyä.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Maalis 2012, 20:44

Muutit mikskä tahansa, muista ilmottaa si siitä poissaolo töpössäs...
Ettei kohta oo taas kymmenen tuhatta eri ihmistä kyselemässä multa mesessä "Kuka toi Chi on O__o"
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut