Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Maalis 2012, 13:57

Miks musta on alkanu tuntua että täällä kaikki tuntee ees jonkun irl ja minä vaan asun täällä korvessa:<

Tuukko Nya kyytsää muakin joka tiistai- ja perjantaiaamu lukioon?:D:D En ees asuskauakana. Saisit liikuntaa!:D:D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Kitty » 27 Maalis 2012, 16:11

En minäkään ketään tunne täältä muuta ku netin kautta, yhen tyypin tunsin vaa eipä sitä täällä oo näkyny.

Blaaf, mikä neuvoksi kun ei vaan huvita ?
Haluaako joku leikkiä mun psykologia ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 27 Maalis 2012, 16:19

Haluaako joku leikkiä mun psykologia ?

Haluatko sä kuulla... mun elämäs- oho, väärin päin- siis, haluatko sä kertoa... Sun elämästä?
Pappis

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Maalis 2012, 16:53

Mä halusin olla terapeutti mutta ku pitäs kuunnella ärsyttäviä tyyppejä ni ei jaksa:D
Mutta voit kertoa jos tuo helepottanee:) Kuuntelen!
Nipustin

ViestiKirjoittaja Kitty » 27 Maalis 2012, 17:15

Heheh, juu kiitos tarjouksesta :) Mutta ehkä minä vain keksin jotain tekemistä ettei tarvi velloa angstaamassa.
Vois vaikka kirjotella jotain.

Mietinpä tässä muuten että vois tehä sillain että ostais tyhjän kirjan suomalaisesta, sitte kirjottais etusivulle to do listan, silleen ennenkuin kuolen seuraavat asiat on tehtävä.
Sitten laittaa siihen kaikki mitä haluais tehä tai kokea, ja sitä mukaan ku saa toteutettua niin kirjottaa sinne kirjaan mitä tuli tehtyä, ja millaista se oli, sitten vain etusivulle sivunumero suorituksen perään. ois kiva.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Maalis 2012, 18:11

Psykologia ei koskaan kannata leikkiä sillä harva osaa si loppupeleissä yhtä syvällisesti miettiä jonkun toisen elämää ja tilannetta, mitä ammattilaiset. Eihän siihen muuten koulutusta tarvi. Eikä sitä aina tarvii psykologia jos on murheita/masentaa, joskus riittää että joku vaan kuuntelee.

OOHOHOHOHO, nyt on si noin kolmella sataa ostettu kaikkee tarpeellistä tilpehööriä kämppään.. sais jo kuulemma muuttaakin, mut arvatkaa kuka ei oo ees alottanu pakkaamista 8) Oh well, soon.

Miks musta on alkanu tuntua että täällä kaikki tuntee ees jonkun irl ja minä vaan asun täällä korvessa:<

Enhän määkään aluks tuntenu ku Ivyn irl, mut si oon houkutellu muitakin irl kavereita tänne ja käyny si tapaamassa nettituttuja.. esim Rossin ja Animedogin oon nähny irl, kun vaan sovittiin aika ja paikka. It was fun yees.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Maalis 2012, 18:26

Kai sulle saa sitte tulla muutto avuksi?:D Se ois aika hyvä irl tapaamine ku ei vois jäädä musta pahaa kuvaa ku oikein auttamaan tulin. Niin, paitsi jos oon sit iha kiss-ass >DD
Ja tuosta psykologina leikkimisestä olen samaa mieltä, mutta joskus voi ihan yllättävätkin ihmiset oikeesti ilman koulutustakin osata sitä hommaa aika hyvin. Toisilla on lahja, haaa~
Nipustin

ViestiKirjoittaja Mohnake » 27 Maalis 2012, 18:46

Nipustin kirjoitti:Miks musta on alkanu tuntua että täällä kaikki tuntee ees jonkun irl ja minä vaan asun täällä korvessa:<

Ilmoittaudun samaan kastiin. En tunne ketään täältä irl vaikka jotkut vissiinkin asuisivatkin lähipaikkakunnilla. Eikä mitään hajua näenkö ketään teistä koskaan irl :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Maalis 2012, 18:52

Tuukko Nya kyytsää muakin joka tiistai- ja perjantaiaamu lukioon?:D:D En ees asuskauakana. Saisit liikuntaa!:D:D

ottakai! :D Mielelläni alan sinua kyysäilemään lukioon, kun ei ole muutakaan tekemistä :D Ei kun pyörän päälle ja Nipustimen luo!! :D
Nya

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Maalis 2012, 18:58

Ahahaaa ihanaa ;D Kohtalo toveri ja taksi samalle päivälle!

Mohnake kirjoitti: Ilmoittaudun samaan kastiin. En tunne ketään täältä irl vaikka jotkut vissiinkin asuisivatkin lähipaikkakunnilla. Eikä mitään hajua näenkö ketään teistä koskaan irl :D

No minä en ees usko että täällä asuu ketään lähipaikkakunnilla >:( Ootte kaikki siellä niin etelän lämmössä tai pohjoisen tuulissa että tää lantiolla asuminen on kaukana kaikista:I
Nipustin

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Maalis 2012, 19:01

Ahaha! Olen yrittänyt miettiä että missäs se sinun osoitteesi on, joten sainkin vastauksen ja toivottavasti se tulee nopeaa se miun postittama kuva. Laitoin mukaan vielä Elisabethin kuvan Lyronin kanssa :D
Nya

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Maalis 2012, 19:05

Ettei Lyronin tarvitse matkustaa yksin :3 Voi kuinka huomaavaista;D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Maalis 2012, 19:08

Aivan! Mitäs muuten tykkäsit siitä miun kuvasta? :)

Ja en vieläkään voi uskoa Azuren tulemista äidiksi... Vaikeaaa...

Oli yhteisvastuukeräyksessä vapaaehtoinen ja saimme kasaan parini kanssa yli kuusikympiä!! :D
Nya

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Maalis 2012, 19:49

Upea kuten kaikki siun artti! Mutta se oli kyllä erityisen hieno:3

Meidän pitää suunnitella sitä joskus jossain, ei ehkä kannata tukkia tätä täällä meidän höpötyksillä:D
Mutta pakko sanoa että ihastuin nimeen Lyra ja mietin että jos Lyronilla ois tytär se ois se<3

Mäkin olin joskus jossain yhteisvastuukeräyksessä kolmen kaverin kanssa ja taisteltiin leveillä hymyillä jokaisesta sentistä:D:D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lotus » 27 Maalis 2012, 21:14

Olihan se varmaan aika hauskaa katseltavaa, kun Nya selitti jotain ja mä vaa vastailin "haha", "joo", "nii" ja tuijotin tätä kännykän näyttöö. Ja yritin saada jotain kirjoteltavaa aikaseks. Ja kaaduin melkee koko aja :D Ja sit se vaa sano mulle koko ajan et se heittää mut johonki ojaa D: Kosk sanoin et se on Sebastian ^^ Ja kosk sanoin et se on mun palvelija. Ja Lotus myös

VENTUUUS! >: 0

Olin tänään katsomassa Nälkäpeliä kaverin kanssa. On muuten hyvä elokuva. Suosittelen.

Also, tänään piti olla vastaan-kaikkiin-peleihin-päivä, mutta tuli muita suunnitelmia. Pahoittelut >__>

//Edit: Tunnen Ventuksen ja Nyan irl, kun ovat molemmat ihan samalla luokallakin. Ahh, tätä tuskaa <3.
Lotus

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut