Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Maalis 2012, 09:50

Huomenta kaikille.

Olen iloinen, vanhemmat siirtelee kelloja ja minä pyöritän peukaloita ja syön karkkia. Näin tämä nykynuoriso elää, kyllä ovat ajat muuttuneet.

Piirsin ruman kanan. (Todella, oli pakko saada ilmaista sekin tässä viestissä)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lotus » 25 Maalis 2012, 10:04

Olen iloinen, vanhemmat siirtelee kelloja ja minä pyöritän peukaloita ja syön karkkia. Näin tämä nykynuoriso elää, kyllä ovat ajat muuttuneet.

Vanhemmat... Luulin heränneeni yhdeksältä, mutta kello olikin kymmenen... Voieh.
Lotus

ViestiKirjoittaja Nya » 25 Maalis 2012, 10:08

Kelloja eilen yöllä siirrettiin, mut jotkut jäi ilman sitä niin ku kattoo johonkin paikaan näkee eri kellon ajan ja sit ku kääntää päätä niin taas eri kelonaika. Sit lopulta on ihan pihalla mikä kellon aika on :D

Huomenta kaikille!!
Nya

ViestiKirjoittaja Pappis » 25 Maalis 2012, 10:40

Lotdow kirjoitti:Näin tämä nykynuoriso elää, kyllä ovat ajat muuttuneet.

No pun intented.
Jotenkin toi Lotdown kommentti oli tän aamun paras vitsi. Ääneen nauroin.

Itekin valvoin AIKAISIN TÄNÄ AAMUNA melkeen sinne kello kolmeen, mutta varmaa just minuutti ennen siirtoa Uni Jukka tuli ahdistelemaan mun mieltä.

Piirsin seitsemän asetta, enkä halua tehdä sitä enää koskaan.
Pappis

ViestiKirjoittaja Nya » 25 Maalis 2012, 11:04

Sain juuri koneella Antoinen silmät valmiiksi ja hiuksia hieman, nyt tuntuu siltä etten tahdo jatkaa.... ÄÄÄhhh!!! En millään saa sitä valmiiksi, ehkä kuukaudessa.... *Nyyh*

Aseiden piirtäminen on väsyttävää, en osaa edes piirtää miekkaa oikein ^_-
Nya

ViestiKirjoittaja Pappis » 25 Maalis 2012, 11:19

Mulla on joku ihme juttu, että, kun mä alotan jonkun työn ja saan skannattuu sen koneelle väritystä varten, mun on pakko sitten saada se kerralla valmiiksi. Tämän piirteen takia tuhlasin eilen 12 tuntia yhteen kuvaaN :P Jossa sitten oli ne aseet.

Miekat on helppoja piirtää, mutta kun puhutaan ASEISTA, kivääreistä, singoista, käsiaseista, kranaatinheittimistä(no, se oli kyl helppo) ja niin edelleen, niin voi -SUS! Sitä lähdekuvien määrää.....
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Maalis 2012, 11:42

Kelloja siirretty.. Tai no, kaks tärkeintä kelloa, kone ja kännykkä. Loput ehtii myöhemminkin.

Koirani on oppinut trollaamaan. Pihalla juoksunarussa käy haukkumassa oven takana et "tulisin sisään D8" ja si ku menee sitä hakeen ni se lähtee häntä vispaten pois päin "EMPÄS TUUKAAN >8D"
Ja taas se haukkuu siellä.

Everybody run, the homecoming queen's got a gun

// edit

HYI HEMMETTI. THIS DDDDDD'8
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Maalis 2012, 12:40

=:O
SHE'S REAL !?
yhyhyh, hyi tuo Aksun linkki.

Bläääääf olipa kiva ku antibiooteista tuli allerginen reaktio. Homma on jo hallussa mutta tosi kivaa kun eilen olin jokapuolelta semmosen kutiavan nokkosihottuman peitossa, ja nyt tänään aamulla sitä oli naamassa ja jaloissa, nyt se on sitte liikkunu alaselkään ja rintakehään.

Ja täällä sato taas yön aikana lisää lunta. Kiva, mutta luottakaamme vanhan kansan sanontaan "Uusilumi on vanhan surma"
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Maalis 2012, 13:11

Luulin herääväni kuudelta. Odotin että kellon viisarit siirtyvät yhdeksään jotta voisin mennä katsomaan tv ohjelmaa joka alkoi klo 9, mutta sitten kello olikin jo kymmenen kun menin ja avasin tv D:

Niin ja tipuin jälleen mun sängystä lattialle ku olin sieltä tulosa alas unen pöpperöisenä. Älkää ikinä ostako parvesänkyä ja ahdatko sitä kohtaa missä parvesängyn portaat on, niin sitä älkää ahdatko täyteen, muuten joudutte joko siivomaan tavarat siitä edestä, tai sitten kiipeemään aina sängyn päästä sinne ylös ._.

Koirani on oppinut trollaamaan. Pihalla juoksunarussa käy haukkumassa oven takana et "tulisin sisään D8" ja si ku menee sitä hakeen ni se lähtee häntä vispaten pois päin "EMPÄS TUUKAAN >8D"

Neba tekee just tuota samaa mulle, sit ku muut menee hakemaan sitä niin se tulee aina niin ilosesti sisään mutta ku minä meen niin ei D:

Onko mörkö muutes poika vai tyttö? kertokaa minulle.
Demintty

ViestiKirjoittaja Pappis » 25 Maalis 2012, 13:13

Mörkö on nainen.

Kuulemma Mörkö oli aikoinaan tyttö, joka oli rakastunut Muumipeikkoon. Tyttö kerto Muumipeikolle tunteistaan, mutta, kun ei saanut vastakaikua, hänestä tuli Mörkö. Kuulemma.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Maalis 2012, 15:16

Kuulemma Mörkö oli aikoinaan tyttö, joka oli rakastunut Muumipeikkoon. Tyttö kerto Muumipeikolle tunteistaan, mutta, kun ei saanut vastakaikua, hänestä tuli Mörkö. Kuulemma.

Kyseenalaistan tämän tiedon, sillä mörköhän esiintyy jo muumipapan muistelmissa... Eli mörkö oli olemassa jo ennen muumipeikkoa >:o
Mutta oliko kyseessä muumipeikko vai muumi aka muumipappa?

Muuttokuormaa alettu pakkaamaan. Kiva si sinne ylimpään kerrokseen roudata painavia kalusteita ku hissiin mahtuu just ja just kaks ihmistä seisomaan. Oh well. Kuka tulee muuttoavuks?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 25 Maalis 2012, 15:22

Aksutar kirjoitti:

Kyseenalaistan tämän tiedon, sillä mörköhän esiintyy jo muumipapan muistelmissa... Eli mörkö oli olemassa jo ennen muumipeikkoa >:o
Mutta oliko kyseessä muumipeikko vai muumi aka muumipappa?

Yhden Muumi-kirjan mukaan Mörkö on Piisamirotan Taikurin hattuun heitetyt tekohampaat.

Muumisarjakuvien mukaan Mörkö on ötökkä, jonka päälle kaadettiin sitä Nipsun ihme taikajuomaa, joka erään kilpikonnan mukaan oli "MAINIOTA AINETTA"
Pappis

ViestiKirjoittaja Pappis » 25 Maalis 2012, 15:27

Mun idoli.

When I grow up I want to be just like him!
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Maalis 2012, 15:49

Se kilpikonna vaikutti känniseltä.

Muuttokuormaa alettu pakkaamaan. Kiva si sinne ylimpään kerrokseen roudata painavia kalusteita ku hissiin mahtuu just ja just kaks ihmistä seisomaan. Oh well. Kuka tulee muuttoavuks?

Teillä sentään on hissi. Olin kerran tekemässä muuttokeikkaa tanskassa, neljänteen kerrokseen, ei hissiä. Ja sitten olin kilpailuhenkinen ja juoksin itteni maitohapoille niitten tanskalaisten muuttoapulaisten kanssa, koska olenhan suomalainen eikä minua tanskalaiset ukot voita.

Jos Aksu asuis jossain missä minä tietäisin hänen asuvan, eikä se ois kaukana niin voisin tullakki auttamaan, mielellänikin. Mutta vaikea tulla apuun ku ei tiä minne mennä =D
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut