Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja harlekiini » 04 Huhti 2012, 22:07

Voin vaihtaa puheen tisseistä ja peeniksistä eläimiin. Meidän äiti melkein heltyi ottamaan meille länsisiperian laikan pennun, mutta kivettikin sydämensä ja päätti että eiköhän ole vielä tyytyminen tähän collievanhukseen. Oli kyllä lähellä. Ja aika suloinen pentu, pakko myöntää.

Sitten kun colliesta aika jättää, olen tuumaillut josko hankkisi valkoisenpaimenkoiran tai lapinkoiran. Jotain eläimellistä seuraa on pakko hankkia, joskin koirissa on se huono puoli että niissä on sitten kiinni seuraavat 15 vuotta kun ei niitä voi jättää yksin pitkäksi aikaa, ja jos matkalle aikoo niin täytyy hankkia hoitaja ja niin edespäin. Ja sisäsiistiksi kouluttaminen rassaa hermoja. Möäh. Ehkä on sitten vain tyytyminen salamantereihin.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Mohnake » 04 Huhti 2012, 22:13

Olen kuullut että MontainDew kulkee myös nimellä *miesten sukupuolielimiä tarkoittava sana*kutistaja

Aivan pakko päteä, että olen nauttinut kyseistä juomaa ala-asteelta lähtien ja voin todistaa tämän myytin perättömäksi. Tai ainakin lääkärini on todistanut. Ja oikea sana peniksen tilalle on kivekset.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nipustin » 05 Huhti 2012, 07:23

KOIRAT MAINITTU!<3
Joskus kahtelin näyttelyssä ku oli semmonen aivan julmetun söpö itäsiperian laika siinä että voi tuommoinen ois kiva:3
Mutta mulla on kyllä silleen aika selvänä jo mitäs koiria mun tulevaisuuteen kuuluu ja ei sieltä laikaa löytynyt. Ehkä voisi sitäkin joskus kokeilla.
Meillä on nyt 4 jämtlanninpystykorvaa joista yhdestä kohta aika jättää ja yksi ja ainoa meidän narttu ei hauku hirveä niin se annetaan pois:< Saan sen nartun itelleni siksi aikaa että sille löytyy koti. On vissin menossa mun serkulle, mutta I don't know.
Ihan ensimmäiseksi omaksi koiraksi on ihan ihan pakko saada länsigöötänmaanpystykorva! Ne näyttää ihan jämteiltä mutta ovat niin pikkuisia ja helpompia kouluttaa ja niillä ei ole metsästysviettiä. Lyhyesti: Täydellisiä!
Joskus ihastuin kyllä kans susikoiriin, mutta niitä ei voi ensimmäiseks koiraks oikeen ottaa silleen että vielä muuttelee koko ajan ja ei ole semmoista tasaista elämää. Ne sopii sitte sinne vakkari kotiin aikanaan. Voi voi voi koiria<3

No kusien siivoominen lattialta on kyllä ärsyttävää, mutta muuten koirien koulutus on oikeestaa aika kivaa. Meidän tää narttu ei osannu mitää ku seistä paikallaan(se on siis ihan temppu). Nyt se osaa mennä maahan, olla paikallaan, istuutua ennen ruuan antamista ja tulee luoke käskettäessä ja voi että se on hienoa kun se oppii niin äkkiä:3
Nii en tosin pärjäis tällä mun alalla jos en tykkäis kouluttaa koiria. Kuuluu koulutusohjelmaankin tässä ensivuonna niin jesh.
Nipustin

ViestiKirjoittaja tynnyri » 05 Huhti 2012, 07:42

Oih! Koiruleita <3 MIekin haluaisin oman koiran, mutta tähän elämän saumaan ei kehtaa ottaa koiraa. Ko opiskelu vie mukavasti aikaa ja asun asuntolassa, niin kyllä koiranpentu varmasti viihtyy, no ei kuiteskaan pittää kattella parin vuoden päästä uudestaan, kun olisi oma kämppäkin :3
Mutta voisihan sitä suunnitella minkä koiran ottaisi hmmm....
tynnyri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Huhti 2012, 08:30

On ne koirat mukavia eläimiä :3 Meillähän on nuo Otto ja Ava.

Hahaa, mullapas ei ole enää koulua! :P Hyvä tune olla pääsiäislomalla.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nipustin » 05 Huhti 2012, 09:10

Kumpa mullakaan ei ois koulua :( Mutta vielä tämä yksi päivä!
Nyt on tunnin hyppy koska tehtiin lehmäteoriankoe(mikä oli tappovaikee!).
Nipustin

ViestiKirjoittaja vanttu » 05 Huhti 2012, 12:16

Haluan kans lomalle :D Mutta en pääse kun pitää koko loma viettää tallissa.
vanttu

ViestiKirjoittaja Mohnake » 05 Huhti 2012, 13:22

Koira, koira, KOIRA, koira! Tahtosin itse edes sijaiskotihoitoon koiran. Kyllä hieman houkutti ottaa tanskandoggi omaksi, kun lankomiehen vaimo yritti meille sellasta kaupata. Varmasti täällä sellanen olisi jos olisi vielä auto millä viedä sellanen vuori tarvittaessa eläinlääkärille ja jos olisi hieman isompi asunto mitä tämä 40 neliön yksiö.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Huhti 2012, 15:16

Lotdow kirjoitti:Meillähän on nuo Otto ja Ava.

Ottovski ja Avastasia mainittu!
Kuva

Pääsiäisloman kunniaksi me lähetään mökille, jep... Siellä vois kattoa viimeisen Harry Potterin. On kyllä loistava lehva mutta jäin kaipaamaan sitä eeppistä lopputaistelua jossa kaikki kentaurit ja jätit ja muut oliot liittyvät taisteluun Tylypahkan puolesta :|
Tuntuu vahvasti siltä että mulla on joku peli jonka oon vaan unohtunu lojumaan, en kyllä tiedä mikä se on D: Pitäs pitää tarkkaa listaa näistä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Huhti 2012, 16:24

Hohoho, nyt on rakas Timi Henriks kämpillä. Hienosti kakkasi heti autosta päästyään ja hienosti sain sen esikoistuotoksen korjata metson parkkipaikalta. No, ompahan seuraa lomille.
Että semmosia koira uutisia
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 05 Huhti 2012, 17:08

Ömmäti mömmäti. Määkin tahron koiran ;_;. Ja olen itseasiassa pienestä asti halunnut, mutta eipä tässä muuta.

Hyvää pääsiäistä kaikille Lotuksen puolesta!

Pitää vielä odottaa viikko ennen kuin saan uuden hahmoni Keiranin hyväksytettäväksi. Veikkaan kyllä, että ei mene läpi ensimmäisellä kerralla. Ärblh.
Lotus

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Huhti 2012, 17:31

Veikkaan kyllä, että ei mene läpi ensimmäisellä kerralla.
Tuttu tunne, mutta itse yllätyin suuresti kun toisella ropesivulla joskus ei mennyt ekalla hahmo läpi, ja kun muokkasin hahmoa niin että se sitten meni läpi, niin tajusin olevani huomattavasti tyytyväisempi siihen hahmoon.
Joten kannattaa vain etsiä ovea jos tulee seinä vastaan.

Uuuuuuh, she's a little runawayyyyy~ Luuv Bonjovi

Hohoh toiveeni toteutuvat <3 Saan olla yhen yön ihan rauhassa kotosalla, luullakseni.
Kitty

ViestiKirjoittaja Nya » 05 Huhti 2012, 18:40

Voi minua raukkaa.. Joudun mennä keskelle ei mitään! Eli mökille, jossa ei ole netti yhteyttä eikä muutakaan ihanaa teknologiaa. Vain tv ja radio. Sitten on tietysti sähkö eikä sitten muuta. Toki on vetti virtaavaa :D Mutta isi menee kaatamaan puita ja joudun hinata puiden oksia sellaisiksi kasoiksi. Ah tulen maanantina sitten valittamaan kipujani tänne :D

Kuulostaa varmasti ihanalta!
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Huhti 2012, 19:08

Voi minua raukkaa.. Joudun mennä keskelle ei mitään! Eli mökille, jossa ei ole netti yhteyttä eikä muutakaan ihanaa teknologiaa. Vain tv ja radio.

Vooi laps' kullat, oottakaa kun ootte istunu koneen ääressä sen kymmenen vuotta/päällekin syystä taikka toisesta, alatte kyllä kaipaamaan sitä "keskellä ei mitään" - elämässä vierailua.
Kun minä olin nuori, niin lähdettiin innolla aina mökille. Sitten tuli wowi eikä koneen äärestä poistuttu muutamiin vuosiin. Hoho.
Nyt taas toivoo että ois irl elämääkin enemmän, eikä vaan koneen ääressä istuskelis.. Oh well.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 05 Huhti 2012, 19:12

Voi jes... :D Noh kyllä ne mökille on välillä hyvä mennä. Piristyy melko hyvin seuraavalle viikolle :D
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut