Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja awkward » 25 Maalis 2012, 19:45

saimpa päivän naurut, ku joku 4v. nuorempi tyttö tulee näsäviisaana kysyy aivanko pikkupenikalta; tiiäkkö ees että yhdysvaltain dollarit ei oo saman arvosia ku eurot?
joo en varmaa tiiä xD
awkward

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Maalis 2012, 20:07

Äiti kokkailee munuaista koirille. Ja talossa haisee.. pissa. >:
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Maalis 2012, 08:18

:D "ja talossa haisee... pissa" Lol.

Mun leffahyllyyn ei enää mahdu yhtäkään elokuvaa. Pitää kohta ottaa jostain lisätilaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Maalis 2012, 09:20

Mun leffahyllyyn ei enää mahdu yhtäkään elokuvaa. Pitää kohta ottaa jostain lisätilaa.

vasta murto-osa leffoista pakattuna ja silti ne vie jo kaks laatikollista. Ehkä pitäis jättää noi leffat tänne... NOOOT.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Maalis 2012, 11:59

Ahaa! :) Jos leffoista nyt aletaan puhumaan, niin minusa olisi kiva käydä katsomassa se nälkäpeli. Tai sitten joku muu leffa
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 26 Maalis 2012, 12:47

Omnom lumet sulaa :3 (ja kukaanhan ei sitten vielä huomannut sitä, ennen kuin minä viisaana sen kerroin)

En lähde ainakaan vielä~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja harlekiini » 26 Maalis 2012, 12:59

I'mma BACK. Oli muuten harvinaisen turhauttavaa ilman nettiä, joka katkesi tuossa keskiviikkoaamuna ja sain vasta kaksi minuuttia sitten takaisin. En tiedä korjaantuiko modeemi itsestään vai oliko jokin löysällä jokin piuha, jota en ollut tätä ennen saanut kunnolla kiinni, mutta nyt on prkl netti! NEETTIIIIIIII ma sua kaipasin! En ole viiteen päivään tehnyt muuta kuin lukenut kirjoja ja pelannut kyllästymiseen saakka Rome Total Waria. Edes kirjaston koneelle en päässyt selitelläkseni poissaolojani, ja koska DNA kämmäs edes ostamani mokkula ei toimi ennen ensi viikkoa -tai sitä seuraavaa.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi kaikilta, joiden kanssa minulla oli pelit kesken tai aloitusvaiheissa, mutta syy netin katkokseen ei ollut minun. Pyrin saattamaan pelit ja itseni ajantasalle mahdollisimman pian.

Oltuani viisi päivää poissa foorumilta en kyllä yritäkään saada selville mistä kaikesta täällä on puhuttu. Jos jotain tärkeää on ilmennyt, niin ilmoitelkaa.

Ei sitä äkkiä uskoisi miten paljon nettiä käyttää ennen kuin sitä ei ole. Kunnioitan modeemiani tästä lähin enemmän.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 26 Maalis 2012, 14:16

Se tunne ku Nya kyysäs mua ja mä olin vaa netis ^^ Ja päästelin koko ajan jotain ihme ääniä ku Nya ajo ties mistä ja heilu ton pyörän kaa :D Ja mä liukastun koht näil mun kengil. Joku mummo katto mua ku huojun vaa tääl ^^ Ja Nya vaa nauraa sillee hehe he he hehe :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Maalis 2012, 15:37

K15

Sain jonkinkaltaisen orgasmin pelatessani DA:ta. Eipä se niin paska olekkaan mitä ensiksi ajattelin silloin, kun sitä julkaistiin. Mahtava grindaus/roolipeli sekä kiehtova juoni sekä ympäristö. Westeros taitaa jäädä hetkeksi Fereldenin varjoon, mutta ei kuitenkaan joudu unholaan :)
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Maalis 2012, 20:52

Se sanoinkuvailemattoman pettymyksen tunne, kun odotat aamuyhdeksästä aina keskiyöhön asti henkilöä josta välität oikein kovasti, eikä hän koskaan tule. Perässä viesti "En ehdi tänään, sori =/" ja selitykseksi että talo on ollut koko päivän täynnä kavereita vaikka miekkonen oli luvannut seuransa MULLE. Ja oi kyllä, tiedän keitä kavereita siellä on ihkuillut koko eilisen. Varmaan armaat vihamieheni.
AH <3<3<3w<+e344859<3354y67

Ma vastata mahtavasoosi + aksu + siskopeli pian, kun ma ehti. Te tautu odotta nut jonkinverran, koska Agna massoittain koe.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Maalis 2012, 21:02

Se tunne ku Nya kyysäs mua ja mä olin vaa netis ^^ Ja päästelin koko ajan jotain ihme ääniä ku Nya ajo ties mistä ja heilu ton pyörän kaa :D

:'D Mahtoi olla hupaisaa katseltavaa. Muistan ku kyytsäsin aina pikkusiskoa ja se kilju...

Ma vastata mahtavasoosi + aksu + siskopeli pian, kun ma ehti.

FASTER! >8OOOO

Sain jonkinkaltaisen orgasmin pelatessani DA:ta. Eipä se niin paska olekkaan mitä ensiksi ajattelin silloin, kun sitä julkaistiin.

It is awsum
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 26 Maalis 2012, 21:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Maalis 2012, 21:03

Nyt on hieman väsähtänyt olo.. Kun mietiskelin tässä päivän tapahtumia ja jouduin kuskaamaan isoa, painavaa Ventusta!

Ei millään pahalla :)
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 26 Maalis 2012, 21:09

Olihan se varmaan aika hauskaa katseltavaa, kun Nya selitti jotain ja mä vaa vastailin "haha", "joo", "nii" ja tuijotin tätä kännykän näyttöö. Ja yritin saada jotain kirjoteltavaa aikaseks. Ja kaaduin melkee koko aja :D Ja sit se vaa sano mulle koko ajan et se heittää mut johonki ojaa D: Kosk sanoin et se on Sebastian ^^ Ja kosk sanoin et se on mun palvelija. Ja Lotus myös

Edit: Kiitti vaan :D Oon kyllä ihan normaali painonen. Tosin kun eräät hiiret ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja awkward » 26 Maalis 2012, 22:12

saa nähä tulleeko itellä muutto kans kesällä, hellun kans vähä suunniteltu et tulis, mutta jääpii nähtäväks.
iha hyvä tässä vähä pistää nuita turhia tavaroita myyntiin aina välillillä, nii ei oo sitte nii hirveää se roudaaminen ja pakkaaminen ku ei oo 2 rekkakuormallista turhaa tavaraa mukana.
awkward

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Maalis 2012, 09:25

Meilläkin on ihan kamalasti kaikenmaailman rojua, kun äiti hamstraa ruokaa, sekä tavaroita eille ja sit se ei jaksa siirtää niitä... Sit se valittaa meille sen omist rojuista. :0
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut