Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja harlekiini » 15 Maalis 2012, 18:02

[RAGE]
Onnea vaan kokeensa läpäisijöille, mie näytän reputtavani omani taas kerran. Sainpa tässä juuri tietää, että Jyväskylän pääsykoekirja on vaihtunut ja olen koko kevään lukenut väärää kirjaa! Eikä uusi kirja maksa kuin sen 80. Sanonko mikä kiitti vaan kovasti! Sattumoisin Tamperekin oli uudistanut koko opintopaskansa ettei vanhasta kirjastani ole käytännössä enää kuin sytykkeeksi! Terve vaan, Harlekiini, jäipäs yliopisto-opinnot taas kerran vuodelta väliin. En yleensä hermostu kovin paljosta, mutta raha-asioihin ja opintoihin liittyvät ongelmat tuppaavat ragettamaan sitäkin ankarammin. Koska vanhalla pääsykoekirjallani en tee mitään ja joudun nyt ostamaan uuden, on tiedossa sellainen iloinen 130 mentävä reikä lompakossa.

Ja jotenkin mielialaa ei yhtään piristä se, että läppärin hiiri lagailee ja klikkailee itsekseen. Yritä nyt tässä sitten.
[/RAGE]

Tulipas kulutettua cokista tällä viikolla, ostin juuri toisen puolitoistalitraiseni ja aiemmin viikolla meni 1,5 l. Jospa saisin tästä tarpeeksi kofeiinia tehdäkseni jotain. Vaikka niinhän mie aina sanon.

//Hetkinen. Vaikuttaisikin siltä, että tulen sittenkin säästämään rahaa -ainakin teoriassa. Uusi pääsykoemateriaalini kun näyttääkin olevan ainoastaan netissä. Siitäpä sitten vain tulostelemaan yli 300 sivua. Jeejee.
Viimeksi muokannut harlekiini päivämäärä 15 Maalis 2012, 18:08, muokattu yhteensä 1 kerran
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Maalis 2012, 18:07

Ei hajuakaan mitä täällä puhutaan ja olen liian laiska lukemaan nyt mitään mitä täällä puhutaan.

Mutta! Koska minulla ei nyt ole muuta uhria kuin te ihanaiset anonyymit herkkupalani niin sanoisi:

Voi elämä ja sen karvainen takapuoli! Onnistuin sitten polttamaan _spagetit_ pohjaan kun niitä oli liikaa ja kaikki meni pieleen. Toisinsanoen, ainoassa sopivan kokosessa kattilassamme on pohjalla kerros palanutta mönjää, joka ei lähde irti ja unohdin tänään ostaa karhunkielen, joka on viimeinen toivoni. Miten voi ollakaan niin aivoton! (ruuanlaitto ei todellakaan ole vahvimpia puoliani. Makaroonia ja ranskalaisia, ne pystyn tekemään turvallisesti...yleensä. Kaikki muu menee aina jotenkin pieleen)

Olen puhunut, kiitos.

EDIT: Nya: Ei mitään hätää :)

EDITEDIT: Rakastan panssarikarhuja
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 16 Maalis 2012, 13:03

Vastoin Ylvan tahtoa. *Panikointia. Häti häti!*

Sain matikan kokeesta 8 1/2! jes jonkinlainen pikku nousu... Heh.
Eeiiih! Alkaa kamalin jakso ikinä! Kolmepäivää neljään... Yhyy..
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Maalis 2012, 13:14

Voi harlekiini :c *halaus*

Meidän perhe pääsee VIHDOIN normaaliin päivärytmiin kun espanjalaiset poistuivat takaisin koteihinsa. Itkuhan siinä eilen tuli kun juostiin aamulla junan vieressä ja periaatteessa nähtiin joitakin heitä viimeistä kertaa. Osa kyllä ilmoitti jo tulevansa kesällä takaisin :) Onpahan silloin vähän nätimmät kelit ainakin toivonmukaan niin ei tarvi esitellä harmaata Suomea.

Nyt yritän jälleen terästäytyä pelien suhteen, tosin tiistaina ruotsinkokeet ja ne vaativat jonkunverran lukemista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja awkward » 17 Maalis 2012, 17:08

Mieki poistuin pitkästä aikaa pihasta muunko kauppareissun tai koulun takia. Nimittäi pääsin pitkästä aikaa kuvaamaan, oli nimittäi tuommoset pikkuset paikalliset ravit, jonne pysty ilmottaa hevosiaki jokka ei oo koelähtöä päässy läpi.
Ei kai siinä tunnissa tuli sitte kamera melkeempä täytee kerättyä kuvia. :3
awkward

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Maalis 2012, 17:15

Noh sinullahan lykösti. Minä taidan tulla täällä kipeeks, ku nuhaa ja kurku on ihaa kipee, eilen mun ääniki meni ihan tönköksi sössöttämiseksi.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Maalis 2012, 17:57

Olen palannut eeppiseltä seikkailultani Kirkwallista ja totean, että voisin mennä takaisin. Ennen kuin ketään suututan.
Tai sitten vois olla reipas ja vastailla. Who knows.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 17 Maalis 2012, 19:42

Joo no me pistettiinkin Ventuksen kanssa tuo Nya ulos riehumaan, kun oli sen synttäritkin... Onnistuin naurattamaan siltä äänen käheäksi >:D
Lotus

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Maalis 2012, 20:02

Minulla on sarvet! =_= ilme

Eih! Saan siitä puhelusta yöllä painajaisia! Oikeasti, seuraavan kerran kun päätät seota, niin älä naurata mua kuoliaaksi, kiitos.
Nya

ViestiKirjoittaja Lotus » 17 Maalis 2012, 20:03

Jos yrittäisit olla nauramatta? *3*
Lotus

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Maalis 2012, 20:18

Jaa sitä voisi ihan hyvin kokeilla. ^_-

Luuletko ettei sulle voi olla nauramatta? Olet ihan pöhkö!!
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Maalis 2012, 21:33

Tai sitten vois olla reipas ja vastailla.

That's what we all wish to be, mutta toisaalta vois vaan chillaa.

Uhhuh, sain tänään syötyä leivän, eikä se tullut ulos ! Sitä tietää olevansa voitonpuolella ku voi kuumehourissa syödä jotain.
Kaikkia varmasti kiinnostaa. Mut ei se mitään.

Mitä murmelit ? Oonko ainoa onnekas joka on onnistunu saamaan jonku kuumetaudin, vai sairasteleeko tällähetkellä muutkin ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Maalis 2012, 21:44

Voi Kitty. Minä kouristelen täällä kurkku kipeänä ja kamalat kasat nenäliinoja vieressä. Niiskutan ihan kokoajan, mutta se on menny paremmaksi kyl iltaan/yöhön päin, että ääneni on lähes tavallinen, paitsi että mä örisen tätä nykyää tällä ihanalla äänellä.

Edit: Mitenköhän Crimillä menee? Tietääks kukaa?
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Maalis 2012, 20:37

En tiedä Crimistä mutta toivottavasti parempaan päin, eiköhän hän meille sitten ilmoittele kun on saanut tilanteensa pois alta joko hyvässä tai pahassa. Mutta toivotaan Crimsonille jaksamisia :[

Edessä ruotsinkokeet. Painun lukemaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 18 Maalis 2012, 20:58

Voi miten ihanaa että sain istua jtn 15-20 min metrossa ja vielä pitää junassakin jtn 20 min istua että pääsee Vantaalle ja siitä vielä jtn 17 min bussilla kotiin.. Joo ilman autoa on todella mukavaa matkustaa~
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut